Porsche rebuild klusje..........

Gestart door The Dominator, 14 augustus, 2006, 11:45:00

Vorige topic - Volgende topic

The Dominator

Citaat van: "karz"
Citaat van: "crazy j"trek ergens n slangetje uit of zo en bel de anwb dat ze je komen afsleepe

Een tractor zonder kenteken 330 km verwijderd van je woonplaats..yeah right. Ze zullen staan te popelen.

ga t es proberen hahaha

anyway, doppenset gaat iig mee kan meteen die kap ervanaf en achter in bus/jeep vangt dat ding tenminste al niet meer zoveel wind...... en heb ik tenminste weer porsche cabrio :mrgreen:

UPDATE:
voila heb een jeep geregeld..... 5.8ltr V8, zal t zaakje wel trekken.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Joepie1958

LET OP Jeepen mogen vaak niet zo veel trekken, heb het niet gechecked.
Advies kijk even op het kenteken hoeveel hij mag trekken :oops:

Edit: ik heb even bij Jeep gekeken, er mag toch 3,5 ton achter, dan kun je eventueel nog een aanhanger meenemen :D  :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"LET OP Jeepen mogen vaak niet zo veel trekken, heb het niet gechecked.

Edit: ik heb even bij Jeep gekeken, er mag toch 3,5 ton achter, dan kun je eventueel nog een aanhanger meenemen :D  :D

Je moet dan volgens mij wel een vrachtwagenrijbewijs hebben. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Joepie1958"LET OP Jeepen mogen vaak niet zo veel trekken, heb het niet gechecked.

Je moet dan volgens mij wel een vrachtwagenrijbewijs hebben. :roll:

§ 6. Omvang van de uit het rijbewijs voortvloeiende bevoegdheid

Artikel 15
1. Rijbewijzen worden afgegeven voor het besturen van de volgende categorieën van motorrijtuigen:

a. motorrijtuigen op twee wielen, waarvan de cilinderinhoud meer dan 50 cm3 en de door de constructie bepaalde maximumsnelheid meer dan 45 km per uur bedraagt, al dan niet met zijspanwagen of aanhangwagen (Rijbewijs A);

b. motorrijtuigen op drie wielen, niet zijnde motorrijtuigen op twee wielen met zijspanwagen, en motorrijtuigen op vier of meer wielen, waarvan de toegestane maximum massa niet meer bedraagt dan 3500 kg en die niet zijn ingericht voor het vervoer van meer dan 8 personen, de bestuurder daaronder niet begrepen, alsmede door die motorrijtuigen voortbewogen aanhangwagens waarvan de toegestane maximum massa niet meer bedraagt dan 750 kg, dan wel meer bedraagt dan 750 kg, mits in dat geval de toegestane maximum massa van de aanhangwagen niet meer bedraagt dan de ledige massa van het motorrijtuig en de toegestane maximum massa van het samenstel van trekkend motorrijtuig en aanhangwagen niet meer bedraagt dan 3500 kg (Rijbewijs B);

c. motorrijtuigen, niet zijnde motorrijtuigen van de rijbewijscategorie D, waarvan de toegestane maximum massa meer bedraagt dan 3500 kg, alsmede daardoor voortbewogen aanhangwagens waarvan de toegestane maximum massa niet meer bedraagt dan 750 kg (Rijbewijs C);

d. motorrijtuigen die zijn ingericht voor het vervoer van meer dan 8 personen, de bestuurder daaronder niet begrepen, alsmede daardoor voortbewogen aanhangwagens waarvan de toegestane maximum massa niet meer bedraagt dan 750 kg (Rijbewijs D);

e. motorrijtuigen van een van de rijbewijscategorieën B, C of D voor het besturen waarvan de bestuurder in het bezit is van een rijbewijs, met een andere aanhangwagen dan op grond van dat rijbewijs mag worden voortbewogen (Rijbewijs E).

volgens bovenstaande zou je dus C-E moeten hebben om die porsche te mogen vervoeren...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"

heel rijbewijsverhaal

had ik al verteld dat ik belgsich rijbewijs had?? :mrgreen:
(en daarbij mn pa heeft alle stempeltje.....)

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"had ik al verteld dat ik belgsich rijbewijs had?? :mrgreen:

kijk dat verklaard een hoop :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "The Dominator"had ik al verteld dat ik belgsich rijbewijs had?? :mrgreen:

@Dwars: waar heb jij je rijbewijs gehaald, dan? :angel:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citaat van: "FZ_Ron"volgens bovenstaande zou je dus C-E moeten hebben om die porsche te mogen vervoeren...

Nee hoor, met B+E mag je rijden met een combinatie met een totaalgewicht tot 7500kg!  :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"

ik heb alleen een trekkerrijbewijs :twisted: hoef ik toch niet uit te leggen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"

ik heb alleen een trekkerrijbewijs :twisted: hoef ik toch niet uit te leggen :mrgreen:

miljaar zat hier al met een stuk hout tussen mn tanden om maar niet te gaan schreeuwen dat je dus alleen een traktorrijbewijs had (was anders teveel op de man spelen en hadden net afgesproken dat we dat niet zouden doen) zegtie t zelf, maarja dat mag dan weer wel :mrgreen:

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"miljaar zat hier al met een stuk hout tussen mn tanden

da's slecht voor je glazuur en tandvlees :mrgreen:

The Dominator

%$@#$%^ kut duitser!!

rij ik 500km naar haibach....... (wat ie zei 150km van nurnberg) ligter toch niet 150km achter nurnberg ook nog een haibach aan de tjechische grens....... jammer maar helaas dat ging me dus te ver!! dus 1000km voor de hondbokszenklote gereden vandaag!!

dus speurtocht naar "nieuwe" porsche gaat weer verder....

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

:? jammer zo'n pokkerit voor de kat z'n testikels

idd op zoek naar een nieuwe :wink:

AngelInMe

Da's minder :? Succes met de zoektocht ;)

The Dominator

Citaat van: "Dwars":? jammer zo'n pokkerit voor de kat z'n testikels

idd op zoek naar een nieuwe :wink:

en jawel, morgen ga ik naar deze kaiken (in naarden)

//www.pomodoro-rosso.nl