Hoofdmenu

CBR 600 RR 2007

Gestart door DeWitte, 17 augustus, 2006, 20:50:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Dit zou de nieuwe CBR 600RR 2007 worden :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

en :?:

3gram lichter en 2pk meer  {:)

karz

Kreeg trek in yoghurt toen ik de foto zag, weet niet waarom :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Krijg natuurlijk commentaar , maar ik vind "m helemaal niet verkeerd.
(heb ik dat zojuist geschreven over een Honda ? )
Nee zonder gekheid , afgezien van de kleurstelling vind ik het een mooie fiets.

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"Krijg natuurlijk commentaar , maar ik vind "m helemaal niet verkeerd.
(heb ik dat zojuist geschreven over een Honda ? )
Nee zonder gekheid , afgezien van de kleurstelling vind ik het een mooie fiets.

deze mening deel ik met je..

ziet er leuk uit..alleen te veel wit
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Mooi is die wel, maar dat zijn de meeste motoren als je niet te kritisch gaat kijken. Maar het ding 'doet' me niets.

Schijnbaar moesten ze het onderdelen magazijn leeg hebben dus hebben ze voor het achterwiel maar wat 'oude' 3 spaaks velgen uitgehaald :lol: De kuip vind ik ook wat ouderwets en het reservoir voor de achterrem hadden ze op elke willekeurige andere plaats kunnen zetten, het was altijd beter dan waar het nu zit. Voor hebben ze de knipperlichen mooi in de spiegels weggewerkt en achter hebben ze wederom magazijn opruiming gehouden en nog wat oude uitsteeksels er aan gebakken.

Volgens jaar misschien beter, met nieuwe onderdelen in het magazijn :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Nee Desmo van mij geen commentaar, is idd een mooie fiets, netjes ziet dat uit, eigenlijk zoals je van hondi mag verwachten. :oops:
Maar wit :shock:
Nee niet mijn keuze...veel te veel te poetsen :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Als je dat ding zwart spuit issie  :worship-cool:
mooie tank, "vet" kontje met zo te zien een seatpipe, kwaad kijkende koplampjes.... kon me wel bevallen  :yes6rs:












ik heb het al ontdekt... onder de honda sticker  zit een suzuki sticker... en het blauw hebben ze wit getipp-ex't
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Doe mij die maar! Ziet er goed uit.

Bakkertjedeeg

Vette maschien. Kontje heeft wel wat weg van de nieuwe R6. Wat zijn de technische specs??

19000 RPM.....Yeah wright...

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"zo te zien een seatpipe

volgens mij, maar ik kan het mishebben ben brildrager :lol: , komt die uitlaat toch aan de re-onderkant buiten kieke wa???

edit: idd ook onder het zadel komp er ene buiten :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Gezien de verschillende wielen, het vage gedoe met de uitlaat en nog wat kleine dingen, lijkt het me sterk dat dit hem wordt. Gewoon weer een impressie zoals ie zou kunnen worden. En die 19000 toeren: yamaha is begonnen met schromelijk overdrijven over tpm met die r6, honda doet het nu nog beter (dat overdrijven dan).
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Busaberke

Als dit um wordt, istie niet verkeerd, zeker niet voor een Handi !
Maar die uitlaat lijkt me toch wel errug warm onder de duo z'n reet!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

TTigertje

fotosoep ?? :oops:

ziet er wel mooi uit!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Motzippaldy

Photoschep  maar niet mooei :?
Voorwiel 5 spaken achterwiel 3 spaken  :oops:
Proud on the South