Hoofdmenu

MelskeH

Gestart door melskeh, 18 augustus, 2006, 17:33:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

melskeh

Hoi mijn naam is Mels Huybers, als kozennaam heb ik Melske. dus vandaar mijn nickname.

Ik ben geboren in Hoensbroek op 14 Aug. 1957, jullie kunnen wel tellen om te weten hoe oud ik ben. EN ik voel me meestal 35 ++++

Ik rij sinds 1992 motor, eerst shopper, dan cruiser, dan sporttoer, dan supersport (erg lang) en nu weer sport toer en supersport samen. Nl een FJR1300a en een Yamaha YZF R6.

Ik heb ook een eigen website nl deze:

http://home.hetnet.nl/~mels_huybers/

en de nodige foto's dit is een van de laatste

Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

Joepie1958

Welkom @MFL
Fijn dat je Hoensbroek (Jef) nog citeert in je onderschrift :lol:
Ik zie dat je je motor niet alleen gebruikt voor toertochtjes :worship-cool:
edit: nog gefeliciteerd met je verjaardag, en pas op, volgend jaar ga je alles weten over de mosterd :thumbsup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Welkom@MFL

2 Yamaha's  :worship-cool:  :worship-cool:
Proud on the South  

DeWitte

Welkom @ MFL  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:roll: Welkom Mels, die kerk op de achtergrond zal dan je woonhuis wel zijn. :wink: (grapje hoor. :oops: )

Maar wel gezellig, weer een jeugdige :lol: erbij.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Welkom @ MFL Mels 8)

Zie dat je aan volleybal MET dames doet :shock:  :shock: verklaar dat eens nader... :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Ducatisti

Welkom op MFL!  8)

Bakkertjedeeg

Hallo mede maasgouw bewoner... :D

Welkom!!!

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Melske en Toos

Beide welkom@MFL

Leuke website hebben jullie. :yes6rs:

HD4ever :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

Welkom welkom @ MFL

AngelInMe

Welkom @ MFL Mels ;)

crazy j

welkom op mfl  :P
living the life the way it comes

melskeh

Citaat van: "suzuki-girl"Welkom @ MFL Mels 8)

Zie dat je aan volleybal MET dames doet :shock:  :shock: verklaar dat eens nader... :lol:

Tja ik heb zo'n 20 jaar in de Nevobo competitie gespeeld, bij de heren natuurlijk. Echter door problemen met de rug ben ik het wat rustiger aan gaan doen. Vanaf volgende maand ga ik samen met wat dames voor het 3de seizoen gezellig recreatief ballen. Nee helaas geen competitie meer gewoon lekker trainen. En wees maar gerust ik ben niet de enige man, we zijn met 6 heren en 10 dames.
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

melskeh

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Hallo mede maasgouw bewoner... :D

Welkom!!!

Hoi Bakkertjedeeg, de website dnq-dnf bezoek ik regelmatig. Met veel plezier lees ik alle verslagen. Hebben we elkaar eens ontmoet. Of zullen we elkaar eens ontmoeten ??? Met Dré uit het Roggelse heb ik samen een 2-tal sessie gereden op Assen. Hij was toen veel te snel voor de groep en werd naar een snellere groep overgezet.
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier