Heftafel in de aanbieding bij Real(D).

Gestart door Gummi-Kuh, 27 augustus, 2006, 10:05:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gummi-Kuh

URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

HD4ever

Citaat van: "Gummi-Kuh"Dit heftafeltje is binnenkort in de aanbieding bij de Duitse Real:

http://www.real.de/container/angebote,angebote_vorschau,haushalt_diy_auto.php?cont=angebote,angebote_vorschau,haushalt_diy_auto&cms_param=43038&cms_param2=&CMSSESSID=45fa51b5400eb8fba84daf150f7cd587

Of ut het iets is weet ik niet........

Kan ik heel kort over zijn. Zoals ik op de foto kan zien, heb ik denk ik precies deze heftafel, sinds april dit jaar in bezit. Dat ding tilt met gemak mijn 350 kg Harley van de vloer.  De heftafel is goed op te bergen, was bij mij tenminste voorzien van enkele accesoires, is uit staal, loodzwaar en voorzien van metalen giet wieltjes. Daarmee duw je je motor in ieder hoekje van de garage.
Ik ben er erg tevreden mee, maar ik weet natuurlijk niet of die Real uitvoering precies hetzelfde is als de mijne.

Ik heb even een foto gemaakt van mijn heftafel. Zie hieronder.



gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Busaberke

Leuk als je een tjoppert of crosser hebt, anders is het waardeloos.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Gummi-Kuh"Dit heftafeltje is binnenkort in de aanbieding bij de Duitse Real:

http://www.real.de/container/angebote,angebote_vorschau,haushalt_diy_auto.php?cont=angebote,angebote_vorschau,haushalt_diy_auto&cms_param=43038&cms_param2=&CMSSESSID=45fa51b5400eb8fba84daf150f7cd587

Of ut het iets is weet ik niet........

Kan ik heel kort over zijn. Zoals ik op de foto kan zien, heb ik denk ik precies deze heftafel, sinds april dit jaar in bezit. Dat ding tilt met gemak mijn 350 kg Harley van de vloer.  De heftafel is goed op te bergen, was bij mij tenminste voorzien van enkele accesoires, is uit staal, loodzwaar en voorzien van metalen giet wieltjes. Daarmee duw je je motor in ieder hoekje van de garage.
Ik ben er erg tevreden mee, maar ik weet natuurlijk niet of die Real uitvoering precies hetzelfde is als de mijne.

Ik heb even een foto gemaakt van mijn heftafel. Zie hieronder.



gr. HD4ever. :wink:

heb dezelfde is echt makkelijk ding, vorige week nog gebruikt om een motorblok uit kever te tillen (ja wordt oud eerst tilde ik m zellevers er nog zo uit)

stomme vraag eigenlijk, heb es per ongeluk boutje om m te laten zakken te ver eruit gedraaid en nu is er olie uit het krikgedeelte, kan je dit op een of andere manier weer bijvullen en met wat, neem aan hydroliekolie ofzo??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Klopt wel wat Busaberke zegt..

Heb zo'n ding ook ergens onder de werkbank legguh..

gebruik ik nooit..alleen handig voor iets wat een vlak carter heeft of waar je dat krikje onder de framebuizen kunt schuiven.. voor choppers dus...en dan zou ik toch de voorkeur aan mijn 'lift"geven omdat je dan e.a kunt vastzetten
Ongeschikt voor alles met een kuip of een uitlaat onder het carter..

Busaberke

Citaat van: "The Dominator"
stomme vraag eigenlijk, heb es per ongeluk boutje om m te laten zakken te ver eruit gedraaid en nu is er olie uit het krikgedeelte, kan je dit op een of andere manier weer bijvullen en met wat, neem aan hydroliekolie ofzo??

in datzelfde gaatje kun je weer olie bijvullen.
Hydrauliekolie is het beste omdat die additieven heeft die het schuimen van de olie tegengaat, maar voor dit soort toepassingen kun je er gerust smeerolie o.i.d. in gieten.
De frequentie, hoeveelheid en snelheid van de verplaatse olie is immers nihil.

Mijn zelfgebouwde, hydraulische heftafel heeft jaren gewerkt met olie die ik uit m'n ouwe Kadett had afgetapt, NO PROBLEMO!  :lol:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009