Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Mijn huishoudelijke taken zijn vervuld, ( die appeltaart die bak ik straks wel).
Vanmiddag als Suzuki boyke weer naar school is ff een stukje rijden 8)

hmm...appeltaart. Tijd om weer es een bezoekje af te leggen naar Genoa en Laak
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"Mijn huishoudelijke taken zijn vervuld, ( die appeltaart die bak ik straks wel).
Vanmiddag als Suzuki boyke weer naar school is ff een stukje rijden 8)

hmm...appeltaart. Tijd om weer es een bezoekje af te leggen naar Genoa en Laak

zou je niet denken, maar mijn bakkunsten worden met de week beter :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"Mijn huishoudelijke taken zijn vervuld, ( die appeltaart die bak ik straks wel).
Vanmiddag als Suzuki boyke weer naar school is ff een stukje rijden 8)

hmm...appeltaart. Tijd om weer es een bezoekje af te leggen naar Genoa en Laak

zou je niet denken, maar mijn bakkunsten worden met de week beter :!:

MFL Keuken/Bak prin6... :thumbsup:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

RoadRage

pas maar op, voor je het weet ben je ineens Miss Baksel  :rofl:
k heb mijn principes, maar als ze je niet bevallen, heb ik wel andere
Kleren maken de man, naakte mensen hebben weinig tot geen invloed in de maatschappij

Mounty

Citaat van: "RoadRage"pas maar op, voor je het weet ben je ineens Miss Baksel  :rofl:
:laughing49so:  missbaksel :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "RoadRage"pas maar op, voor je het weet ben je ineens Miss Baksel  :rofl:
:laughing49so:  missbaksel :twisted:

:laughing49so:  :stupid:
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: "crazy j"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "RoadRage"pas maar op, voor je het weet ben je ineens Miss Baksel  :rofl:
:laughing49so:  missbaksel :twisted:

:laughing49so:  :stupid:

:shock:  :shock:  :cry:


:fuckyou:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Youp

wie gaat er vanmiddag nog even sturen??
opeloos benzine verslaafd...

Jor

Geweldig ben gister ff gaan sturen!!!
Het was zo'n goed weer en ik moets toch ff gebruik maken van het heerlijke weer....  :yes6rs:
ff lekker tuffe, trouwens ook een goede manier om van je kater en dat duffe gevoel af te komen!!  :mrgreen:
Kom ik in de buurt van Brunssum zakt miene brommert af in toeren ik denk was dit nu....
Ik xtra gas geven en terug schakelen ma niets werkt, en toen stopte ie er mee!! Na wat morksen toch thuis gekomen en wat blijkt nu, na wat zoeken met os Karz is er een connector van de benzinepomp een beetje lam en die maakte maar half contact!
Dalijk dat monster eens ff chirurgisch verwijderen met een heggeschaar en dan de kabeltjes ff aan elkaar solderen!!  8)

Moraal van dit verhaal:      Dat is er NIET!!!
Maare er is niets mooiers dan een suzuki maar wel ff naar dat beestje luisteren..... :shock:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

B-Witch

Waren gisteren veel motoren onderweg, helaas zat ik in het koekblik :?
Op en neer naar Deventer.

Maar als de zon nog doorbreekt zou het vandaag ook nog een mooie dag kunnen worden.
(hier is het iig nog bewolkt, weet niet hoe dat in het zuiden is) :?
Iig de motor staat klaar en mss dat ik nog ff een rondje heuvelland maak :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jor

Klinkt goed!!!!!

Hier int zuude begint het een heel klein beetje op te trekken , af en toe is er een zonnestroalke, maar das ook alles het is nu bijna 7 graden!
Eigenlik net wat te fris , gister was echt gewoon heerlijk rij weer.
:thumbsup:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

WhomBom

net gewoon in n trui met de hond geweest  :arrow:  super koetsj weer  :cry:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

klopt, idd super koetsjweer 8)
dus ook ff gedaan, en er waren er weer veel onderweg :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

Vanmiddag in Slenaken op het terras gezeten, prachtig weer voor de tijd van het jaar
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Busaberke

Ben gisteren nog ff een route gaan verkennen voor de MFL-BAR rit, jaja het gaat gebeuren!  8)

Stralend weer, lekker fris en geen zondagsrijders op zo'n doordeweekse zaterdag  :yes6rs:
Het zal een ritje van pak 'm beet 150 km worden, en we rijden langs de plek op de foto, wie weet waar dat is ? :mrgreen:

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009