Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Goed bezig dat MFL Bearke :!:

We horen het wel, wanneer we dit ritje gaan rijden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Ben gisteren nog ff een route gaan verkennen voor de MFL-BAR rit, jaja het gaat gebeuren!  8)

Stralend weer, lekker fris en geen zondagsrijders op zo'n doordeweekse zaterdag  :yes6rs:
Het zal een ritje van pak 'm beet 150 km worden, en we rijden langs de plek op de foto, wie weet waar dat is ? :mrgreen:


Eben-Emael ?? voormalig NAVO kwartier/bunker??? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

wanneer gaat dan gebeuren (+/-) dan heb ik n beetje n richtlijn wat sleutelen betreft... ik moet /wil nog veel te veel  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Jor

ff een kleine vraag van de onwetende!!!  :?
De bar rit.....???  :shock:  :shock:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Mounty

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "FZ_Ron"De BusaberkeAchtertuinRit ?

Die is leuk, dat wordt dan de MFL-BAR/Meeting 2007 ?  :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Jor

Dan ben ik van de partij!!!  :yes6rs:
Laat maar weten hoe wat waar en waneer  :?:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"we rijden langs de plek op de foto, wie weet waar dat is ? :mrgreen:

Eben-Emael ?? :roll:

nnnnneeeeee, maar het heeft er wel mee te maken .........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Dat fort ligt precies op de plek waar maas en Albertkanaal zich ontmoeten, van daaruit heb je zicht op de bruggen van Kanne, Veltwezelt en Vroenhoven, te bereiken via de hoofdweg door Kanne :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Zondag wordt het volgens de voorspellingen zeer aardig weer, een graad of 15-16 en zonnig. 8)
Dus ff Oma geregelt als oppas voor de boyz, zodat wij lekker kunnen gaan rijden.
Mr.Kawa en ik zijn van plan richting Ruhrsee en dan via Schleiden naar Krekel te rijden, om te proeven of de steak bij Otto's nog net zo goed is als het vorig jaar :mrgreen:
Als iemand zin heeft om mee te gaan, horen we het graag.
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"Zondag wordt het volgens de voorspellingen zeer aardig weer, een graad of 15-16 en zonnig. 8)
Dus ff Oma geregelt als oppas voor de boyz, zodat wij lekker kunnen gaan rijden.
Mr.Kawa en ik zijn van plan richting Ruhrsee en dan naar Schleiden te rijden, om te proeven of de steak bij Otto's nog net zo goed is als het vorig jaar :mrgreen:
Als iemand zin heeft om mee te gaan, horen we het graag.
:wink:

den k7 ff inrieje 8)
Smells like rubber

Bianca

Citaat van: "suzuki-girl"Zondag wordt het volgens de voorspellingen zeer aardig weer, een graad of 15-16 en zonnig. 8)
Dus ff Oma geregelt als oppas voor de boyz, zodat wij lekker kunnen gaan rijden.
Mr.Kawa en ik zijn van plan richting Ruhrsee en dan via Schleiden naar Krekel te rijden, om te proeven of de steak bij Otto's nog net zo goed is als het vorig jaar :mrgreen:
Als iemand zin heeft om mee te gaan, horen we het graag.
:wink:

Als ik de vering van de cr nog niet in orde heb en niet kan pratsjen ga ik mee! Ik laat nog wat horen :mrgreen:

*LUCKY 13*

Hoelaat op weg?? wil wel mee........Kijke hoe de eifel er bij ligt.....(en na enthousiaste verhalen van bianc en familie ook es kennis te maken met jullie)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

B-Witch

Citaat van: "*LUCKY 13*"Hoelaat op weg?? wil wel mee........Kijke hoe de eifel er bij ligt.....(en na enthousiaste verhalen van bianc en familie ook es kennis te maken met jullie)

Wij willen een beetje op tijd weg, rond een uur of 11 vertrekken we hier, het is voor ons dan een 40 minuten tot het zuiden (Wittem/ Epen)
Een kop koffie bij het Brugske en rond het middaguur dan richting Eifel :wink:

mss een perfecte afspreekplek bij het Brugske!!

idd leuk om jou dan ook te leren kennen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

*LUCKY 13*

oke, goeie afspreek plek, dus tege kwart voor 12 daar  :oops:  (nee bianc , bin neet sjeel :wink: )
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Bianca

sjeele... es zie um 11 oor vertrikke.. en 40 min reije.. wielaat zouwe ze daan heij zien :mrgreen: 11:45 / 12:00 aofspreeke dus  :roll: