Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Toen ik net naar huis kwam van het zwemmen in Sittard, kwam ik al veel motorrijders tegen oppe autoweg, wellicht op weg naar Kerkrade :?:
Ik ga zo mijn motor buiten zetten en dan op tijd weg 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Net langs Roda stadion gereden(met auto) maar geen enkele motor gezien  :?
Proud on the South  

Mounty

Dan ben je net tevroeg geweest dan..motzi

Ik moest vanwege wegafsluiting in Ubachsberg de autoweg op in Welten..
Ben omstraaks 10.45uur vertrokken en toen ik de autoweg opreed kwam ik net in een groep van +/_ 60 motorrijders terecht die op weg waren naar het rodastadion...toen we aankwamen waren er toch al een paar daar maar nu werd het parkeerplaats voor de BurgerKing toch snel wat voller met motoren..een Bitubo busje met daarin de Pomodora motoren die ff later eruitkwamen om te posen..door Hakki en Dominator natuurlijk.
Die hadden het ook ff te druk met Burgers kuije.. :lol:

Ben nog wat kennissen van Motor-Forum en van mijn oud werk tegengekomen..ff gezellig.
Camara niet erbij, maar er zij genoeg foto's gemaakt....zullen ook wel hier verschijnen.

Rond 12.15 ben ik er weggereden, er gingen er al meer weg met groepjes. Was iig ff gezellig.. 8)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"de Pomodora motoren die ff later eruitkwamen om te posen

waar zijn die tomaatrode stoomketels anders voor?

tis toch 1 april :rofl:






:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Heb het event toch maar links laten liggen.
Jor, Turbo, Tomzel en ik hebben vandaag een rondje van +- 300 km ardennen-eifel gereden. :cool:

Shun, en helemaal niet zo heel druk om en nabij monchau en ruhrsee , zaten zeker allemaal bij het roda stadion :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Viel mij dus ook op, dat het niet zo heel druk was in de omgeving van de Ruhrsee.
Het stuk van Einruhr naar Schleiden, daar zit je normaal altijd achter auto's aan te kachelen, vandaag geen ene  voor me. Lekker full speed door kunnen knallen :lol:
Van te voren opgereden met 2 duitsers op veel te snelle racerts......dat was balen voor ze dat ze steeds weer dat miepie op die 600 in de spiegels hadden :twisted:
Heerlijk een 270 km gereden vandaag, Soes is nu officieel ingereden, en heeft de hogere toeren al diverse malen mogen opzoeken 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Viel mij dus ook op, dat het niet zo heel druk was in de omgeving van de Ruhrsee.
Het stuk van Einruhr naar Schleiden, daar zit je normaal altijd achter auto's aan te kachelen, vandaag geen ene  voor me. Lekker full speed door kunnen knallen :lol:
Van te voren opgereden met 2 duitsers op veel te snelle racerts......dat was balen voor ze dat ze steeds weer dat miepie op die 600 in de spiegels hadden :twisted:
Heerlijk een 270 km gereden vandaag, Soes is nu officieel ingereden, en heeft de hogere toeren al diverse malen mogen opzoeken 8)


misschien was 't wel uit fatsoen  :wink:

zo van ach..... kijk nou  :mrgreen:

B-Witch

:lol:  dacht het niet, die 2 gingen inhalen en zo om mij kwijt te raken, lukte alleen ff niet zo...dus of hun waren erg langzaam, of ik was snel :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "suzuki-girl"Viel mij dus ook op, dat het niet zo heel druk was in de omgeving van de Ruhrsee.
Het stuk van Einruhr naar Schleiden, daar zit je normaal altijd achter auto's aan te kachelen, vandaag geen ene  voor me. Lekker full speed door kunnen knallen :lol:
Van te voren opgereden met 2 duitsers op veel te snelle racerts......dat was balen voor ze dat ze steeds weer dat miepie op die 600 in de spiegels hadden :twisted:
Heerlijk een 270 km gereden vandaag, Soes is nu officieel ingereden, en heeft de hogere toeren al diverse malen mogen opzoeken 8)


misschien was 't wel uit fatsoen  :wink:

zo van ach..... kijk nou  :mrgreen:

:laughing49so:
of nog erger? kwalmt ie misschien al als ne gegoede Soepzoeki? :mrgreen:

of ben ik gewoon jaloers dat ik niks te koetsche heb :cry:  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ja Hub, jij bent gewoon jaloers :roll:

mijne soepsoekie kwalmt niet!!!!
zelfs niet toen ik hem ff doortrok voor het eerst naar 180km...
soes kan dat goed hebben, alleen ik werd er niet erg vrolijk van :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"alleen ik werd er niet erg vrolijk van :oops:

:shock: Hoezo, Geflitst. :?:  :?:  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"alleen ik werd er niet erg vrolijk van :oops:

:shock: Hoezo, Geflitst. :?:  :?:  :wink:

Nee hoor, voelde me alleen bijna een vlaggetje :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

NrGiZeR

Wie gaan er a.s. zondag een stukkie scheuren...??

Vanaf een uur of 12.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

WhomBom

maandag wel.... mn enige vrije dag  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "NrGiZeR"Wie gaan er a.s. zondag een stukkie scheuren...??

Vanaf een uur of 12.

:cry: zou zo graag willen, hoorde gisteren van Notten dat er wss ook nog (minstens) een lager van me aandrijfas aan gort is (dus de bak moet eronder uit) :cry:

maar als ie weer helemaal fit is, ben ik erop gebrand 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away