Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

's avonds was het goed te doen... nog lekker warm asfalt :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Vanavond mss nog ffkes, rondje circuitje ofzo :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"Vanavond mss nog ffkes, rondje circuitje ofzo :wink:


:angel:  8)
Proud on the South  

Schmetzke

Ben net ff rondje circuitje geweest...
Is redelijk wat politie op de weg, en ook teveel fietsers (allemaal ivm de AmstelGold Race komende zondag..)

één wout keek me hendig dom aan.. maar volgensmij had hij vrij snel in de gaten dat omdraaien en me achterna komen weinig zin had...  :)}

Busaberke

Citaat van: "Schmetzke"
één wout keek me hendig dom aan.. maar volgensmij had hij vrij snel in de gaten dat omdraaien en me achterna komen weinig zin had...  :)}

Nee hoor, dat lag niet aan jou, dat dom kijken is nu eenmaal genetisch bepaald bij die gasten!  :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

@Nippon

ff 'n genetisch domme vraag WTF is een " ff rondje circuitje"  :!:

Mounty

Citaat van: "BoxerQ"ff 'n genetisch domme vraag WTF is een " ff rondje circuitje"  :!:

rondje eperbaan door het bos bij vijlen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

dat is DE ontspanning na een vermoeiende dag  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Afgelopen zaterdag ben ik nog ff naar Bouillon gereden.
Waarom Bouillon? Omdat ik er nog nooit geweest was, maar wel veel goede verhalen van gehoord had.

Om tijd te sparen ben ik ff snel over de E25 tot aan Neufchateau gereden, met een beetje doorrijden is het vanaf de Nederlandse grens goed te doen in 1,5 uur..
Vervolgens ben ik via Bertrix naar Bouillon gereden.
Dat stadje ligt tenmidden van een bochtenparadijs! De wegen zijn er over het algemeen van een heel behoorlijke kwaliteit.
Na een beetje rond Bouillon gereden te hebben ben ik via Poupehan, Vres-Sur-Semois, Bievre, Rochefort, Marche-En-Fammenne, Durbuy, Hamoir, Esneux en Luik.

Dat was 400km genieten !!






Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

toch heeft zon busa een vette achterkant  :yes6rs:

vandaag mn rondje limburg weer gedaan... zelfs een sportieve fietser tegengekomen... die stak zn duimpje op ipv op zn hoofd te tikken  :lol:

en tot mn grote genoegen hebben ze in noorbeek nieuwe weg gelegd... dat stukje van noorbeek naar mheer  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Mooie foto's BB, lijkt me wel eens leuk om daar ook eens te gaan rijden.
Hele mooie omgeving zo te zien 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "WhomBom"toch heeft zon busa een vette achterkant  :yes6rs:

vandaag mn rondje limburg weer gedaan... zelfs een sportieve fietser tegengekomen... die stak zn duimpje op ipv op zn hoofd te tikken  :lol:

en tot mn grote genoegen hebben ze in noorbeek nieuwe weg gelegd... dat stukje van noorbeek naar mheer  :twisted:

Ja ja WhomBom, de Busa is tijdloos :D , over 100 jaar wordt er nog met diep respect over gesproken, met de woorden van "weet je nog, het was in het jaar 1999, toen daar een valk vanuit het niets kwam, en de motorwereld totaal op zijn kop zette, tot zelfs in de regering werdt er over gepraat, of dit wel echt nodig was, nou het was echt nodig, want de Busa heeft RRH al zulke genotsverhogende uren gegeven, dat is niet onder woorden te brengen, en heeft het leven een totaal andere wending gekregen.
Nou zo kan het wel weer :oops:  :oops:  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

karz

Citaat van: "Busaberke"
Om tijd te sparen ben ik ff snel over de E25 tot aan Neufchateau gereden, met een beetje doorrijden is het vanaf de Nederlandse grens goed te doen in 1,5 uur..
Vervolgens ben ik via Bertrix naar Bouillon gereden.
Dat stadje ligt tenmidden van een bochtenparadijs! De wegen zijn er over het algemeen van een heel behoorlijke kwaliteit.
Na een beetje rond Bouillon gereden te hebben ben ik via Poupehan, Vres-Sur-Semois, Bievre, Rochefort, Marche-En-Fammenne, Durbuy, Hamoir, Esneux en Luik.

Dat was 400km genieten !!


8)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"lijkt me wel eens leuk om daar ook eens te gaan rijden.

Dat kan geregeld worden !  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"lijkt me wel eens leuk om daar ook eens te gaan rijden.

Dat kan geregeld worden !  :wink:

:thumbsup:
Laat maar horen hoe, wat, wanneer :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.