Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Jezeker, vandaag met een collega de middag vrijaf genomen en naar de Ruhrsee geknalt :cool:



Er was echt geen hond, wat een speeltuin daar als er niemand is  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Wie gaan er morgen rijden en hoe wie wat waar en hoelaat????????
voel me eenzaam heb niemand om mee te gaan rijden  :(
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Schmetzke

Citaat van: "Jor"Wie gaan er morgen rijden en hoe wie wat waar en hoelaat????????
voel me eenzaam heb niemand om mee te gaan rijden  :(

Heb je SM wielen?

Zit morgenvroeg om 9 uur erop  :wink:

Jor

neen jammer genoeg niet daar heb ik de tlr voor
heb alleen cros wiele

Maare waar ga je naar toe met de sm???
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Mounty

morgen middag ff stukje rijden...16.oo uur vertrek ik thuis..waarheen weet ik nog niet..suggestie's ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik wil morgen ook nog ffkes gaan, maar niet zo laat, beetje op tijd, rond de middag 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

En ik ga morgenvroeg even en erna na een crosswedstrijd, iedereen heeft een heel andere planning dus  :D

Schmetzke

Citaat van: "Jor"neen jammer genoeg niet daar heb ik de tlr voor
heb alleen cros wiele

Maare waar ga je naar toe met de sm???

Wordt een rondje Teuven e.d. denk ik... ivm de AGR :x

We rijden op zondag morgen altijd met een hele bende SM's  8)

B-Witch

:cry:  is het zulk mooi weer, moet ik toch thuisblijven, mss straks nog ffkes een rondje maken, maar dat ligt eraan wanneer Mr.Kawa terug is :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jor

Net terug van 2,5 uur Eifel... Ben maar alleen geweest...  is wel lekker rustig trouwens   :shock:
Het was niet echt heel druk, Aken - Monschau - Rurzee en terug.
Zo ongeveer dan toch....

Ben er niet zo heel bekend qua weg ma ben gewoon gaan rijden en kwam op de plek waar ik zijn wou, ook niet zo heel moeilijk maja!!!!  :wink:
Mijn zondag is weer helemaal top!!!  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Citaat van: "Jor"Net terug van 2,5 uur Eifel... Ben maar alleen geweest...  is wel lekker rustig trouwens   :shock:
Het was niet echt heel druk, Aken - Monschau - Rurzee en terug.
Zo ongeveer dan toch....

Ben er niet zo heel bekend qua weg ma ben gewoon gaan rijden en kwam op de plek waar ik zijn wou, ook niet zo heel moeilijk maja!!!!  :wink:
Mijn zondag is weer helemaal top!!!  8)

goed bezig ;)  :thumbsup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Vanmiddag toen Mr.Kawa thuis kwam, gelijk de motor gepakt en richting zuiden.
Wetende dat daar de Amstel Gold Race werd vereden, maar toch ff kijken daar.
Evengoed ff lekker gereden, maar tevens ook een van mijn raarste motormomenten meegemaakt.
Rij ik bij het Ijsboerke in Epen langs, net op het moment dat er een stuk of 3 motorwouten ook wegrijden, dus daar rij ik, Collonne wouten als een eend met jongen achter me aan  :?
Ik moet zeggen voelde me hendig bescheten.
Een wout komt naast me rijden, een oudere man, wel zeer vriendelijk, en begint (rijdende) een praatje met me over het weer, en dat het zo druk was dat je dan niet lekker kan doorrijden :shock:
ff later rijdt hij door met volle petoet (en ik me maar aan de snelheid houden :? ) Een ander slaat af richting Slenaken, met het gevolg dat ik er eentje de hele weg van Epen naar Mechelen achter me aan heb gehad... :?  
Ik heb gewoon doorgereden, gewoon ook te hard (wel niet al te illegaal gedaan), Hij bleef me gewoon in het zelfde tempo volgen, en toen hij afsloeg kreeg ik nog iets van een groet ook :shock:
Zouden die een zonnesteek hebben gehad?
Of zijn dat van die reserve onderdelen van de KLPD die alleen uit de kast getrokken worden als er evenementen zijn ofzo?

Daarna ben ik nog ff bij Osseforth op het oefenterein geweest in Elsloo(daar was open dag oid), ff geinformeerd naar een vervolgcursus.
Hier kan ik Donderdag voor bellen, meer info volgt dus
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ik ben ook ff na 16.00 uur geweest...eerst ff stukje autobahn..Aachen LiƩge..afslag richting Monschau..dan binnendoor wat gekoetjst door dorpjes en bossen die ik nog nooit gezien had..Daarna richting Battice aangehouden en van daaruit weer richting Vaals-Gemmenig.
Vanuit Vaals ff het circuitje gepakt waar ik ook achter twee wouten of zoiets reed..Voor slenaken waren ze de dranghekken nog weg aan het halen en daar was de weg dus nog leeg...lekker ff alleen op de weg dus...
via rijmerstok en gulpen, wijlre weer naar huis....moest ook nog met vrouw en kids een tuut friet gaan eten  :lol:

weer lekker gekoetsjt vandaag...next time more..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"(en ik me maar aan de snelheid houden :? )


:shock: Ik snap niet hoe jij je daar aan de snelheid kan houden. :shock:
Je mag daar 80, maar dat haal je bijna nooit overdag.
Ik ben daar vanmiddag ook langs gereden maar kwam nog niet aan de 50 en inhalen ging niet door al die zondag's rijders die niet langs wat fietsers durven. Schijthuizen zijn het. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"(en ik me maar aan de snelheid houden :? )


:shock: Ik snap niet hoe jij je daar aan de snelheid kan houden. :shock:
Je mag daar 80, maar dat haal je bijna nooit overdag.
Ik ben daar vanmiddag ook langs gereden maar kwam nog niet aan de 50 en inhalen ging niet door al die zondag's rijders die niet langs wat fietsers durven. Schijthuizen zijn het. :lol:

Tsja, gisteren met die wouten had ik gewoon :?  weinig verkeer voor me, En op de weg van Epen naar Mechelen, zat bijna niks op dat moment, en dat wat langzamer voor je rijdt dan toegestaan, gewoon inhalen :wink:
En ook overdag kan je daar best eens goed doorrijden hoor, vooral door de week zo tegen de avond 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.