Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Volgens mij kan ik niet.  lolol
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Volgens mij kan ik niet.  lolol

regel ut mer :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Volgens mij kan ik niet.  lolol

regel ut mer :wink:

Als ik al meega, dan zal het met de RS zijn,  ga niet met dat brulijzer op zaterdagmiddag in de eifel de hermandad een goede dag bezorgen. :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Morgen rond 16.00 ff richting het bos,slenakenetc..ff uurtje tuffen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Morgen rond 16.00 ff richting het bos,slenakenetc..ff uurtje tuffen...

dat wordt wss File-rijden?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Morgen rond 16.00 ff richting het bos,slenakenetc..ff uurtje tuffen...

dat wordt wss File-rijden?? :?

valt echt wel mee hoor..na 16.00 uur word het wat rustiger daar, en als het te druk is dan wijk ik ff af richting belsj of zo...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Morgen rond 16.00 ff richting het bos,slenakenetc..ff uurtje tuffen...

dat wordt wss File-rijden?? :?



:guns:  :banghead4rv:  Net gewest(met auto) duizenden gekken fietser, honderden wandelars, cowboys/girls met paarden motos & auto's echte gekken huis  :shock:

Na 18uur probeer ik misschien opnieuw maar dan met moto  8)
Proud on the South  

Herr Tod

Kom dan rond 20 uur :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Morgen rond 16.00 ff richting het bos,slenakenetc..ff uurtje tuffen...

dat wordt wss File-rijden?? :?



:guns:  :banghead4rv:  Net gewest(met auto) duizenden gekken fietser, honderden wandelars, cowboys/girls met paarden motos & auto's echte gekken huis  :shock:

Na 18uur probeer ik misschien opnieuw maar dan met moto  8)

jah..rond de middaguren moet je daar wegblijven !!..veelste druk..ik ga vaker iets later (16.00 uur) en dan valt het over het algemeen wel mee..
Sávonds is nog beter ja maar dan kan ik doorgaans niet..helaas
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Volgens mij zag ik je rijden rond 16 uur bij het kruispunt in Wittem. Ik was aan het testrijden... uhhh peuk rook pauze op de parkeerplaats.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "Herr Tod"Volgens mij zag ik je rijden rond 16 uur bij het kruispunt in Wittem. Ik was aan het testrijden... uhhh peuk rook pauze op de parkeerplaats.

kan kloppen...ff lekker gereden...via mechelen en epen bos vaals gemmenig teuven slenaken en weer het bos...dan naar huus...eten :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ut waas mich veuls te druk vandaag, höb de motor binne loate staon, lekker mit ut trapfietske ut belsj opgewaes, miljaar höbbe ze doa lekker beer en ies :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Menke

Heerlijk rustig en mooi gereden vandaag. Clubje van 17 motors door de Ardennen richting Luxemburg en toen door de Eifel terug. Is me goed bevallen. En er weer 530 km opzitten. Voor herhaling vatbaar.

B-Witch

Sow, eten op, kids aan het spelen, Mr.Kawa in de tuin aan de gang,
ik ga ffkes het zuiden in.

mss dat ik iemand van jullie tegenkom....tot seffes :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

wat wordt t morgen voor weer? iemand een idee? ben die regen echt zat nu... weet nu wel hoe de banden zich houden in de regen (verrekte goed trouwens)  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."