Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"wat wordt t morgen voor weer? iemand een idee? ben die regen echt zat nu... weet nu wel hoe de banden zich houden in de regen (verrekte goed trouwens)  :?

het wordt droog met wat zon :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "WhomBom"wat wordt t morgen voor weer? iemand een idee? ben die regen echt zat nu... weet nu wel hoe de banden zich houden in de regen (verrekte goed trouwens)  :?

het wordt droog met wat zon :wink:

als het een beetje meezit kan ik morgen mijn wielen weer monteren...en ff het vet eraf rijden.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Jor

Het is weer GALAFLITSEN op de Urmonderbaan!!!
Urmond-Sittard
Beide zijdes staan ze te flitsen tussen de A2 Urmond en het eerste stoplicht richting sittard en Lindenheuvel ter hoogte van de boerderij aan de linkerzijde  :!:  :!:  :!:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Motzippaldy

Mooie warm is het buiten  :D  dus over een uur rij ik richting woud  :lol:
Proud on the South  

WhomBom

moet nog ff eten... hondje uitlaten... en dan rond de klok van 7 de gs uitlaten  :twisted:  kijken hoe mooi hij gaat rijden met de nieuwe ketting  :P
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"moet nog ff eten... hondje uitlaten... en dan rond de klok van 7 de gs uitlaten  :twisted:  kijken hoe mooi hij gaat rijden met de nieuwe ketting  :P

:rofl:


:oops: mja jij hebt tenminste wat te koetsche :oops: . Das Boot is vandaag door iemand in Hengelo geadopteerd :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"moet nog ff eten... hondje uitlaten... en dan rond de klok van 7 de gs uitlaten  :twisted:  kijken hoe mooi hij gaat rijden met de nieuwe ketting  :P

:rofl:


:oops: mja jij hebt tenminste wat te koetsche :oops: . Das Boot is vandaag door iemand in Hengelo geadopteerd :mrgreen:

geduld is een schone zaak...jou tijd komt wel weer :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

als je wil mag je de enige echte gs wel es n stukje uitlaten.... krijgen we je mss nog van de beemer af  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Jor

Ben nog aant twijfelen of ik dalik nog ff na ut circuitje rij of dat ik de ktm nog ff aanzwengel en nog ff ut veljd en bosj in duik........

Wat is wijsheid  :?:  :?:  :?:

Ist druk bij ut circuike iemand ervaring vanmiddag of vanaaf??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"als je wil mag je de enige echte gs wel es n stukje uitlaten.... krijgen we je mss nog van de beemer af  :twisted:

sneller dan je denkt :lol: vanaf nu zijn ut 2 uitlaten die je voor je ziet :mrgreen: ow ja, oordopjes in, maakt nl een pokke-herrie :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Jor"

Ist druk bij ut circuike iemand ervaring vanmiddag of vanaaf??


Ik vertel je vanavond als ik terug ben  :lol:
Proud on the South  

Jor

Dan zie ik je mss daar wel!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Motzippaldy

Citaat van: "Jor"Dan zie ik je mss daar wel!!



8)
Proud on the South  

Herr Tod

Zonet viel het mee, zo nu en dan even een druk moment maar goed te doen. Ik moest even een testritje maken, heb de vork wat verder door laten zakken (8mm incl de ring tov de kroonplaat). Goeie shit, arme banden... wel een tikje zenuwachtig aan de voorkant nu :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: "Jor"Ben nog aant twijfelen of ik dalik nog ff na ut circuitje rij of dat ik de ktm nog ff aanzwengel en nog ff ut veljd en bosj in duik........

Wat is wijsheid  :?:  :?:  :?:

Ist druk bij ut circuike iemand ervaring vanmiddag of vanaaf??

haha, daar ben ik nog (bijna) geweest, ben nog naar polo en louis geweest met het monsterke vandaag.  Had ik het maar even laten weten. :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.