Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Dalijk ff wat eten, dan een rondje doen 8)
tis nu ff goed weer :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

ik heb plannen voor morgen in rurberg een colaatje te gaan drinken..tijdstip nog onbekend ivm bruiloft straks... :D
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca

Herr Tod en ik gaan dalijk ook nog effe sturen  8) Inderdaad even genieten van het fijne weertje!

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"ik heb plannen voor morgen in rurberg een colaatje te gaan drinken..tijdstip nog onbekend ivm bruiloft straks... :D

ga je trouwen :shock: ? en ons niet uigenodigd? :rofl:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"ik heb plannen voor morgen in rurberg een colaatje te gaan drinken..tijdstip nog onbekend ivm bruiloft straks... :D

ga je trouwen :shock: ? en ons niet uigenodigd? :rofl:

:mrgreen:

nog een keer ?? no way.... :lol: ik heb er al bijna 15 jaar opzitten..(29-10-1992)
nu ff nog verder ontnuchteren en vanmiddag stukje sturen..mischien ergens een hapje kuije....vertrek na 12.00 uur ergens..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

hakki on da grid

@The loud Bike.....rooje duukboot U96 Racing-Paso..

vanavond ...es t rustig is ..Thundering Twinnerz @ mergeland :twisted:

ey sjeele....veer make eine pitstop veur e ieske en dat is het dan he waal he...res ragge..

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"hakki on da grid

@The loud Bike.....rooje duukboot U96 Racing-Paso..

vanavond ...es t rustig is ..Thundering Twinnerz @ mergeland :twisted:

ey sjeele....veer make eine pitstop veur e ieske en dat is het dan he waal he...res ragge..

jow, sjuz al de fitskes allemaol gepots en de afrikaanse twieling es veurzeen van e duchtig laogske ultraslick wax deste beter sniedt er door de wind :mrgreen:

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"hakki on da grid

@The loud Bike.....rooje duukboot U96 Racing-Paso..

vanavond ...es t rustig is ..Thundering Twinnerz @ mergeland :twisted:

ey sjeele....veer make eine pitstop veur e ieske en dat is het dan he waal he...res ragge..

ragge, noe durch ut heuvelland :shock:  :shock:

es ich zoene aanval van "file rieje" krieg, zet ich mich rustig de neer mit ee pilske :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

En toch goan ich noe auch..ffkes deroet  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"hakki on da grid

@The loud Bike.....rooje duukboot U96 Racing-Paso..

vanavond ...es t rustig is ..Thundering Twinnerz @ mergeland :twisted:

ey sjeele....veer make eine pitstop veur e ieske en dat is het dan he waal he...res ragge..

ragge, noe durch ut heuvelland :shock:  :shock:

es ich zoene aanval van "file rieje" krieg, zet ich mich rustig de neer mit ee pilske :wink:

neet noe..geine ruk aan noe idd

goan noe ff mountainbike mit hakki Jr..dan ff hout sprokkele veur op het kampvuur vanavond en dan es kieke of de Paso nog in de garage steit en of r zin haef om te sjtarte..

vanavond ff e uurke ragge..heuvelland mit oetwiek noa de voerstreek

Mounty

Druk ? File rijden ? Ben via eupen en monchau naar rurberg gereden vandaag en was echt niet te druk. Wel bij het keetje naast het water in rurberg, veel duitsers en twee nederlanders...ik en nog iemand.

Op de terug weg nog ff door het vijlenerbos gereden waar ik Soesgirl tegenkwam, daar was het wel te druk om lekker te rijden. Ben thuis gekomen en ff plasse en weer op de motor vertrokken..Weer het vijlenerbos in, wat nu beetje minder druk was..na faloop ff bij Dwars de keel smeren..

Kortom..ik heb vanaf 13.00 lekker kunnen rijden, behalve dan de eerste keer in het bos.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

morgen iig ff stukje sturen..ff voor 16.00 uur vertrek ik..17.30 weer thuis voor het eten..
Stukje Belsj en het circuitje denk ik..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca

Ik ga morgen ook, gaan een paar man (ken ze ook niet) vanuit de mc-drek in geleen (tussen 11 en 12 verzamelen), en dan richting het zuiden  :roll: Zelf heb ik nog met 4 anderen afgesproken om kwart voor 11 bij de mc-drek in Maastricht. Dus als iemand mee wil gaan, tot dan?!

karz

Citaat van: "FZ_Ron"Druk ? File rijden ? Ben via eupen en monchau naar rurberg gereden vandaag en was echt niet te druk. Wel bij het keetje naast het water in rurberg, veel duitsers en twee nederlanders...ik en nog iemand.

Op de terug weg nog ff door het vijlenerbos gereden waar ik Soesgirl tegenkwam, daar was het wel te druk om lekker te rijden. Ben thuis gekomen en ff plasse en weer op de motor vertrokken..Weer het vijlenerbos in, wat nu beetje minder druk was..na faloop ff bij Dwars de keel smeren..

Kortom..ik heb vanaf 13.00 lekker kunnen rijden, behalve dan de eerste keer in het bos.

Volgens mij is het juist niet druk omdat iedereen denkt dat het toch te druk is.
Heb vandaag solo van 13:00 tot 17:00 in de Eifel rondgecrosst , ook op de zgnd hotspots. Daar was het niet druk te noemen.
Daarna het ritje afgerond met een rondje Vijlenerbos, daar was ook niemand. En bij Buitenlust hadden ze zelfs tijd en plaats om een schnitzel met campionroomsaus voor me te maken.   :woohoo:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: "karz"Volgens mij is het juist niet druk omdat iedereen denkt dat het toch te druk is.
Heb vandaag solo van 13:00 tot 17:00 in de Eifel rondgecrosst , ook op de zgnd hotspots. Daar was het niet druk te noemen.
Daarna het ritje afgerond met een rondje Vijlenerbos, daar was ook niemand. En bij Buitenlust hadden ze zelfs tijd en plaats om een schnitzel met campionroomsaus voor me te maken.   :woohoo:

Ik heb dat wel al vaker gehad...soms de pech dat er veel autoverkeer is, maar na een paar kilometers is dat ook weer snel weg en kun je alsnog lekker doorrijden..
Heb al vaker op zondag het circuitje aangedaan en/of de eifel, meestal in de namiddag toch redelijk rustig, nog geen filerijden gehad in de eifel.
En ik kom er nooit iemand van MFL tegen.(weet niet of dat juist goed of slecht is.  :lol:  :lol: )

Anyway, ik ga als ik tijd heb om te rijden en trek me van drukte niks aan, anders zou ik nog minder kunnen gaan....beter een stukje in drukte rijden dan niet rijden dunkt me...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009