Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"hakki on da grid

@The loud Bike.....rooje duukboot U96 Racing-Paso..

vanavond ...es t rustig is ..Thundering Twinnerz @ mergeland :twisted:

ey sjeele....veer make eine pitstop veur e ieske en dat is het dan he waal he...res ragge..

jow, sjuz al de fitskes allemaol gepots en de afrikaanse twieling es veurzeen van e duchtig laogske ultraslick wax deste beter sniedt er door de wind :mrgreen:


Nooit geweten dat er een Honda dealer aan de Tongerseweg zit ! :lol:

Steefke™

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"hakki on da grid

@The loud Bike.....rooje duukboot U96 Racing-Paso..

vanavond ...es t rustig is ..Thundering Twinnerz @ mergeland :twisted:

ey sjeele....veer make eine pitstop veur e ieske en dat is het dan he waal he...res ragge..

jow, sjuz al de fitskes allemaol gepots en de afrikaanse twieling es veurzeen van e duchtig laogske ultraslick wax deste beter sniedt er door de wind :mrgreen:


In Olmen (B) hebben is een crossbaan die het Hondapark heet :lol:
Smells like rubber

Mounty

Morgenvroeg ff paar uurtjes gaan sturen..Eifel en Belgie staan op program..wie mee wil meld zich hier maar..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik ga morgenvroeg ook, moet alleen ff zien hoelaat, ligt eraan natuurlijk hoelaat ik wakker wordt.  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Ik ga morgenvroeg ook, moet alleen ff zien hoelaat, ligt eraan natuurlijk hoelaat ik wakker wordt.  :wink:

ik sjek MSN wel ff morgenvroeg...als ik wakker ben :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Helaas reeds iets anders afgesproken. :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Was de bedoeling om vanmorgen heel vroeg te gaan, maar ja werd pas om 10.30 wakker :shock:  (moet ik ook maar eerder gaan slapen) :lol:
Dus ff snel een klein rondje gemaakt :?
Hopelijk blijft het weer beetje goed, kan ik morgenavond even in de herkansing gaan :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Was de bedoeling om vanmorgen heel vroeg te gaan, maar ja werd pas om 10.30 wakker :shock:  (moet ik ook maar eerder gaan slapen) :lol:
Dus ff snel een klein rondje gemaakt :?
Hopelijk blijft het weer beetje goed, kan ik morgenavond even in de herkansing gaan :wink:

Ik was wel redelijk op tijd wakker en ben rond 10:00 uur  Wel vandaag alleen belgie aangedaan.

Enkele plaatsnamen die ik aangedaan heb:
Via de Plank: Aubel-Battice-Verviers-Pepinster-Spa-Francorchamps (kop koffie)-Stavelot-Stoumont-Lierneux-Houffalize-Bastongne (Colaatje en tevens keerpunt)
Terug via Gouvy-Vielsalm-Lignenville-Malmedy- Eupen-Autoweg Via Aachen tot Simpelveld en naar huis terug...
Lekker ritje behalve ff in Verviers file gehad en na de middag werd het wel warm in de zon...iid de jas maar ff beetje open en een keer extra stoppen om door te luchten. Het T-shirt wat ik aan had was zeiknat :roll:

Moet toch eens een GPS aanschaffen zodat ik routes kan opslaan en nog een keer kan gaan rijden, Veel leuke wegen en vooral bochten gehad.
Alles op de bonnefooi en zonder route gereden...helemaal in me uppie.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"Was de bedoeling om vanmorgen heel vroeg te gaan, maar ja werd pas om 10.30 wakker :shock:  (moet ik ook maar eerder gaan slapen) :lol:
Dus ff snel een klein rondje gemaakt :?
Hopelijk blijft het weer beetje goed, kan ik morgenavond even in de herkansing gaan :wink:

Ik was wel redelijk op tijd wakker en ben rond 10:00 uur  Wel vandaag alleen belgie aangedaan.

Enkele plaatsnamen die ik aangedaan heb:
Via de Plank: Aubel-Battice-Verviers-Pepinster-Spa-Francorchamps (kop koffie)-Stavelot-Stoumont-Lierneux-Houffalize-Bastongne (Colaatje en tevens keerpunt)
Terug via Gouvy-Vielsalm-Lignenville-Malmedy- Eupen-Autoweg Via Aachen tot Simpelveld en naar huis terug...
Lekker ritje behalve ff in Verviers file gehad en na de middag werd het wel warm in de zon...iid de jas maar ff beetje open en een keer extra stoppen om door te luchten. Het T-shirt wat ik aan had was zeiknat :roll:

Moet toch eens een GPS aanschaffen zodat ik routes kan opslaan en nog een keer kan gaan rijden, Veel leuke wegen en vooral bochten gehad.
Alles op de bonnefooi en zonder route gereden...helemaal in me uppie.. :lol:

Verviers is altijd file volgens mij. Heb ik ook altijd als ik daar kom..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

gaat er dalijk nog iemand ut heuvelland in? Circuitje? ikke zal er rond 19:00uur zijn.  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

he jammer, maar helaas, moet op de kids letten, Mr.Kawa is net werken, was graag ook nog even gegaan :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "Dwars"gaat er dalijk nog iemand ut heuvelland in? Circuitje? ikke zal er rond 19:00uur zijn.  :wink:

Wilde nog wel even gaan koetsjen .. 19:00 zal me niet lukken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

sow ff moeziek gemakt in ut heuvelland met die 2 sExofone :lol: bin inge richtige virtuoos 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

ben rond 21:30 nog op het circuitje geweest met Tomzel, maar je was er niet  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"ben rond 21:30 nog op het circuitje geweest met Tomzel, maar je was er niet  :mrgreen:

ja ik heb maar geklopt want de bel doet ut niet  :?  toen was ik al thuis manne :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away