Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: Dwars op 27 augustus, 2007, 10:52:54
Citaat van: karz op 27 augustus, 2007, 10:36:55
ikke maybe, eerst nog wat domestic klusjes

aha ik ben niet de enige die nog stofzuigen en afwassen moet :-o :grin:

Haha, wie denken jullie dat straks hier moet afwassen ???.....ikke niet iig ;D
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Dwars op 27 augustus, 2007, 10:52:54
Citaat van: karz op 27 augustus, 2007, 10:36:55
ikke maybe, eerst nog wat domestic klusjes

aha ik ben niet de enige die nog stofzuigen en afwassen moet :-o :grin:

au contraire , mijn vrouw en dochter zijn een paar daagjes uit huis, dus nix moet. Maar het is een goede tijd om ongestoord wat lang liggende dingen te fixen. + Ik moet mijn net nieuwe  surfen en bellen krempel van Hetnet aan de gang krijgen, dat werkt natuurlijk weer niet. >:(
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

niemand gezien behalve Rookie.
Wel even lekker mijn rondjes gedaan, ff voor mezelf een beetje geprobeerd mijn lijnen er beter in te krijgen.
Ging steeds beter moet ik zeggen :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Morgenavond, weer richting zuiden.
Ik ga morgenmiddag even een BT021 laten monteren (mijn BT014 vind ik na 5500 km net wat te kaal om ,met een gerust hart naar het Schwarzwald te rijden Zaterdag.
Een rondje Zuiden op "Rustig aan want ik heb nieuw rubber modus" dus :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Langzamerhand wel weer tijd voor een toertje... :yes6rs:
Morgen dus maar weer eens wat kmtjes maken, denk aan een uur of 18.30 @ circuitje.
de family wat eten geven en dan gauw de hort op :mrgreen:
en dan als opvolger, Zondagmorgen mss nog ffkes een vroeg opstaan ritje, ik heb dan vrijaf gekregen van mijn bazin (soms is ze echt wel de beste), dus een welkome afwisseling in mijn werkweekend ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Als je tegen 8 uur daar bent kun je mij nog spotten :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Dwars gaat vanaaf ook gummen  :yes6rs: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars op 14 september, 2007, 07:10:12
Dwars gaat vanaaf ook gummen  :yes6rs: :mrgreen:

Gummen kan ik niet :?, beetje doortoefelen wel ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Vanaaf krijg ik bezoek dus geen gegum of getoefel voor mij...morgen overdag klussen zeg maar en sávonds op stap of zo..Zondag ochtend staat wel vrij om een ritje te wagen..Iemand met een idee waarheen ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Jor

Morgen rijden met de vriendin achterop. Dus wel wat rustiger ma toch lekker door tuffen.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

ndagh

Ga morgen een rit rijden die vertrekt tussen Maastricht en Tongeren. Is een rit van 250km.
vertrek rond 9 uur
Als er iemand wil meegaan iedereen is welkom

Jor

Hoe hard denk je te gaan rijden??
Heb namelijk iemand achterop zitten morgen...
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

ndagh

Ik pas mij wel aan aan de snelheid van de groep.
Ik weet niet of je De Pauze weet liggen?
De weg Maastricht Tongeren aan de afrit/oprit autosnelweg aan de rechterkant is een grote parking met frituur daar is het te doen.

Ik heb de route al op GPS gekregen dus de weg vinden is geen probleem.

Mounty

mischien dat ik ook met jullie mee rij....als ik de pauze weet te vinden..9.00 uur daarzijn ?

als je wil mag je me de route ff doorsturen op mijn e-mail...kan ik m ook erin zetten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Jor

Helaas 9 uur vindt men wat te vroeg!!!  :roll: :roll:
volgende keer, oja de pauze?? zegt mij nix...
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten