Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Yes, proficiat met je 36e verjaardag :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

he desmo nog proficiat dan
KTM SMT 2011

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

gaat nog iemand de Amstel Gold Race kieken hier in ut zuuje met de moto? Dan komen we elkaar tegen, ik heb dat kleine dwars-liggerke achterop. rond 11:40 ga ik eerst kijken op de bergseweg (van kunrade naar ubachsberg)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ik ga wel ff kijken op de bergseweg...is een minuutje lopen dus.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

Gaat morgenavond iemand van hier even 1/2uurtjes sturen??  :roll:

Gassie

moet ik even kijken voor morgen hoelaat had je in gedachte

KTM SMT 2011

Gassie

trouwens wie heeft er wat te doen op de vrijdag na koninginnedag (volgend week) dus
krijg volgende week nieuw stuurtje kan ik er even aan wennen door te rijden natuurlijk misschien als er meerdere meegaan ff rondje eifel ofzo  :worship-cool:
met een lekker kop koffie natuurlijk
KTM SMT 2011

DeWitte

ik wil wel mee ri Eifel, vrijdag 1mei. Wss gaat die kleine wel mee achterop :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

heb je dan ook een leuke route evt ben niet zo bekend in de eifel
KTM SMT 2011

BMWhub

Citaat van: Dwars® op 22 april, 2009, 18:09:22
ik wil wel mee ri Eifel, vrijdag 1mei. Wss gaat die kleine wel mee achterop :yes6rs:

Is 1 Mei wel een goede datum, dan habben die Deutche nachbarn den tag der arbeit en zijn ze bijna allemaal thuis of op de weg
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Timeeh

Citaat van: Gassie op 22 april, 2009, 16:43:47
moet ik even kijken voor morgen hoelaat had je in gedachte



Iets van half 7 ofzo...  :D

Gassie

Citaat van: BMWhub op 22 april, 2009, 18:51:14
Citaat van: Dwars® op 22 april, 2009, 18:09:22
ik wil wel mee ri Eifel, vrijdag 1mei. Wss gaat die kleine wel mee achterop :yes6rs:

Is 1 Mei wel een goede datum, dan habben die Deutche nachbarn den tag der arbeit en zijn ze bijna allemaal thuis of op de weg
je moet maar zo denken dan zijn ze allemaal in maastricht aan het winkelen  :cool:
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: BMWhub op 22 april, 2009, 18:51:14
Citaat van: Dwars® op 22 april, 2009, 18:09:22
ik wil wel mee ri Eifel, vrijdag 1mei. Wss gaat die kleine wel mee achterop :yes6rs:

Is 1 Mei wel een goede datum, dan habben die Deutche nachbarn den tag der arbeit en zijn ze bijna allemaal thuis of op de weg

dankjewel, niet aan gedacht, zal ut stervensdruk wezen ri eifel, ri ardennen? of hebben de belsje ook vrijaf die dag?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Timeeh op 22 april, 2009, 19:18:24
Citaat van: Gassie op 22 april, 2009, 16:43:47
moet ik even kijken voor morgen hoelaat had je in gedachte



Iets van half 7 ofzo...  :D
sorry tim dan misschien een andere keer was een afspraak vergeten en werd er nu net aan herinnerd :oops: :oops:
KTM SMT 2011