Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

sow lekkere currywurst mit pommes und mayo gegeten met ms Dwars, Yvil, Timeeh en Gassie :mrgreen:
toetje was ook fijn, allemaal "curven" und "nogmals "curven"  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Was lekker en gezellig... Van het voorgerecht en toetje heb ik ook goed genoten!!  :woohoo:

Herr Tod

Honda :nana9oi: :onderplak:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Zekers gezellig en ik heb zeeeeeer genoten van het toetje :yes6rs: Voor herhaling vatbaar!!

@ Dwars (en natuurlijk ms Dwars) Thnx voor het voorrijden en de leuke stukken weg die jullie daarbij
wisten te vinden. was weer veel te lang geleden voor mij, dus ik heb dubbel genoten.  :thumbsup: :worship-cool:

Yvil

Citaat van: Herr Tod op 07 mei, 2009, 20:54:58
Honda :nana9oi: :onderplak:

Bah bah, moet je hem nu horen. Nu durf je wel he!!
Net pieptje je wel anders toen je tussen 4 honda's stondt :jack:  :twisted:

QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 07 mei, 2009, 21:01:27
Citaat van: Herr Tod op 07 mei, 2009, 20:54:58
Honda :nana9oi: :onderplak:

Bah bah, moet je hem nu horen. Nu durf je wel he!!
Net pieptje je wel anders toen je tussen 4 honda's stondt :jack:  :twisted:

Jaloerse mensen moet het ook geven.  :twisted:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh


Gassie

ik heb ook genoten van het ritje vooral van die weg waar we links scherp indraaide  :worship-cool:
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Gassie op 07 mei, 2009, 21:18:52
ik heb ook genoten van het ritje vooral van die weg waar we links scherp indraaide  :worship-cool:

weet je dat weggetje nog terug te vinden?  ;) anders moeten we binnenkort weer maar es die kant op :cool: zolang totdat je het niet meer vergeet  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 07 mei, 2009, 21:27:27
Citaat van: Gassie op 07 mei, 2009, 21:18:52
ik heb ook genoten van het ritje vooral van die weg waar we links scherp indraaide  :worship-cool:

weet je dat weggetje nog terug te vinden?  ;) anders moeten we binnenkort weer maar es die kant op :cool: zolang totdat je het niet meer vergeet  :mrgreen:

:-Xdenk dat die weg niet terug vind zonder die zwarte varadero voorop  :roll:denkk dat we maar eens vaker moeten  :yes6rs:
KTM SMT 2011

Yvil

Citaat van: Gassie op 07 mei, 2009, 21:34:29
Citaat van: Dwars® op 07 mei, 2009, 21:27:27
Citaat van: Gassie op 07 mei, 2009, 21:18:52
ik heb ook genoten van het ritje vooral van die weg waar we links scherp indraaide  :worship-cool:

weet je dat weggetje nog terug te vinden?  ;) anders moeten we binnenkort weer maar es die kant op :cool: zolang totdat je het niet meer vergeet  :mrgreen:

:-Xdenk dat die weg niet terug vind zonder die zwarte varadero voorop  :roll:denkk dat we maar eens vaker moeten  :yes6rs:

Ik stem voor :yes6rs:

Mounty

Volgende keer hoop ik dat ik mee kan...na de volgende week bijvoorbeeld.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

Citaat van: Yvil op 07 mei, 2009, 21:44:18
Citaat van: Gassie op 07 mei, 2009, 21:34:29
Citaat van: Dwars® op 07 mei, 2009, 21:27:27
Citaat van: Gassie op 07 mei, 2009, 21:18:52
ik heb ook genoten van het ritje vooral van die weg waar we links scherp indraaide  :worship-cool:

weet je dat weggetje nog terug te vinden?  ;) anders moeten we binnenkort weer maar es die kant op :cool: zolang totdat je het niet meer vergeet  :mrgreen:

:-Xdenk dat die weg niet terug vind zonder die zwarte varadero voorop  :roll:denkk dat we maar eens vaker moeten  :yes6rs:

Ik stem voor :yes6rs:

Me2!

Yvil

Zijn er nog mensen die donderdag van plan zijn de Eifel in te gaan?

Ik was er over aan het denken om misschien met Sas achterop die
kant op te gaan. Iemand zin om mee te gaan?


ps. heb nog geen idee hoe laat en of ik überhapt wel ga, maar ik denk
ff polsen of er animo voor is. Het weer zou goed worden dus het begon
te kriebelen!  :mrgreen:

DeWitte

donderdag later in de namiddag en dan een currywurst scoren wil ik wel doen :yes6rs:, maar overdag echt niet. Geen zin in filerijden :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away