Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

kan het nu nog niet zeggen, sms of bel maar straks, je had mijn nummer?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 28 juli, 2009, 12:51:25
kan het nu nog niet zeggen, sms of bel maar straks, je had mijn nummer?

:yes6rs:

the Stig

Is er iemand die morgen tegen de middag een stukje wil gaan rijden??

Ik heb wel zin en het is al weer veel te lang geleden.............

Yvil

Citaat van: the Stig op 31 juli, 2009, 13:33:24
Is er iemand die morgen tegen de middag een stukje wil gaan rijden??

Ik heb wel zin en het is al weer veel te lang geleden.............


Morgen met ik helaas werken, maar ben wel vandaag nog even de Eifel in geweest.
Fantastische stukjes gereden waar je in het weekend niet mag komen  :worship-cool: :thumbsup:

DeWitte

#634
Citaat van: Gassie op 31 juli, 2009, 21:16:11
ga je nog rijden morgen

ik had gedacht zo rond 10.30-11.00uur te vertrekken ri ardennen, ga je mee?

edit: iedereen mag mee trouwens die aanpikken kan/wil wa ;) up-tempo, zeg maar :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

sow saampjes met Gassie, de Ardennen onveilig gemaakt. sjun ritje via Aubel, Val-dieu, Olne naar Remouchamps en na 1 colaatje via Coo, Trois ponts, Francochamps, Spa, la Gileppe, Eupen en Vaals weer naar huus. Voor herhaling vatbaar.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 01 augustus, 2009, 15:20:37
sow saampjes met Gassie, de Ardennen onveilig gemaakt. sjun ritje via Aubel, Val-dieu, Olne naar Remouchamps en na 1 colaatje via Coo, Trois ponts, Francochamps, Spa, la Gileppe, Eupen en Vaals weer naar huus. Voor herhaling vatbaar.
:stupid: :stupid:
was inderdaad een leuk ritje vooral die 17 km bochten
KTM SMT 2011

Timeeh

Morgen als het een beetje weer is ga ik rond een uur of 12/1 een stukje brommeren. Als er nog mensen zijn die vrij hebben dan hoor ik het wel!  :lol:

ndagh

Gaat er vanavond nog iemand rijden?

DeWitte

he wat jammer Gert, ik had niemeer gekeken hiero :?. Ik was net nog ff op ut circuitje ene ktm SM1cil op slicks de pis aan ut lauw maken :mrgreen: ow ja slim shady is sneller :cool:

ga je donderdag mee ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ik ook niet meer hier gekeken  :oops:

De Sjeng

#641
 gone
God Forgives, I Don't

DeWitte

estebleef  :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

 :lol:Ik zou je er ene met plezier komen brengen... is het niet dat ik zometeen geheel vrijwillig aan de BBQ ga!  :worship-cool: :worship-cool:

Yvil

Gaat er morgen nog iemand?

Overdag, 's avonds, cullinair getint, it's all good.

Let me know!!  :thumbsup: