Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Citaat van: Gassie op 21 augustus, 2009, 10:39:52
goon er nog luuj rieje dit weekend het weurt wir lekker  :worship-cool:

Ich goan dit weekend/weak mit Ms. Timeeh ns nne 4daagse toer maken op de brommer. As vur truk zeen hub ich waal zin om weer ns n stuk te goan riejen!  :lol:

Gassie

enne waar gaan jullie naar toe dan
KTM SMT 2011

De Sjeng

Zondag (vroeg!! 8 a 9u moet s'middags werken) ontbijtje nuttigen bikerranch of bikers-inn, tourtje eifel. Tempo->toer
God Forgives, I Don't

Timeeh

Citaat van: Gassie op 22 augustus, 2009, 10:26:30
enne waar gaan jullie naar toe dan


We zijn naar Belgie/Luxemburg geweest... Was lekker rijden daar hoor! :D

DeWitte

Sorry Sjeng maar ik ga op zondag nooit naar de Eifel. (veels te druk en politiecontroles) maar ik was zondag iig ook van plan een flink stuk te sturen (Ardennen) tot in de middag? tijden in overleg uiteraard, dus wie gaat er nog meer mee? Gassie gaat ook al mee? Wel een beetje doorrijden zeg maar. (sportief)

voorzetje> vertrek rond 10uur in Wittem?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Helaas, eerst een nieuwe achterband gaan halen...
Afgelopen Zondag nog door de eifel gereden toen we terugkwamen van de moezel.
Drukte begint echt pas bij Schleiden/ Einruhr, van te voren (we kwamen vanaf Stadtkyll) heerlijk rustig op de weg.
mjah, op een zondagochtend net wat te ver.
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 29 augustus, 2009, 09:04:01
zondag nooit naar de Eifel. (veels te druk en politiecontroles) 

Oke, jullie hebben mij overgehaald! geen eifel!, toch maar ardennen. Misschien kom ik jullie daar nog tegen.
God Forgives, I Don't

Herr Tod

Niet vergeten dat de F1 op Spa rijdt dit weekend.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Ik ga wel mee, ben door die ellende met de papegaai misschien al een maand niet meer geweest  :shock:

@ Dwars: Laatste ritje was dat met jou en Herr Tod

Van mij mag het wel iets later omdat ik de motor in Wijlre moet gaan halen, tanken, pompen enz.
Daar ben ik niet de snelste mee, dus al is het maar een half uur. Het is tenslotte zondag.  :mrgreen:

Is het dan wel verstandig die kant op te gaan met wat Herr Tod zegt? Heb ik geen idee van aangezien
ik nog nooit richting de Ardennen ben geweest met de motor en al helemaal niet in het weekend van de F1.

Ik lees het hier straks wel. Als de wegen droog zijn en er niet al te veel kans op regen is ga ik dus mee.

Iemand de verwachtingen al bekeken?

DeWitte

nog nooit in de Ardennen geweest :shock: :-X ? Je kan ook de andere kant nemen ipv Francochamps: ik ken het er als mijn broekzak. :yes6rs:
Half 11? wel laat imo, maar is ook prima zie ik je bij de Shell?

nog iemand?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Ik wil wel mee. Is de shell gemakelijk te vinden?

DeWitte

Tankstation Wittem is Shell en ligt aan een kruispunt met verkeerslichten (kom je vanzelf aan vanuit Gulpen) maar je mag ook gerust bij mij 10 min vooraf aan komen Gert als je dat makkelijker vind ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 29 augustus, 2009, 17:55:40
nog nooit in de Ardennen geweest :shock: :-X ? Je kan ook de andere kant nemen ipv Francochamps: ik ken het er als mijn broekzak. :yes6rs:
Half 11? wel laat imo, maar is ook prima zie ik je bij de Shell?

nog iemand?

I'm in!
Dus 10:30 bij de Shell in Wittem!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gassie

ik ga ook mee was wel voor mij beter geweest als het vroeger was geweest
en wou ook aankaarten van de gp maar als we daar wegblijven heb je ook niet zoveel last van de politie
moet wel rond half drie weer thuis zijnnvanwege koffers pakken aangezien ik ,s nachts vlieg
KTM SMT 2011

Yvil

Half 11 in Wittem.

Thnx voor het "verlaten" van de tijd!!

C'ya tomorrow!!