Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Gassie

sorry jongens ik haal het niet om mee te gaan moeten toch nog meer doen dan ik dacht

tot na de vakantie ga ik dan wel ff mee kan ik ook doordeweeks weer eens naar de eifel  :( :cry:
KTM SMT 2011

DeWitte

gaat er van de week, woensdagavond mss, nog iemand mee een currywurst scoren in de eifel? 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Woensdag zou ik kunnen >

Timeeh

Zo wie t d'r noe oetzuut kin ich dan ooch waal!  :yes6rs:

Yvil

Jammer genoeg niet, het tafelvoetbalseizoen is weer begonnen en
dat houdt in woensdags trainen en vrijdags competitiewedstrijd.


Timeeh

Hoelaat wilden jullie eigenlijk vertrekken? Ik ben wat 'later' thuis. Anders een tijd afspreken bij de Currywurst. Dan kom ik na met Ms. Timeeh  :lol:

DeWitte

ja wat is later Timeeh? en Desmo, hoe laat wou jij gaan? mij maakt het niet zoveel uit, heb nog vakansie (yep me 4e week pas) :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik ga het niet redden, andere (ook leuke ) "verplichting"  :mrgreen:

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 02 september, 2009, 06:17:21
ja wat is later Timeeh? en Desmo, hoe laat wou jij gaan? mij maakt het niet zoveel uit, heb nog vakansie (yep me 4e week pas) :mrgreen:

Ja, ik weet niet precies hoelang het gaat duren. Moet na het werk ff langs mn baas voor sleutels en uitleg bla bla bla! :). Kan zijn dat ik om half 7 wegrij... maar kan ook zijn dat t pas half9 is. Anders bel/sms kwel ff als ik het nog haal!

DeWitte

wel errug laat? 21uur is het donker :yes6rs: ik wou zo rond 17-17.30uur gaan, iemand?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 02 september, 2009, 10:06:10
wel errug laat? 21uur is het donker :yes6rs: ik wou zo rond 17-17.30uur gaan, iemand?

Das nbummer. Dan moet ik weer afslaan. Tenzij het allemaal vroeger is! Anders viel Spass

Yvil

Iemand vrij vandaag en interesse om ergens na 12:30u richting de Eifel te rijden?
Ik moet nog even weg, maar als ik optijd terug ben was ik van plan nog ff een
paar uurtjes die kant op gaan.

Let me know!!

Timeeh

 :fuckyou:  ;) Ik ben aant werk jammer genoeg!

DeWitte

morgen rond 17:00uur ri Eifel currywurst scoren?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Ik kan jammer genoeg niet. Ik werk sowieso tot 17:15u, maar ik
heb ook al andere verplichtingen morgenavond.

Het zou lekker weer worden morgen, dus enjoy!!  :cool: