Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Iemand nog meer zin morgen in een maandag 'morgen' ritje? :D  :yes6rs:

Timeeh

Zo... moet maandag iemand werken? Als het weer meezit wil ik een stukkie gaan rijden!  :lol:

Gassie

maandag moet ik gewoon werken  :-X
KTM SMT 2011

DeWitte

gaat er vanavond na het eten nog iemand stukkie sturen? Heuvelland of zo rond 17:30-18:00uur. mooier weer wordt het deze week niet meer
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 06 april, 2010, 09:22:28
gaat er vanavond na het eten nog iemand stukkie sturen? Heuvelland of zo rond 17:30-18:00uur. mooier weer wordt het deze week niet meer

Meh jong, ik kom op z'n vroegst pas 18:15u thuis van m'n werk.
Eerder laat mn baas me helaas niet gaan  :?

Anders was ik zeer graag meegegaan!! Alweer veel te lang geleden
dat we lekker gestuurd hebben met een paar eensgezinde  :mrgreen:

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 06 april, 2010, 09:22:28
gaat er vanavond na het eten nog iemand stukkie sturen? Heuvelland of zo rond 17:30-18:00uur. mooier weer wordt het deze week niet meer

Helaas!! moet vanavond werken, ik ga nu een stukje sturen.
God Forgives, I Don't

DeWitte

hadden jullie vroegah toch gewoon doorgeleerd he? dan was je op normale tijden thuis en vrij :mrgreen:

dus wie wel?  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 06 april, 2010, 10:44:15
hadden jullie vroegah toch gewoon doorgeleerd he? dan was je op normale tijden thuis en vrij :mrgreen:

dus wie wel?  ;)

:rofl: :schater: :laughing49so:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Volgens mij wordt het vandaag dus echt wel lekkerder als gisteren. Dus gisteren was de beste dag van de week.
Jammer dat ik vanavond pas om 18.30u thuis ben, maar misschien kachel ik toch wel even door het Heuvelland.
Als er nog meer mensen gaan...zwaai even als ik je inhaal  :mrgreen:
Ik ben te herkennen aan een hoop kabaal en een snel kleiner wordend LED-achterlicht
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Yvil

Ik ben gisteren ook pas om 19:30u richting Vijlen gegaan, dus best te doen.
Alleen was het donker toen ik terug reed en dat was niet handig met het
donker visier  :?

Voor wat betreft dat inhalen, succes  :mrgreen:  ;) (als ik zou gaan vanavond)

Timeeh

Zo, net terug van nkleine 350km knallen.
Best lekker zo 's avond in de Eiffel. Geen ene hond op de weg en geen groene (nu blauwe) rakker gezien :worship-cool:

Gassie

Citaat van: Timeeh op 09 april, 2010, 22:28:32
Zo, net terug van nkleine 350km knallen.
Best lekker zo 's avond in de Eiffel. Geen ene hond op de weg en geen groene (nu blauwe) rakker gezien :worship-cool:

en niet ff laten weten dat je ging he  :evil:
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Het is goed weer hier dus ik denk dat ik in de loop van de middag ook maar eens een stukje ga tuffen.
In ieder geval nog eens bij Gericke langs en misschien ook eens in Nuth gaan kijken.
Ligt beiden wel direct naast de deur, maar dat zie ik dan wel weer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

zondag word weer mooi weer...iemand in voor een ritje ? eventueel met een stopje in echt (BU)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Hoe laat Ron? Als ik wil ik mijn dochter meenemen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away