Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

 :cry: ben ik de enige die nog werken moet op vrijdag? :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Opritje oppakken?, ik zal eens vragen of ze de daders al gepakt hebben die in Maastricht van de week de velgen van de Touran van een kennis van me hebben gejat, die hadden de stoeptegels voor zijn huis gebruikt om de auto op te zetten. Weg mooie 18 inch wielen :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 24 juni, 2010, 18:58:09
:cry: ben ik de enige die nog werken moet op vrijdag? :-X

Nee hoor.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil


Mounty

.... nope, ik moet ook gewoon werken  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Maar nu ben ik toch al klaar met werken... Dus zometeen maar even die ketel van Ms Yvil lenen
toch ff lekker een paar km uitwaaien... It has been to long  :-X

DeWitte

he, lekker net ff een 3 landentoerke gedaan onder mezelf alleen (krijg ik ook met niemand herrie wa? :mrgreen:) toch weer 175km bijgetikt. Nu ff een bakkie warme soep van oma, want ik had wel kouwe handjes gekregen.  :?

ut seizoen kan weer beginnen wat mij betreft, maar ik zie ut gaat weer vriezen? :shock: :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Ik ben vanmiddag ook een stukje alleen gaan touren.
Ook geen ruzie gehad  :lol: zelfs niet met blikrijders  :lol:
wel lekker doorgetrokken. want ik wilde eens voelen wat de nieuwe
nokkenasjes gebracht hadden.  pfffffffffff ik ben tevreden  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

nieuwe nokkenassen???

vertel
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Citaat van: Dwars® op 13 februari, 2011, 17:41:43
nieuwe nokkenassen???

vertel

Oeps beetje late reactie sorry  :oops:. Ja ik heb er nokkenasjes van een S in laten zetten en in combinatie met dikkere aanzuigbuisjes ( vuur get miee lof ) is dat goed te merken.  en dat alles voor een zeer redelijke prijs bij Notten
Vorig jaar had al de kat ( nee niet die van de buren  :lol: ) er onder uit laten halen en daar een y piip voor in de plaats laten zetten.  Ik ben weer helemaal tevreden  :yes6rs: :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Notten  :worship-cool:  dat zijn tenminste nog echte monteurs  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Ja he. Daar ruikt het teminste nog naar olie. niet zo'n bling bling garage.
Maar nu is het potverdomme niet echt weer om een lekker stukje te touren  :cum:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Gassie

En we kunnen weer vanaf vandaag  :mrgreen: :mrgreen:

Gaat er nog iemand vandaag???
wel even opletten vandaag en morgen zijn die debielen op een fiets weer bezig er wordt de hel van het mergelland gefietst,aan de kanten van eijsden tot voeren
KTM SMT 2011

HD4ever

Citaat van: Gassie op 02 april, 2011, 08:53:48
En we kunnen weer vanaf vandaag  :mrgreen: :mrgreen:

Gaat er nog iemand vandaag???
wel even opletten vandaag en morgen zijn die debielen op een fiets weer bezig er wordt de hel van het mergelland gefietst,aan de kanten van eijsden tot voeren

Yep, vertrek met zo'n 5 motoren om 12:00 uur, voor een 200 km tour. Het motorseizoen is weer echt begonnen !!  :yeah:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Citaat van: Gassie op 02 april, 2011, 08:53:48
En we kunnen weer vanaf vandaag  :mrgreen: :mrgreen:

Gaat er nog iemand vandaag???
wel even opletten vandaag en morgen zijn die debielen op een fiets weer bezig er wordt de hel van het mergelland gefietst,aan de kanten van eijsden tot voeren

Helaas moet ik nog een weekje wachten. werken :evil:..voordeel is wel dat ik weer verlof uren opbouw waardoor ik van de zomer meer vrij kan nemen.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009