Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

Gassie

Citaat van: Dwars® op 22 april, 2009, 19:21:38
Citaat van: BMWhub op 22 april, 2009, 18:51:14
Citaat van: Dwars® op 22 april, 2009, 18:09:22
ik wil wel mee ri Eifel, vrijdag 1mei. Wss gaat die kleine wel mee achterop :yes6rs:

Is 1 Mei wel een goede datum, dan habben die Deutche nachbarn den tag der arbeit en zijn ze bijna allemaal thuis of op de weg

dankjewel, niet aan gedacht, zal ut stervensdruk wezen ri eifel, ri ardennen? of hebben de belsje ook vrijaf die dag?
ik weet het niet ben nog niet zo vaak in de eifel geweest zou het echt dan zo druk zijn ????
KTM SMT 2011

Joepie1958

Ik denk dat het dan een beetje druk is, file van Aken tot Monschau, en de binnenwegen verstopt door wandelaars. :twisted:
In den Belsjiek is het niks beter, die hebben ook allemaal lang weekend, allemaal naar de Ardennen :twisted:
En Nederland is ook niet aan te raden, want de overige Duitsers, Belgen, Fransosen, Polen, Spanjaarden, Portugezen, Italianen hebben allemaal lang weekend en komen dan kijken dat die rare Hollanders gewoon werken :twisted: :yes6rs:
Het is tenslotte niet voor niets de dag van de Arbeid :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

je hebt gelijk Joepie, nee dan dank u, geen file rijden. dan maar een andere keer.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

hmm..morgen met de motor naar de school, vrijdag is gala in gulpen en moet ik als fotograaf optreden....tja, volgende week do en vrijdag wel vrij, mischien de drukte nog eens opzoeken in de eifel of een bezoekje aan luxemburg afleggen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

iemand interesse dan in de donderdag of gaan we allemaal koninginnedag vieren weet wel dat het dan in duitsland niet zo druk is
KTM SMT 2011

Gassie

trouwens gaon euver ongeveer een half uur a 3 kawrtier denk ik een rondje heuvelland doen iemand die nog die kant uit gaat kan meerijden
zal ff kieken veur ich weggaon

te laat ich bin weg
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Gassie op 25 april, 2009, 09:21:58
iemand interesse dan in de donderdag of gaan we allemaal koninginnedag vieren weet wel dat het dan in duitsland niet zo druk is

Ik wil donderdag wel mee  :yes6rs:, (wel vroeg vertrekken? 08:30uur en om 14uur wil ik terug zijn> mijn dochtertje moet optreden)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 25 april, 2009, 17:41:14
Citaat van: Gassie op 25 april, 2009, 09:21:58

Ik wil donderdag wel mee  :yes6rs:, (wel vroeg vertrekken? 08:30uur en om 14uur wil ik terug zijn> mijn dochtertje moet optreden)

wil ik ook wel mee, onder voorbehoud dan. moet ook optijd terug zijn ivm activiteiten
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

ik pas me wel aan heb verder geen activiteiten word het alleen rijden dan kom ik alleen of nemen jullie ook eentje achterop dan neem ik suus mee die wou wel mee maar dan moest het niet keihard gaan
hoor wel wat jullie
oh ja wel onder voorbehoud van het weer als het regent is het natuurlijk niet zo lekker
KTM SMT 2011

Timeeh

Als jullie het goed vinden... en het weer goed is dan sluit ik graag aan  :yes6rs:

Busaberke

Vandaag nog ff een retourtje Weiswampach in Luxemburg gedaan.
In totaal 264 km waarvan 0 op de snelweg.  :cool:
Er zaten naar goed Belgisch gebruik uiteraard een aantal stukken met erg slecht wegdek tussen, maar dat werd goedgemaakt door de mooie stukken die ik nog niet kende.
Deze route ga ik zeker nog eens rijden.

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

idd leuke route. Luxemburg rij ik ook graag heen..

SuzukiLimburg

Als er donderdag getourd wordt, dan heb ik ook wel interesse om een stukje mee te gaan rijden.
Zolang we maar niet Duitsland in gaan, want ik heb geen goedgekeurde dempers en heb geen zin om te lopen... :?

De route van Busaberke lijkt me een hele mooie, ik rijdt stukken van dit traject ook zelf vaker.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

Citaat van: SuzukiLimburg op 27 april, 2009, 12:07:49
Als er donderdag getourd wordt, dan heb ik ook wel interesse om een stukje mee te gaan rijden.
Zolang we maar niet Duitsland in gaan, want ik heb geen goedgekeurde dempers en heb geen zin om te lopen... :?

De route van Busaberke lijkt me een hele mooie, ik rijdt stukken van dit traject ook zelf vaker.
je kan altijd vast wel bij iemand achterop en op donderdags zullen ze vast niet zoveel controleren.

word nog druk wel gezellig moeten maar eens erover hebben waar we naar toe gaan dan
en de vraag van mij staat nog steeds neemt iemand nog iemand achterop mee anders neem ik ms gassie ook mee wordt het een mannentreffen(lees scheuren)   :cool: dan blijft ze thuis
KTM SMT 2011

Timeeh

Mijn 'vrouwtje' gaat niet mee... Heeft andere plannen!  :lol: