Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

TIP: aan de grens in bocholtz is ook een tankstation?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

weet ik ik zal er ook zijn tot donderdag
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2009, 20:22:00
TIP: aan de grens in bocholtz is ook een tankstation?

Dat Shell tankstation?! toch. Wilde je daar niet afspreken? Of zit ik dan helemaal verkeerd

DeWitte

nee hoor dan zit je prima, je mag ook gerust om 17:45uur hier bij mij zijn, ik rijd dan pas weg  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2009, 21:17:38
nee hoor dan zit je prima, je mag ook gerust om 17:45uur hier bij mij zijn, ik rijd dan pas weg  :yes6rs:
Ik probeer half6 weg te rijden uit mestreeg. Dan kan ik wel om 17:45 in Ees zijn!  :lol:. Ben ik er dan niet dan zien we elkaar bij de Shell Tienbaan!  :lol:

Timeeh

Betekend dit dat we in het donker terugkomen?? Dan moet ik nog even een vizierwechsel doen!  :lol:

Gassie

ja wou ik ook net vragen wat is ongeveer de tijd dat we weer thuis zijn kan ik tenminste ms gassie zeggen of ik ze ga halen op het werk of dat ze met veolia naar huis moet komen ??
KTM SMT 2011

DeWitte

ja duh, weet ik veel. we zien toch wel?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 06 mei, 2009, 16:39:23
ja duh, weet ik veel. we zien toch wel?

Ja, de tijd maakt me niks uit... Maar ik heb geen id hoelaat het donker word. Ik gooi wel het 'gewone'  vizier er wel op.... Anders word het lastig rijden!
Bis murge!

Gassie

Citaat van: Dwars® op 06 mei, 2009, 16:39:23
ja duh, weet ik veel. we zien toch wel?
was ook maar un vreugske
KTM SMT 2011

Busaberke

Ik kan pas omstreeks 18:30-18:45 aan de grens zijn, en ga dus niet mee.
Veel plezier!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: Busaberke op 06 mei, 2009, 20:48:32
Ik kan pas omstreeks 18:30-18:45 aan de grens zijn, en ga dus niet mee.
Veel plezier!

kom anders na Berke?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Voor 19:00 gaat mij helaas niet lukken... volgende keer beter?

DeWitte

hoop ik toch  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Ik kom ook zo die kant op. Tot zo!! :yes6rs: