het grote droom topic

Gestart door DeWitte, 30 augustus, 2006, 08:25:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Nav. Haki's onderstaande quote in het kart topic: zat ik te denken: jaja zelfs ik  :wink: Iedereen hier droomt wel eens zo van als ik genoeg centen en vrije tijd had, dan kocht ik die of die moto (erbij) en ging ik der dat of dat mee doen. :roll: Toch?? of heb ik dat alleen............



Citaat van: "Hakinnen"...........heel verhaal...........

Moeilijk, moeilijk...ben eigenlijk wel van plan om een watergekoelde pocketbike erbij te kopen en van de winter wat in echt te gaan bollen..

en zo blijven we aan de gang he

:wink:

ik zou wel een SM (look-alike) voor erbij willen hebben: om wat mee te spelen een XTX 660 in ut zwart of een rooie dus: jaja Schmetzke niet jouw bier, wel ut mijne  :yes6rs:

zo ene

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

2 in lijn ?   Is da een toerbuffel of wa :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

nee maf tis een 1cilinder :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

als ik de jackpot zou winnen?





zoiets, maar dan met kenteken voor in de winter


zoiets voor in de zomer


en die voor als die itakken bak weer es uit mekaar is gerammeld  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Youp

als ik de jackpot zou winnen :

een Husqvarna 510 met kenteken (natuurlijk wel compleet aangepast naar mijn wensen)


en een SM450RR zonder kenteken voor op t circuit


een XB12S voor het lange afstanden werk


een Viper met SVS TT stage 3 pakket (1150pk, 1300nm koppel ofzo) voor de pimp


een mini cooper S john cooper works (215pk) voor de boodschappen


een 130i cupracer MET kenteken en in deze kleurstelling


en een M6 voor de ritjes naar zuid frankrijk



en dat zijn nog laaaaaaaang niet alle auto's op mijn verlanglijstje  :oops:

ik vergeet bijna nog een hele belangrijke...

een dikke foute oude amerikaan met minstens een 9 liter motor met eventueel nog een turbo/blower er op... zoiets als deze "sick fish" plymouth barracuda
opeloos benzine verslaafd...

karz

Citaat van: "Dwars"nee maf tis een 1cilinder :?

Hmm was even thrown door die dubbele ausspuff
sometimes the same is different, but mostly it's the same.


Herr Tod

Ik wil zelf iets bouwen, anders is het toch nooit goed :mrgreen:

Hoewel... een GT 750, zoiets als deze maar dan met wat meer Herr Tod Works elementen er aan, komt al in de buurt :worship-cool:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Als als als, nou vooruit dan maar

1) Norton Manx
2) Jawa 4cil GP racer
3)  Munch URS GP racer
4) Suzuki RG500 GP racer
5) Gilera 500cc GP racer
6) Matchless G50 GP racer
7) Ossa 250cc GP racer
8) Morini 250cc Gp racer
enz enz enz :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

HD4ever

Citaat van: "Dwars"Nav. Haki's onderstaande quote in het kart topic: zat ik te denken: jaja zelfs ik  :wink: Iedereen hier droomt wel eens zo van als ik genoeg centen en vrije tijd had, dan kocht ik die of die moto (erbij) en ging ik der dat of dat mee doen. :roll: Toch?? of heb ik dat alleen............
Citaat van: "Hakinnen"...........heel verhaal........... :wink:

Als liefhebber van V8 motoren ging ik morgenvroeg naar HD en trike dealer Duckers in Venlo om deze brommer op te halen. De enige manier om mij nog ooit van de HD af te krijgen  :twisted: Ik denk toch serieus aan een proefritje in het voorjaar  :wink:  

De BOSS HOSS V8 - 8200CC en 503 pk ( bij 500 kg eigen gewicht :mrgreen:  ).  Sprintje trekken? :rofl:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Schmetzke

Citaat van: "HD4ever"

De BOSS HOSS V8 - 8200CC en 503 pk ( bij 500 kg eigen gewicht :mrgreen:  ).  Sprintje trekken? :rofl:

Sprintje trekken is goed. Je vergeet het gewicht van zo'n ketel. Zal niet niks zijn...

Youp

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "HD4ever"

De BOSS HOSS V8 - 8200CC en 503 pk ( bij 500 kg eigen gewicht :mrgreen:  ).  Sprintje trekken? :rofl:

Sprintje trekken is goed. Je vergeet het gewicht van zo'n ketel. Zal niet niks zijn...

500kg dus... 1 op 1... met een ENORME bult koppel ook nog... dat is zat om IEDERE racer weg te trekken... het enige nadeel is dat je met zo'n zithouding echt niet aan het gas hoeft te komen, je valt er meteen vanaf wanneer je onder de 5 sec naar de 100 wilt :rofl:
opeloos benzine verslaafd...

HD4ever

Citaat van: "HD4ever
Als liefhebber van V8 motoren ging ik morgenvroeg naar HD en trike dealer Duckers in Venlo om deze brommer op te halen.

hhhmmm, er is maar een bezwaar...... namelijk......

De 350 pk versie is beschikbaar voor € 43.000,00 en de 520 pk versie voor € 57.500,00 (prijzen in Nederland, 2005). :fuckyou:

En dat zijn de prijzen voor een ongespoten kale motor, dus een paintjob is ook nog nodig.......  :evil:

gr. HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Hakinnen

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"

De BOSS HOSS V8 - 8200CC en 503 pk ( bij 500 kg eigen gewicht :mrgreen:  ).  Sprintje trekken? :rofl:


sprintje trekken?



1000cc supersport vreet 'm op denk ik in de sprint..  :mrgreen:

vermogen hebben is één, het op het asfalt krijgen een goede tweede.

Durf ik wel aan..regel maar zo'n boss-hoss, regel ik de K6
0-100 / 0-200 / 0-300 whatever...

:mrgreen:

vindt V8 krachtbronnen overigens zwaar okay..maar niet in iets als de boss-hoss..totaly american overdone imo

:wink:

Schmetzke