bimota SB6 italia meets japan

Gestart door The Dominator, 01 september, 2006, 07:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

in mn zoektocht naar een nieuwe motor, liep ik hier tegenop (spreekwoordelijk dan)
stijf italiaans frame met het kloppend hart van een GSX-R1100W blok, imo een mooie combinatie, weet er hier iemand meer over dit soort fietskes??


color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

mooie combi voor jou, meen ik echt: :P  Italiaans design met je favo merk hart erin :wink: Kost nou zoiets 2e hands???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "The Dominator"in mn zoektocht naar een nieuwe motor, liep ik hier tegenop (spreekwoordelijk dan)
stijf italiaans frame met het kloppend hart van een GSX-R1100W blok, imo een mooie combinatie, weet er hier iemand meer over dit soort fietskes??



Je hebt ze ook met TLR blok :mrgreen:

 En nog lichter en meer pk dan een TLR ook ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

May Day

Yep, de SB8R geloof ik he, daar heb je ook nog een blingbling versie van, weet even niet meer precies hoe het zat.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Desmo-devil

Helemaal niet verkeerd een Bimota, is in ieder geval geen twaalf in een dozijn en met een Suz blok ook nog betrouwbaar.
Ik heb er bijna eens een gekocht met een Ducati blok , maar was me destijds te duur.
Ziet er goed uit.

The Dominator

Citaat van: "Desmo-devil"Helemaal niet verkeerd een Bimota, is in ieder geval geen twaalf in een dozijn en met een Suz blok ook nog betrouwbaar.
Ik heb er bijna eens een gekocht met een Ducati blok , maar was me destijds te duur.
Ziet er goed uit.

damn, ding is al verkocht..... heb ik weer!! maarja heb de tijd! en eerst maar es passen of ik er wel op pas  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Het was destijds deze waar ik een oogje op had, de DB 4 ( de D staat voor Ducati de B voor Bimota en de 4 voor het vierde model met Ducati krachtbron) zo zijn er dus ook SB's ( Suzuki ) en YB's ( Yamaha )

Koste destijds anderhalf keer zoveel als een 900 supersport en dat met exact hetzelfde blok.

The Dominator

Citaat van: "Desmo-devil"Het was destijds deze waar ik een oogje op had, de DB 4 ( de D staat voor Ducati de B voor Bimota en de 4 voor het vierde model met Ducati krachtbron) zo zijn er dus ook SB's ( Suzuki ) en YB's ( Yamaha )

Koste destijds anderhalf keer zoveel als een 900 supersport en dat met exact hetzelfde blok.

ga dan toch als ik ervoor zou gaan voor de SB, heeft tenminste  zoals dwars t al verwoordde t goeie hart erin zitten :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Dan zou ik ook meteen voor deze gaan de SB8K Santamonica met
TL 1000 R blok  (143 PK)

dan ga ik voor de DB 6, krijgen we misschien korting


Busaberke

Let wel op:
de Bimota's hebben vaak een hypersportieve zithouding!

Ik vraag me wel af hoe het zit met de onderdelenlevering van b.v. de kuip enz.
Bimota gaat nogal eens failiet, is het verkrijgbaar en is het een beetje betaalbaar ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009