Hoofdmenu

Tis nen GS

Gestart door WhomBom, 29 september, 2006, 08:15:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

Ben het niet eens met hakki  :!:

Citaat van: "Hakinnen"suzuki bandit raggende heer whombom :

tis nen GS  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"Ben het niet eens met hakki  :!:

Citaat van: "Hakinnen"suzuki bandit raggende heer whombom :

tis nen GS  :twisted:

ech nie  :twisted:  :twisted: (is jeklauwed)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

mea jong, de suzuki GS bestond al voordat Mercedes bestond, en dus al zeker voordat ze bij mercedes dingen gingen weggooien  :twisted:

zonder flauwekul, sinds '89 bestaat "mijn" model GS al, in 2001 geloof ik is een "nieuw" model gekomen,  :arrow: andere tank en kappen  :roll:
daarvoor (voor 89 dus) bestond al de viercilinder GS, vanaf wanneer weet ik niet.... maar al best lang  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"Ben het niet eens met hakki  :!:

Citaat van: "Hakinnen"suzuki bandit raggende heer whombom :

tis nen GS  :twisted:

ah..sorry..

:wink:

Herr Tod

Citaat van: "WhomBom"daarvoor (voor 89 dus) bestond al de viercilinder GS, vanaf wanneer weet ik niet.... maar al best lang  :wink:

1976, tweede 4-takt motor van Suzuki. De eerste was de COX met 90 cc ergens in de 50'er jaren :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

bij Beemer staat GS voor Gelande Strasse (vraag me nou niet of dat juist is :roll: wil ik ff in het midden laten) waar staat GS voor bij Suzuki???? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Ganz Schnell  :mrgreen:

nee flauwekul, als ik het goed heb zijn ze gewoon begonnen met een typenaam; GS.

Toen kwam er een 4 cil bij (de bandit) werd die maar GSF, de grote big bike werd maar GSX, de kleine sportfiets GSXF en "het kanon" GSXR

de andere series, crossers e.d. hebben het ook ongeveer zo geloof ik, RM (tweetakt), RMZ (viertakt) bij de chopperkes ligt de benaming wat wazig, er is een VZ, VL, GZ... geen idee allemaal. Bij de V twins is het weer redelijk te snappen, vroeger was er de SV650, TL1000 S en R. Nu is de TL serie weg, en in de plaats daarvan de SV 650, de SV 1000, en de DL(vstrom)


staat dus voor zover ik weet nerges voor  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

De X na GS is er bij gekomen toen ze van 2 kleppen per cilinder naar 4 kleppen per cilinder gingen, vanaf 1979.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

waarom heet de bandit dan nog gsf? tis toch geen 8 klepperke??
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Bandit is een klasse apart :wink: Die kwam ook veel later, in 1989 met een spiksplinter nieuw blok.... ehm geleend van de 2e generatie GSX-R 400 :oops: 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: