het grote wat gaat (moet) sjeelski voor brommert kopen topic

Gestart door DeWitte, 29 augustus, 2006, 15:00:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WhomBom

tenzij je een firestorm vet vind.... alleen weer hopeloos verouderd.

zit er maar een ding op, als je een SV niet mooi vindt (ik vind de 1000'er  :worship-cool:  stel je die nou es, als naked uiteraard, voor met twee yoshi's, bugspoiler, monoseat en eventueel zon mooi zwart gixxer voorvorkje ala kars, in combinatie met het '06 zwarte frame  :cum: )

een sp1 of 2 kopen, kuip eraf en koplamp erop  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"tenzij je een firestorm vet vind.... alleen weer hopeloos verouderd.

zit er maar een ding op, als je een SV niet mooi vindt (ik vind de 1000'er  :worship-cool:  stel je die nou es, als naked uiteraard, voor met twee yoshi's, bugspoiler, monoseat en eventueel zon mooi zwart gixxer voorvorkje ala kars, in combinatie met het '06 zwarte frame  :cum: )

een sp1 of 2 kopen, kuip eraf en koplamp erop  :roll:

Ja, Firestorm, ook zoiets. Al 20 jaar hetzelfde ding geloof ik  :roll:

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"tenzij je een firestorm vet vind.... alleen weer hopeloos verouderd.

zit er maar een ding op, als je een SV niet mooi vindt (ik vind de 1000'er  :worship-cool:  stel je die nou es, als naked uiteraard, voor met twee yoshi's, bugspoiler, monoseat en eventueel zon mooi zwart gixxer voorvorkje ala kars, in combinatie met het '06 zwarte frame  :cum: )

een sp1 of 2 kopen, kuip eraf en koplamp erop  :roll:

:D

ssssssst..........
8)

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Sjeelski gaat zeker weer voor een Hayabusa, ben ik van overtuigd

2 zielen - 1 gedachte!  :wink:

:shutup: Denk dat ie nu gaat voor een moto die power heeft en daar ook de remmen bij heeft :twisted:

Yep  :yes6rs: Sjeelski aan de Beemer: (uiteindelijk moet iedereen er toch aan geloven :mrgreen:)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "WhomBom"als je het spannend wil maken pak je de SV1000  :worship-cool:
14 pk meer als yoshi B12/gsx14 en met 185 kg stukken lichter dan de B12 (220kg?) en gsx14(230?)

en tis nen twinner  :twisted:

:shock:   De huis tuin en keuken uitgeklede karakterloze witbrood hollander uitvoering van de TL ?  Nee toch zeker :(

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ben het wel met Karz eens... Die SV's vind ik steeds lelijker worden (kan aan mij liggen, zal ook wel...) Tis imo een beetje "weinig motor" Wel een vet V-twin blok, maar das imo ook het enige poitieve aan de SV.

Je hebt precies ni veel keus als je op zoek bent naar een vette naked (vet, dus 4 cilinders รก la GSR, Hornet vallen af)..
Dan heb je een MotoMorini of SuperDuke, maar die zijn imo weer te duur  :evil:

Ik vind de SV's niet noodzakelijk lelijk, alleen erg 'plain' (telescoop vork bijv. :roll: ).  Alle VTR's Mille's , 999's en wat niet gaan qua motorblok prestatie voorruit, en de TL serie wordt quasi teruggetuned ?   Ik snap dat niet.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

ziet op papier natuurlijk lang niet zo stoer uit, net als de "gewone" vork... maar ik denk dat er eigenlijk maar weinig mensen zijn die het volle potentiaal van zo'n gebakje kunnen/durven te benutten. Dat bijv. een touno veel meer potentiaal heeft is wel duidelijk, maar daarom issie ook duurder en van zo'n wappi merk  :?


:mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "WhomBom"ziet op papier natuurlijk lang niet zo stoer uit, net als de "gewone" vork... maar ik denk dat er eigenlijk maar weinig mensen zijn die het volle potentiaal van zo'n gebakje kunnen/durven te benutten. Dat bijv. een touno veel meer potentiaal heeft is wel duidelijk, maar daarom issie ook duurder en van zo'n wappi merk  :?


:mrgreen:

Eens, maar voor het gewone jan boeren fluitje door het dorp hooligan ritje. Als je van een TLR al dan niet gekieteld met een PC2 op een TLS,SV,Raptor stapt, dan voelt het alsof je tegenwind hebt. Zelfs op een Tuono maar die heeft een wat langere adem, dus die moet je iets hoger in de toeren rijden. Dat is een kwestie van wennen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Sjeelski gaat zeker weer voor een Hayabusa, ben ik van overtuigd

2 zielen - 1 gedachte!  :wink:

Het feit dat hij twijfeld over nog een Busa zegt genoeg !! :lol:  :lol:

May Day

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

WhomBom

Citaat van: "karz"
Citaat van: "WhomBom"ziet op papier natuurlijk lang niet zo stoer uit, net als de "gewone" vork... maar ik denk dat er eigenlijk maar weinig mensen zijn die het volle potentiaal van zo'n gebakje kunnen/durven te benutten. Dat bijv. een touno veel meer potentiaal heeft is wel duidelijk, maar daarom issie ook duurder en van zo'n wappi merk  :?


:mrgreen:

Eens, maar voor het gewone jan boeren fluitje door het dorp hooligan ritje. Als je van een TLR al dan niet gekieteld met een PC2 op een TLS,SV,Raptor stapt, dan voelt het alsof je tegenwind hebt. Zelfs op een Tuono maar die heeft een wat langere adem, dus die moet je iets hoger in de toeren rijden. Dat is een kwestie van wennen.

dus het probleem is... jij bent gewoon vanaf het begin verwend  :mrgreen:   wat is dat trouwens voor ding wat hakki gepost heeft? een naked gixxer? of tel ik daar teveel uitlaatbochtjes voor?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

May Day

volgens de naam van het plaatje is het de B-King 6 cilinder
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

:D

ssssssst..........
8)


yeah baby!! EICMA here I come (met de zakken vol euries)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"is ut een fotosjoop?? :?

Dat zowiezo, denk je dat ie vanzelf blijft staan ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

May Day

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"is ut een fotosjoop?? :?

Dat zowiezo, denk je dat ie vanzelf blijft staan ?
:whipping: :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober