het grote wat gaat (moet) sjeelski voor brommert kopen topic

Gestart door DeWitte, 29 augustus, 2006, 15:00:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"is ut een fotosjoop?? :?

Dat zowiezo, denk je dat ie vanzelf blijft staan ?

:guns: dat bedoel ik niet; heb het niet over z'n weggepoetste jiffy oid, maar is ie zo gebouwd (prototype?? mss??)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"is ut een fotosjoop?? :?

Dat zowiezo, denk je dat ie vanzelf blijft staan ?

is gewoon perfect uitgebalanceerde fiets!! :mrgreen:

Citaat van: "Dwars"
:guns: dat bedoel ik niet; heb het niet over z'n weggepoetste jiffy oid, maar is ie zo gebouwd (prototype?? mss??)

laat ik t hopen dat ie zo gebouwd is!! als ik erop pas wilt ik m wel hebben!! lekkere hooligansbike!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"is ut een fotosjoop?? :?

Dat zowiezo, denk je dat ie vanzelf blijft staan ?

:guns: dat bedoel ik niet; heb het niet over z'n weggepoetste jiffy oid, maar is ie zo gebouwd (prototype?? mss??)

Dan vraag dat dan  :rofl:  :twisted:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

de nieuwe 07 SV650 is ook mooi...hopenlijk maken ze zo ook ne SV1000 ?

Er komt overigens ook een GSR1000..maar das ne 4 pitter he

Herr Tod



Als dat 'em is... vind er niks aan :roll: Beter dan de vorige dat wel, maar ook hier weer zo'n totaal foute koplamp, zeker een paar pallets van de heftruck gevallen, daarom zijn ze zo misvormd. De tank staat niet bij het kontje en de cockpit slaat als een tang op een varken.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

JA DAAAAAAAAAAAAAAG Dat is echt wel een dieke fotoshop he  :thatsgay:  :thatsgay:  :thatsgay:  :thatsgay:

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Sjeelski gaat zeker weer voor een Hayabusa, ben ik van overtuigd

2 zielen - 1 gedachte!  :wink:

:shutup: Denk dat ie nu gaat voor een moto die power heeft en daar ook de remmen bij heeft :twisted:

Yep  :yes6rs: Sjeelski aan de Beemer: (uiteindelijk moet iedereen er toch aan geloven :mrgreen:)


Voor het geld van dat Beemer gedrocht koop je een Busa EN akelig goede remmen  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

En dan staat er nog altijd soepzoeki op :mrgreen:

Dus Sjeelski, go for it tiger :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"En dan staat er nog altijd soepzoeki op :mrgreen:

Nou en ?
Herr Sjeelski heeft het toch niet nodig om z'n imago op te krikken met een (te) duur betaalde brommer ?!?!  daar gaaaaaaan weer..........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"En dan staat er nog altijd soepzoeki op :mrgreen:

Nou en ?
Herr Sjeelski heeft het toch niet nodig om z'n imago op te krikken met een (te) duur betaalde brommer ?!?!  daar gaaaaaaan weer..........

Nee Sjeelski imago ligt op een heel ander vlak :mrgreen: dat ie (nog) niet voor de beemer gaat ligt aan z'n jeugdig elan :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"En dan staat er nog altijd soepzoeki op :mrgreen:

Dus Sjeelski, go for a tiger :rofl:

nne Tiger?? nah, nieks voor mij.........

Citaat van: "Busaberke"

Nou en ?
Herr Sjeelski heeft het toch niet nodig om z'n imago op te krikken met een (te) duur betaalde brommer ?!?!  daar gaaaaaaan weer..........

hehe, eindelijk iemand die me een beetje begrijpt :mrgreen:

Citaat van: "Dwars"
Nee Sjeelski imago ligt op een heel ander vlak :mrgreen: dat ie (nog) niet voor de beemer gaat ligt aan z'n jeugdig elan :rofl:

zeg zeg, rustig ademhalen he! jullie zijn hier de bijnamidlifecrisis40plussers he die aan het formaat van de brommer de piemels vergelijken (of zoiets) er moet gewoon genoeg emotie en uitdaging in liggen.... wat voor merkje er nu op staat boeit niet (alstie maar door suzukiblok aangedreven wordt
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

ja idd, je hebt groot gelijk :roll: : we kopen ook een tractor :mrgreen:

trouwens hier ligt ook een soepzoeki blokkie in :lol:



:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"ja idd, je hebt groot gelijk :roll: : we kopen ook een tractor :mrgreen:

trouwens hier ligt ook een soepzoeki blokkie in :lol:



:wink:

hier ook in........

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl