leeftijdspol

Gestart door DeWitte, 12 september, 2006, 12:18:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Ja leeftijd blijft een heikel thema :roll:  om ff een indruk te krijgen van hoe hoog (of laag) de gemiddelde leeftijd van de MFL-er te krijgen: 8) is deze poll.

Kunnen we de "activiteiten" op aanpassen :mrgreen: (bingo, jeu-de-boules of circuittraining)

dus niet hoe oud voel je je :lol: maar hoe oud ben je? vertel er gerust ook je motorrij ervaring bij.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Ja leeftijd blijft een heikel thema :roll:  om ff een indruk te krijgen van hoe hoog (of laag) de gemiddelde leeftijd van de MFL-er te krijgen: 8) is deze poll.

Kunnen we de "activiteiten" op aanpassen :mrgreen: (bingo, jeu-de-boules of circuittraining)

dus niet hoe oud voel je je :lol: maar hoe oud ben je? vertel er gerust ook je motorrij ervaring bij.

moet je ook wel effe je leeftijd vermelden he...... :mrgreen:

mijn leeftijd dus 33, nu bijna 6 jaar rondje om de kerk ervaring laat kmaar zeggen........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

ja idd, ikke ben 41 en koetsch vanaf me 19e dus nu bijna 22 jaar 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ikke is 36 (net geworden)

mijn motorcarriere is nog niet zo lang, veel te laat begonnen :wink:
Ik rij sinds 2003....(moest het nakijken om het te weten):oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Ben 29, rij bijna 3 jaar, waarvan het eerste half jaar rijgenot weggegooid op een 4 in lijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Ikke 20, rij al ruim 15 jaar  :lol:  (begonnen op een 50cc italjet crossertje  8)  )

karz

Citaat van: "Schmetzke"Ikke 20, rij al ruim 15 jaar  :lol:  (begonnen op een 50cc italjet crossertje  8)  )

Ja doei , dan rij ik vanaf mijn 15e
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Zwerver

41, motor en rijbewijs vanaf mijn 18e, dus een goede 23 jaar...
Nooit auto of autorijbewijs gehaald, dus vrij veel uren en kilometers op motoren gemaakt in de loop der jaren...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

*LUCKY 13*

20jaar jong, rijbewijs op zelfde leeftijd gehaalt......
Vanaf februari al n kleine 25.000 km gemaakt op men schatje
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Herr Tod

20 jaar, rijbewijs op mijn 18e gehaald, motor op mijn 19e gekocht. Ongeveer anderhalf jaar onderweg op de bike.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Toledo

Ik ben 42 jaar, en rij al motor vanaf m'n 19de jaar . Dus al 23 jaar met een jaargemiddelde van 10000km/pj.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

May Day

36 jaar en 10 jaar op de motor nu.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Road Racing Tonnie

Nou ik ben 64 jaar, en rij inmiddels 46 jaar motor, in 1960 begonnen met een Maico 200 cc, en nu een ruim dertig motoren verder, de Hayabusa, die mij heel veel plezier schenkt, en voor mij mag het nog wel dertig jaar doorgaan zo.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Youp

ik word over 2 weken 20 en rij vanaf mn 15e :) en ben nu 14 maanden in bezit van een rijbewijs A
opeloos benzine verslaafd...

crazy j

15 jaartjes moet nog paar jaartjes w8ten  :(  :(  :(  :evil:
living the life the way it comes