het boetes verzamel topic

Gestart door DeWitte, 13 september, 2006, 08:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Ik had tot afgelopen weekend redelijk bescheiden gehouden met 1 boete van iets van 28 euro. Maar helaas afgelopen zaterdag 2 boetes op de mat liggen. Beiden van het Superbikeweekend, eentje van 157 euro (31 km te hard) en eentje van 72 euro (18 km te hard)  :?

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

15 pleuro Verwarnungsgeld :shock: net vers in de bus: van toen ik met Desmo in de Vw de Vara ben gaan kieken :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"15 pleuro Verwarnungsgeld :shock: net vers in de bus: van toen ik met Desmo in de Vw de Vara ben gaan kieken :?


Ikke ook 15€ im Simmerath met cool foto  8)
Proud on the South  

DeWitte

idd, met feuteau :lol: maar voor die 15 pleuro hadden ze er wel een in kleur mogen maken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Als ik dat zo hoor dan is zo'n foto goedkoper dan een pasfoto laten maken.
Wellicht een idee dus.... :twisted:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

WhomBom

ik kreeg eergisteren n geel bpapiertje met de post opgestuurd... 130 terreuro  :?  en volgens mij ben ik gisteren in maastricht nog geflitst voor door rood rijden.. weet iemand hoeveel dat kost? die stomme stoplichten in maastricht hebben schijnbaar n erg korte "donkergroen" fase  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

:lol: nee ikke dan, de 2e uit duitsland binnen> met de Benz 119  in Dusseldorf waar je 100 mocht :? 30 pleuro. maar ik moet eerst een verklaring invullen hoe/waarom. En laat ik nu in een ontkennende fase zitten :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

door rood rijden kost momenteel zo'n 140 euro... ik heb het nog gedaan in maastricht toen het 90 euro was :roll: :rofl:

Zwerver

Verkeerscrimineel dat ik ben... Mag ik ook weer een bijdrage leveren aan de staatskas.. Welgeteld 17 euro wegen 1-5 km te hard op de A2....  :?
Zat nog te slapen....
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

crazy j

tijdje gelden al met de brommer 50 euro voor niet stoppen bij stop bord
staat opeens zo een geldkloper naast me bij t zwembad voor hij reed dus blijkbaar in een grijze ford focus ( burger auto)  :evil:
nadat ie weg was kwamen ook gewoon de auto's daar en reden door zonder te stoppen is niemand meer te zien  :evil:
living the life the way it comes

Bianca

ig lits 340 pleuro umtot ig te hel reej un paar meters  :shock:  

Nouwjeh zoe lier ste ut wel aof  :?

DeWitte

340 pleuro :shock:  :shock: dan heb jij gewonnen de 1e helft van 2007  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

:cry:

unne ezel stoet zig gein 2 kier dan mer ? :mrgreen:

WhomBom

Citaat van: "Bianca"ig lits 340 pleuro umtot ig te hel reej un paar meters  :shock:  

Nouwjeh zoe lier ste ut wel aof  :?

wat is dat? 40 te hard ofzo?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."