het boetes verzamel topic

Gestart door DeWitte, 13 september, 2006, 08:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Jaja, het is zover mijn eerste boete ooit met de motor!!
Hij viel zaterdag op de mat. Een mooie brief van CJIB.
Ik durfde hem niet open te maken, amar ja, had weinig keuze.
Viel gelukkig reuze mee, 12 km te hard op de A2 bij Maasbracht en dus 43€ betalen.

Nou, ik zal je zeggen, liever geen bekeuring, maar ik heb al heel veel plezier gehad de afgelopen jaren voor die 43€  :yes6rs:  :-X
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

7 boetes in 1 keer?? :shock: :-X

CiteerMotorrijder zeven keer in de fout
TILBURG - Een 23-jarige Tilburger heeft zondagavond tijdens een ritje op een motorfiets in Tilburg zeven overtredingen begaan. Dit heeft de politie maandag bekendgemaakt.

1-Hij bleek geen motorrijbewijs te hebben. 2-Er zat geen kenteken op de motorfiets, 3-terwijl deze ook niet verzekerd was. 4-Bovendien had de 23-jarige Tilburger geen helm op. 5-Ook negeerde hij een stopteken van een motoragent, die hem zag rijden op de Rueckertbaan. Een achtervolging volgde, 6-waarbij de motorrijder veel te hard en gevaarlijk reed.

Hij stopte uiteindelijk op de Kruizemuntweg. 7-Bij controle bleek hij geen legitimatiebewijs bij zich te hebben, waarna hij werd aangehouden. Hij had de motor geleend, aldus de politie.

dan vraag je er ook om  :yes6rs: :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

shit, ik heb blijkbaar in Asenray op Maalbroek zegge en schrijve 58 km gereden waar 50 is toegestaan. Wat een fuckers zeg om me voor die paar km te snel €18,- zuur verdiende euro's af te nemen !!
Ik zat verdomme ongeveer op maximum snelheid met de trilplaat.  :yes6rs:

Maar goed, alweer een donatie gedaan voor die zakkenvullers in Den Haag.  :-X

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

38 euro voor 63 km/h bij 50 max met de Jolf, en ik dus schelden op mijn vrouw  :?,


bleek dat ik zelf met dat dakloos koekblik onderweg was geweest  :-X :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

 :shock:


12km te snel !
  8km te snel !
13km  te snel !


met jullie wil ik wel eens in scandinavië rijden  :schater:


QuattroFrits

 :shock: 12 Km te hard kost dus € 43.00 en 13 Km te hard maar € 38.00  :shock:

:roll: Hoe kan dit en waar ligt de verhouding ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 27 oktober, 2007, 07:55:54
:shock: 12 Km te hard kost dus € 43.00 en 13 Km te hard maar € 38.00  :shock:

:roll: Hoe kan dit en waar ligt de verhouding ?

te hard op de snelweg wordt je minder zwaar aangerekend als te snel in een 30km zone  ;)

Steefke™

Citaat van: Dwars op 27 oktober, 2007, 06:55:09
38 euro voor 63 km/h bij 50 max met de Jolf, en ik dus schelden op mijn vrouw  :?,


bleek dat ik zelf met dat dakloos koekblik onderweg was geweest  :-X :oops:

seffes zeker ff snel een bosje halen :schater: :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 27 oktober, 2007, 08:03:27
Citaat van: QuattroFrits op 27 oktober, 2007, 07:55:54
:shock: 12 Km te hard kost dus € 43.00 en 13 Km te hard maar € 38.00  :shock:

:roll: Hoe kan dit en waar ligt de verhouding ?

te hard op de snelweg wordt je minder zwaar aangerekend als te snel in een 30km zone  ;)

Het is volgens mij net andersom, die 12 km was op de autosnelweg en was 43 euro.
Die 13 km was volgens mij gewoon in de bebouwde kom en was maar 38 euro.

Ergens klopt er volgens mij iets niet.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

#54
kick,

helaas vandaag ene voor "rechts" inhalen oppe autoweg ter hoogte van Schinnen :roll: 150 pleuri :-X

je kent die situatie wel: iedereen rijdt links met een halve meter tussenruimte en rechts rijdt er niemand. Dus rij je rechts sneller dan links en voeg je op het eind pas er tussen :yes6rs: in mijn optiek veel veiliger als motorrijder. Ga me eens bedenken of ik deze niet laat voorkomen. K*t-sherrifs  :banghead4rv:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 24 april, 2009, 14:37:52
kick,

helaas vandaag ene voor "rechts" inhalen oppe autoweg ter hoogte van Schinnen :roll: 150 pleuri :-X

je kent die situatie wel: iedereen rijdt links met een halve meter tussenruimte en rechts rijdt er niemand. Dus rij je rechts sneller dan links en voeg je op het eind pas er tussen :yes6rs: in mijn optiek veel veiliger als motorrijder. Ga me eens bedenken of ik deze niet laat voorkomen. K*t-sherrifs  :banghead4rv:


in principe kun je het proberen
je mag niet rechts inhalen maar wel op je eigen baan 120 rijden (naar mijns inziens) dus als links op eens iedereen het gas loslaat zou ik dus op de rechter baan moeten remmen omdat andere treuzelen
KTM SMT 2011

Gassie

[wegmisbruikermodus] zie hier weer een beeld van een asociale wegpiraat die weer eens maling heeft aan de verkeersregels.
zoals jos en anton zien duurt het deze opgefokte motorrijder weer eens te lang om daarna met rotgang rechts langs het overige verkeer langs te schieten .
om zich daarna op een ik pas er wel tussen manier zich er tussenin te wringen wat natuurlijk levensgevaarlijk is voor de rest van het verkeer maar dat interesseert deze motorrijder natuurlijk niet als hij maar vooraan rijdt
jos zegt tegen anton die pakken we effe van de weg af en na een korte achtervolging krijgt deze WEGpiraat wat ie verdient een stevige boete van 150 euro.
Koos wat vind jij ervan [/wegmisbruikermodus uit] :yes6rs:
KTM SMT 2011

Mounty

ik zou het idd voor laten komen...iig bezwaar maken...doe ik met al mijn boetes welke geen snelheidsboetes zijn..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

d'r Blieje

Dwars, voor laten komen!

Rechts inhalen: op linker baan achter iemand rijden, naar rechts, inhalen, naar lnks ...
File rijden: opstopping op linker baan, rechts voorbij rijden
Jouw gevalletje: het was geen file, maar toch hoogstens rechts voorbij rijden. In ieder geval niet inhalen. Je hebt achter niemand van die hele rits gezeten dus je hebt ook geen inhaal manoevre gemaakt.
Blieve lache...8)

DeWitte

heeft iemand een voorbeeld-bezwaar brief? gooi um hier neer aub :worship-cool:, heeft de rest er ook wat aan?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away