het boetes verzamel topic

Gestart door DeWitte, 13 september, 2006, 08:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Motorrijder met 176 km/u over A2

Een 23-jarige man uit Stramproy is zijn rijbewijs kwijt geraakt nadat hij ruim 176 kilometer per uur op de A2 bij Weert reed. De politie zag tijdens een controle op de Rijksweg N280 bij Baexem de motorrijder voorbij scheuren. Op de A2 gaf de man nog meer gas.

Uiteindelijk kon de man toch staande worden gehouden.
Bron: L1


Goed bezig, maar op die leeftijd heb je genoeg rij-ervaring, maar misschien toch beginnend bestuurder :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

the Stig

Dit valt nog mee. Op limburgracingteam.nl was er iemand die diezelfde snelheid reed alleen dan in een 60 zone  :shock:

DeWitte

Citaat van: Gassie op 11 juli, 2009, 09:39:33
Citaat van: Dwars® op 11 juli, 2009, 06:42:48
Citaat van: Gassie op 10 juli, 2009, 21:06:39
Citaat van: Dwars® op 10 juli, 2009, 19:04:37
150 veur rechts inhalen toch?

dag datse dat leets veurkome

2e bezwaarschrift is iig al onderweg ri Kantonrechter. mja of dat get oet hoalt? 1e bezwaarschrift is aafgewezen door de off van jusititie.

feit is als se neet op de linkerbaan zoats en toen nao rechts bis gegange om de rest in te halen is het theoreties neet inhaole bin aaf geloape week nao culemborg gewaes mos ins seen wiveul luu dat doon


de aanhouder wint :worship-cool: ik kreeg een brief van de officier van justitie  :mrgreen:

CiteerIk heb het hele dossier nogmaals bestudeerd en ben van plan de beschikking alsnog te vernietigen.

CiteerHet door u betaalde bedrag zal worden teruggestort
150 pegels terug ri Ees :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

B-Witch

goed voor je, enne toppie dat je je niet zomaar hebt laten bezeiken, maar er tegenin bent gegaan  :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jor

Ergens boven de 3 rivieren ging een man op een fraaie ochtend zijn brievenbus leeg maken,
toen hij deze openmaakte lag de brievenbus tot de nok toe gevult met brieven.
Op zich geen ramp waare het niet dat deze 45 brieven van de zelfde afzender waren.
Genaamd justitieel incasso bureau..........
Dit stapeltje stond gelijk aan een rekening van duizenden pleuro's!!!
Het werd helemaal fraai toen meneer naar de data , tijd en plek ging kijken van de overtredingen,
dit was voor de deur van zijn bedrijf, en allen op een en de zelfde dag en ook nog allemaal binnen 1 uur.
De snelheid varierde tussen de 10 en 28km/h geloof ik.

Een hoop hersenspinsels later kwam de man tot conclusie dat het niet anders kon zijn dan dat hij zijn
bedrijfswagen voor de flitser had geparkeerd en dat waneer een snelheidsovertreder langs kwam, de
flitser zijn auto flitste......
Onze vrinde van de plisie hebben nog geen antwoord gegeven over deze kwestie.
De inwoners van het dorp waren iig wel blij met deze man.
Meneer was wel zo slim om een advocaat in te schakelen, want naar het schijnt moet je eerst de boetes betalen
en dan kun/mag je in beklag gaan.

Bron van dit vreemde verhaal was het nieuws op 3fm bie d'r Giel Beelen.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Mounty

nu kan ik ook eens wat schrijven hier...
Vanmorgen 18-11, ik heb een vrije dag maar moet nog ff naar de zaak om wat af te geven en door te spreken..hart voor de zaak wah :mrgreen:
Ik denk: ik pak de motor ff, dan heb ik geen last van de file etc in maastricht. OP de terugweg ga ik niet over de snelweg maar binnendoor over margraten. De weg is daar afgesloten maar je kunt omrijden via de Fremme. Ik volg de borden en moet dus linksaf margraten in en ff buiten margraten weer naar rechts. Tenminste, er staat een geel bord De Fremme rechtsaf. Ik volg het bord en rij langs een bussluis, en een maal erlangs had ik zoiets van: was die nu opgevuld zodat je er ook langs kunt met een gewone auto?... ik rij achter een vrachtauto en denk dat zit wel goed... op het einde een stoplicht en dat springt op groen. Wederom een bussluis, ff kijken wat ze ermee gedaan hebben. Niks dus, een gewone auto kan daar niet overheen...hmm vreemd. ik rij door en rij De Fremme in komt er een motoragent naast me rijden, met een gebaar dat ik m moet volgen en uiteindelijk staan we langs de kant.
Je reed over een weg waar je niet mocht rijden, zei deze. ??? ow ja ? er stond toch een bord dat je zo naar de fremme moest rijden.. ja, voor vrachtverkeer. Dat had ik dus niet gezien. Krijg ik nog de vraag waarom ik zo voorzichtig reed. Ik geef als antwoord: er ligt daar pratsch op de weg van al dat vrachtverkeer van de wegwerkzaamheden, ik wil niet onderuitgaan in die pratch..
Dan gaat ie mijn banden kontroleren en zegt dat mijn voorband op is. Ik kijk zelf en zeg m dat dat wel meevalt, zit nog genoeg op. Dan begint hij mijn gegevens op te schrijven van mijn rijbewijs en ik vraag m maar es wat daar de bedoeling van is, krijg ik nu een boete.
"ja, maar ik heb mijn boekje niet bij me...en ik mats je, ik kijk straks op het buro wat de goedkoopste boete is, de banden of een gesloten verklaarde weg inrijden. 60 euro of 60 tot 150 euro. Ik vraag m waarom hij die boete nu dan niet uitschrijft en hij zegt dat hij zijn boekje al vol heeft. (daarnet zei hij nog dat hij het niet bij zich had?) Ik denk nog bij mezelf hier moet ik verder mee...
Dan vraag hij mijn telefoonnummer welk ik m niet kan geven, weet ik echt niet uit mijn hoofd.. "dan stuur ik m wel met de post op" zegt ie..

Nou ben ik benieuwd waarvoor ik die boete ga krijgen... Ik moet nog wel ff gaan kijken in margraten of er daadwerkelijk een bord staat dat de weg gesloten verklaard is en dat er een bord staat dat ie open is voor vrachtverkeer... Ook de profieldiepte van mijn band opmeten en nagaan hoeveel die moet zijn. Bezwaar maak ik toch.  :mrgreen: altijd :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

weer een typisch gevalletje van " hoe hang ik als lullo met geen enkele capaciteit behalve dan matennaaien, hardwerkende mensen de vot uit"  :evil:

zeker bezwaar maken, mijn 150 euri van dat rechtsrijden heb ik terug> hadden ze wss een kosten-baten analyse op los gelaten. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Je zult m wel niet krijgen!  :lol:

Je profieldiepte moet Min. 1mm zijn over het gehele loopvlak.  :lol: Dus, das niet zo heel veel

Mounty

ik heb nog steeds niks...enne, ik ben nog eens gaan kijken bij die weg.... er staat nergens dat je er niet in mag. Wel staat er een groot geel bord met een vrachtauto erop met de text "de fremme" en een pijl. Als je die volgt kom je bij een verkeerslicht en daar staat een bord "doodlopend". verder is er idd een bussluis maar die kan net zo goed dichtgemaakt zijn ivm de werkzaamheden. :mrgreen: met de motor kun je er gewoon langs.

Het profiel heb ik ook zelf gemeten en laten meten. ik meet op het misnste stuk 1 mm en de banden boer 1,02mm..
Ik weet dat ie aan vervanging toe is, maar ik mag er nog mee rijden...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Ron, ik neem aan dat al deze zaken fotografistisch  :D hebt vastgelegd
doodlopende wegen mag je gewoon inrijden, zo staat er op M.A.A. een bord doodlopende weg met onderbord muv van fietsers, maar waar het doodloopt? :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

geflitst op de A2 langs het vliegveld richting eindhoven...stom stom, ik weet dat ze daar vaker staan. :banghead4rv:
Een lullige 26 euro.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Waar staan die dan?
Ik rij elke dag richting airport, en van daar uit weer terug, maar heb ze nog nooit zien staan...
mijn teller staat nog steeds op 0
You may own the bike, but the bike possesses you.