het boetes verzamel topic

Gestart door DeWitte, 13 september, 2006, 08:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

karz

http://www.flitsflits.nl/juridisch/radar1.htm

Heb er zelf toevallig ook ene in de bus gekregen. A76 13 km te hard met de Vara..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

dank voor je link, maar voor mij heb ik aan die niets, helaas .ik heb op die web-pag gekeken, maar een "standaard" bezwaar brief over rechts inhalen niet gevonden? iemand een kopietje?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 25 april, 2009, 20:55:59
dank voor je link, maar voor mij heb ik aan die niets, helaas .ik heb op die web-pag gekeken, maar een "standaard" bezwaar brief over rechts inhalen niet gevonden? iemand een kopietje?

het principe is het zelfde, je moet alleen de text hier en daar verandeen in je eigen woorden. Geeft niet als het niet zo oficieel is.

Ik doe meestal gewoon mijn  verhaal en mijn visie erop en waarom ik vind dat het niet van toepassing is. Kom op, een beetje fanta gebruiken  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Varadero3005

#63
Citaat van: karz op 25 april, 2009, 20:26:05
http://www.flitsflits.nl/juridisch/radar1.htm
Heb zo'n brief ooit gebruikt om bezwaar in te dienen. Kreeg vervolgens een brief terug waarbij ik de mogelijkheid had om alle bewijsstukken in te zien bij de rechtbank in maastricht. m.n bewijzen dat ik die dag op de bewuste plaats was geweest en bewijzen dat de gebruikte apparatuur geijkt was. Heb uiteindelijk maar gewoon betaald want om daar een dag vrij voor te nemen, naar maastricht te gaan enz terwijl ik eigenlijk wel wist dat ik gewoon te hard gereden had.

Mounty

#64
Citaat van: Varadero3005 op 26 april, 2009, 07:06:22

Heb zo'n brief ooit gebruikt om bezwaar in te dienen. Kreeg vervolgens een brief terug waarbij ik de mogelijkheid had om alle bewijsstukken in te zien bij de rechtbank in maastricht. m.n bewijzen dat ik die dag op de bewuste plaats was geweest en bewijzen dat de gebruikte apparatuur geijkt was. Heb uiteindelijk maar gewoon betaald want om daar een dag vrij voor te nemen, naar maastricht te gaan enz terwijl ik eigenlijk wel wist dat ik gewoon te hard gereden had.

met te hard rijden is het vaak dat je er niet onderuitkomt...ook niet met een leugentje  :mrgreen: maar ik heb toch al wat terug gehad.
Het is ook een keer misgegaan, heb ik uiteindelijk twee keer de boete (parkeren op de stoep) betaald.
Dit door administratieve fouten van cbji en mij..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

the Stig

1 maart geflits op A2 12 km/h te hard --> 51 euro boete

vorige maand ben ik staande gehouden in Duitsland. Reed 60 km/h te hard!!!
Hoe en wat weet ik nog niet, we wachten af  :oops:

Steefke™

Ik ben een paar weken geleden met het koekblik langs de A2 bij Mokam geflits. GVD ik daar netjes 80 rijden mag je daar maar 60. Weer 78 euries lichter :twisted:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Ja hoor, het is weer zover, 150,- euro,
reden: inhalen met de Busa over een doorgetrokken streep, op 3 Mei..
waarom? voor mij reed een opaatje, van 65 + met een giga snelheid van wel 70 km p/u, dus even een tikkie gas erbij, en weg ben je met motor, maar helaas :cry:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: Road Racing Tonnie op 19 mei, 2009, 21:58:08
voor mij reed een opaatje, van 65 +

:rofl: sorry, ik schoot in de lach :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Road Racing Tonnie op 19 mei, 2009, 21:58:08
Ja hoor, het is weer zover, 150,- euro,
reden: inhalen met de Busa over een doorgetrokken streep, op 3 Mei..
waarom? voor mij reed een opaatje, van 65 + met een giga snelheid van wel 70 km p/u, dus even een tikkie gas erbij, en weg ben je met motor, maar helaas :cry:

Oh kost dat nu 150 euro. :oops: eerder was dat 125 euro
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 20 mei, 2009, 08:33:45
Citaat van: Road Racing Tonnie op 19 mei, 2009, 21:58:08
voor mij reed een opaatje, van 65 +

:rofl: sorry, ik schoot in de lach :mrgreen:

En dan ben je echt niet de enige.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Steefke™ op 20 mei, 2009, 14:56:01
Citaat van: Road Racing Tonnie op 19 mei, 2009, 21:58:08
Ja hoor, het is weer zover, 150,- euro,
reden: inhalen met de Busa over een doorgetrokken streep, op 3 Mei..
waarom? voor mij reed een opaatje, van 65 + met een giga snelheid van wel 70 km p/u, dus even een tikkie gas erbij, en weg ben je met motor, maar helaas :cry:

Oh kost dat nu 150 euro. :oops: eerder was dat 125 euro

Klopt 100%, voorheen 125 euro, maar per 1 April, is alles weer naar boven bijgesteld :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

tjonge jonge die opa's op de weg, 't zou verboden moeten worden :mrgreen: :mrgreen: :oops: :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Afgelopen zaterdag 2 keer binnen 20min geflitst  :-X Eerst in Monschau en dan in Roentgen  :banghead4rv: :banghead4rv:

Motzy de Dombo zegen mijn vrouw en zoon  :rofl:
Proud on the South  

Joepie1958

En die flitsers staan er altijd :-X :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.