het boetes verzamel topic

Gestart door DeWitte, 13 september, 2006, 08:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 27 februari, 2010, 19:52:00
Ja, en dan op ut fietske naar huis en je rijbewijs kwijtraken omdat er te weinig bloed in je alcohol zit  ;)

Dat kun je zo zelfs als voetganger al kwijtraken
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Citaat van: QuattroFrits op 28 februari, 2010, 10:00:24
Citaat van: Steefke™ op 27 februari, 2010, 19:52:00
Ja, en dan op ut fietske naar huis en je rijbewijs kwijtraken omdat er te weinig bloed in je alcohol zit  ;)

Dat kun je zo zelfs als voetganger al kwijtraken

Ja!! als je harder als 51km p/u te hard loopt (na aftrek van marge)
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 28 februari, 2010, 11:50:24
Citaat van: QuattroFrits op 28 februari, 2010, 10:00:24
Citaat van: Steefke™ op 27 februari, 2010, 19:52:00
Ja, en dan op ut fietske naar huis en je rijbewijs kwijtraken omdat er te weinig bloed in je alcohol zit  ;)

Dat kun je zo zelfs als voetganger al kwijtraken

Ja!! als je harder als 51km p/u te hard loopt (na aftrek van marge)

Nee zo erg hoeft het nog niet te zijn, ga maar eens, met te weinig bloed in je alcohol, midden over een zeer drukke weg lopen en het verkeer flink jennen, komen ze gelijk met artikel 5 op de proppen en weg rijbewijs.

Dit mag rustig stapvoets zijn en dus binnen de maximum snelheids grens.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mixfighter

Owk,, de 1ste is binnen.....

Ik ben staande gehouden in Neerhem Valkenburg door de politie video surveilance...
Onopvallende,, volgens mij 3.0 audi quattro of zoiets.. bloedsnel iig
Meneer zegt ie,, we zitten al achter u vanaf Politie Bureau Maastricht...Ik denk, das nie goed nie...

Op den Kruisberg rijd ik bijna 180 en ik kan je niet volgen :-X ( wilde 1st zeggen dan rij je niet hard genoeg maar het was geen tijd voor grapjes... ) Omdat het zo druk is onderweg kan ik je niet klokken.. BladiBladiBla

Dan volgt het praatje,, waarom rij je zo ,, mja.. kijk die machine man,, gaat vanzelf,,,
Blijkt,, de heren zijn zelf fervent motorrijder en een heeft pcies om deze reden zijn racer verkocht..
Ik kon er nie normaal mee rijden zegt ie  :-X

Enige wat ie me kon geven was 2x verdrijvingsvlak a 160€ ( is 320euro dus, voor de laaggeschoolde onder ons)
Kon net zo goed artikel5 wezen en met deze film bij een officier minimaal 120dgn rijbewijs foetsie...
Achjeh,,, mannen hebben me echt gematst iig... duur grapje,, maar geen rijbewijs weg en ook geen aantekening..
Voorlopig rij ik alleen nog maar hard in de Ardennen  :mrgreen:

Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Timeeh

Sow, dan heb je van de ene kant wel geluk gehad. Al is die 320 ook niet mild :D. Maarja beter dan het rijbewijs kwijt!  :lol:

DeWitte

#125
idd mazzelpik, maar zitten er geen spiegels op zo'n R1? had je die niet gezien dan?
Geen tijd om erin te kijken  :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ik let nu wel beter op wat achter me rijdt als er zo,n nieuwe golf achter me rijdt en dat blijft lekker volgen dan rij ik wat rustiger of ga ik ff aan de kant ff kijken wat erin zit
KTM SMT 2011

Mixfighter

Citaat van: Dwars® op 29 april, 2010, 21:16:40
idd mazzelpik, maar zitten er geen spiegels op zo'n R1? had je die niet gezien dan?
Geen tijd om erin te kijken  :mrgreen:


Nope..ik heb ze niet gezien  :?
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


okki

kunt beter alleen nog maar in de ardennen rijden, minder pakkans.  ;)
Heaven doesn't need me. Hell is afraid I might take over.

Yvil

Damn, niet mis €320,-

Maar het had inderdaad een stuk erger kunnen zijn!!  :?
Dus je mag op een kromme manier van geluk spreken...

Maaruh, iedereen hier roept nu Ardennen, is dat daar dan
zo relaxed en de pakkans zo klein? Zelf kom ik graag in de
Eifel en om nou te zeggen dat ik me aan de snelheid houd.

:-X

SuzukiLimburg

De pakkans in de Ardennen is ongetwijfeld veel kleiner.
Er is gewoon niet zo veel blauw op de straat als in de Eifel. Komt ook doordat het minder druk is in de Ardennen wat motors betreft.
Er is een ander soort toerisme dat minder toezicht behoeft  :mrgreen:

Zo klaagt men er bijvoorbeeld niet over dB's en zo. Veel relaxter daar als je het mij vraagt en de wegen zijn er best netjes in orde.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

BMWhub

In de eifel moet je in het weekend weg blijven maar door de week is het een genot om daar te tuffen, geen controle en geen zondagsrijders. :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Mixfighter

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 april, 2010, 23:04:16
De pakkans in de Ardennen is ongetwijfeld veel kleiner.
Er is gewoon niet zo veel blauw op de straat als in de Eifel. Komt ook doordat het minder druk is in de Ardennen wat motors betreft.
Er is een ander soort toerisme dat minder toezicht behoeft  :mrgreen:

Zo klaagt men er bijvoorbeeld niet over dB's en zo. Veel relaxter daar als je het mij vraagt en de wegen zijn er best netjes in orde.
:stupid:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Steefke™

Laat er dan minder blauwe in de ardennen rond fietsen, als die blauwe je pakken dan ben je ook gelijk een stuk duurder uit als hier. Mij hebben ze een keer met de Benz genapt. Ik reed 48 km te hard (toen nog in guldens) 665,- tegen in nederland 480,- of 20 km te hard 330,- tegen in nederland 200.  :(

Ik heb trouwens ook al eens een ticket voor een verdrijvingsvlak gehad toen was dat nog 120 euries
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Tja Maurice, je moet je ook netjes aan de regels houden dan heb je daar allemaal geen last van  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!