het boetes verzamel topic

Gestart door DeWitte, 13 september, 2006, 08:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Mounty

 >:( Briefje gehad van Lokale politie Voeren..

27km te hard-na correctie 21 te hard binnen bebouwde kom.
Zit een vragen formuliertje bij wat ik mag invullen en dan word alles naar de rechter gestuurd.
De frankeerkosten van 48 cent hebben ze me al voorgeschoten..
Zal wel een dure worden.

Moet nog kijken waar dat was...maar zal wel bij het uitrijden van de bebouwde kom zijn geweest.

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

€30,- voor 5 km ( na correctie ) te hard op de ringweg Weert.  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

Citaat van: YZF_Ron op 05 juni, 2010, 07:28:16
>:( Briefje gehad van Lokale politie Voeren..

27km te hard-na correctie 21 te hard binnen bebouwde kom.
Zit een vragen formuliertje bij wat ik mag invullen en dan word alles naar de rechter gestuurd.
De frankeerkosten van 48 cent hebben ze me al voorgeschoten..
Zal wel een dure worden.

Moet nog kijken waar dat was...maar zal wel bij het uitrijden van de bebouwde kom zijn geweest.



toch geen 30km-zone bij een zebrapad voor schoolkinderen  :oops:

Gassie

Citaat van: YZF_Ron op 05 juni, 2010, 07:28:16
>:( Briefje gehad van Lokale politie Voeren..

27km te hard-na correctie 21 te hard binnen bebouwde kom.
Zit een vragen formuliertje bij wat ik mag invullen en dan word alles naar de rechter gestuurd.
De frankeerkosten van 48 cent hebben ze me al voorgeschoten..
Zal wel een dure worden.

Moet nog kijken waar dat was...maar zal wel bij het uitrijden van de bebouwde kom zijn geweest.



dat hebben ze daar inderdaad overdag 30 km zones en na 5 uur mg je weer 50
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 05 juni, 2010, 07:28:16
>:( Briefje gehad van Lokale politie Voeren..

27km te hard-na correctie 21 te hard binnen bebouwde kom.


:shock: Een correctie van 6 km ?  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

the Stig

Citaat van: QuattroFrits op 05 juni, 2010, 09:23:55
Citaat van: YZF_Ron op 05 juni, 2010, 07:28:16
>:( Briefje gehad van Lokale politie Voeren..

27km te hard-na correctie 21 te hard binnen bebouwde kom.


:shock: Een correctie van 6 km ?  :shock:

Idd dit snap ik ook niet helemaal, normaal is 27 km/u te hard toch geen probleem?? (is toch gewoon een mulder feit?? en geen oproep van de ovj)
Als de situatie is zoals gassie zegt kan ik me hier misschien nog iets bij voorstellen maar ook dat lijkt me sterk.

Gassie

Citaat van: QuattroFrits op 05 juni, 2010, 09:23:55
Citaat van: YZF_Ron op 05 juni, 2010, 07:28:16
>:( Briefje gehad van Lokale politie Voeren..

27km te hard-na correctie 21 te hard binnen bebouwde kom.


:shock: Een correctie van 6 km ?  :shock:
:yawn: :yawn:  belgie he  :mrgreen:
KTM SMT 2011

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Deze week van in duitsland, 9km na correctie...................15euro :yes6rs:
God Forgives, I Don't

Mounty

Citaat van: YZF_Ron op 05 juni, 2010, 07:28:16
>:( Briefje gehad van Lokale politie Voeren..

27km te hard-na correctie 21 te hard binnen bebouwde kom.
Zit een vragen formuliertje bij wat ik mag invullen en dan word alles naar de rechter gestuurd.
De frankeerkosten van 48 cent hebben ze me al voorgeschoten..
Zal wel een dure worden.

Moet nog kijken waar dat was...maar zal wel bij het uitrijden van de bebouwde kom zijn geweest.



vandaag de boete binnen gekregen....170 pleuro's.. :oops: ik zal het nooit meer doen  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 24 juni, 2010, 17:19:56
Citaat van: YZF_Ron op 05 juni, 2010, 07:28:16
>:( Briefje gehad van Lokale politie Voeren..

27km te hard-na correctie 21 te hard binnen bebouwde kom.
Zit een vragen formuliertje bij wat ik mag invullen en dan word alles naar de rechter gestuurd.
De frankeerkosten van 48 cent hebben ze me al voorgeschoten..
Zal wel een dure worden.

Moet nog kijken waar dat was...maar zal wel bij het uitrijden van de bebouwde kom zijn geweest.



vandaag de boete binnen gekregen....170 pleuro's.. :oops: ik zal het nooit meer doen  :mrgreen:

Dat is niet niks. :lol:

Flink wat keren in belgie gaan tanken, dan verdien je weer iets terug.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

zelf SHAKIRA wordt op de prent geslingerd
http://motornieuws.blogspot.com/2010/08/shakira-op-de-bon-voor-rijden-zonder.html

anders komt haar kapsel in de knoop :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

CiteerOpstelten verbiedt bonnenquota   

Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie wil af van de bonnenquota bij de politie. De minister schrijft een brief aan de korpsbeheerders, dat de korpsen per direct niet meer met quota mogen werken. Het minimum aantal bekeuringen dat agenten moeten uitschrijven is de regering "een doorn in het oog", zegt Opstelten. "Het lijkt erop dat de dienders tot doel hebben om een aantal bonnen te produceren, terwijl het natuurlijk de bedoeling is dat ze een bekeuring geven als daar aanleiding voor is", zegt Opstelten. Iedere schijn moet vermeden worden dat het behalen van een streefcijfer hierbij een rol speelt, schrijft Opstelten.

Opstelten wil niet wachten tot de invoering van een nationale politie. De afschaffing van de bonnenquota staat in het regeerakkoord. De Tweede Kamer ergert zich al langer aan de quota die de politiekorpsen zijn opgelegd. Ook politiebonden zijn niet gelukkig met de bonnenquota


zou het dan toch nog goed komen? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 07 november, 2010, 11:31:08
CiteerOpstelten verbiedt bonnenquota   

Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie wil af van de bonnenquota bij de politie. De minister schrijft een brief aan de korpsbeheerders, dat de korpsen per direct niet meer met quota mogen werken. Het minimum aantal bekeuringen dat agenten moeten uitschrijven is de regering "een doorn in het oog", zegt Opstelten. "Het lijkt erop dat de dienders tot doel hebben om een aantal bonnen te produceren, terwijl het natuurlijk de bedoeling is dat ze een bekeuring geven als daar aanleiding voor is", zegt Opstelten. Iedere schijn moet vermeden worden dat het behalen van een streefcijfer hierbij een rol speelt, schrijft Opstelten.

Opstelten wil niet wachten tot de invoering van een nationale politie. De afschaffing van de bonnenquota staat in het regeerakkoord. De Tweede Kamer ergert zich al langer aan de quota die de politiekorpsen zijn opgelegd. Ook politiebonden zijn niet gelukkig met de bonnenquota


zou het dan toch nog goed komen? :?

:roll:  :dunno:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Politie-agent terwijl hij een bekeuring uitschrijft:  Nee mijnheer we hebben nu geen quotum meer, we kunnen er nu net zoveel uitschrijven als we zelf willen :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.