27e Kleppenjagerstreffen, Gemert, 29 sept-1 okt

Gestart door Ozze, 19 september, 2006, 16:43:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ozze

Nog wa nachjes slapen, en dan is weer het grote Kleppenjagerstreffen, dit keer de 27e editie  :P Dit jaar zal ik der eerder zijn als verleden jaar, zoveel te zien en te beleven, raggen met zijspannen over da crosscircuit en tussen de tenten door  8), nergens zoveel standjes op een treffen als daaro, veel ratbikes, grappige vreemde zijspannen etc etc.

Het circuit

resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

Herr Tod

Vorig jaar was ik daar, dit jaar weer :twisted:

Vorig jaar een was stel bezopen Duitsers met een pocketbike door de tent aan het rijden, op een gegeven moment begon dat ding naar tweetakt mix te stinken (ik vind het wel lekker ruiken daar niet van), je raad het al een minuut later stond dat ding in de hens :rofl: Gelukkig hadden we Bavaria bier dus daarmee kun je prima blussen zonder schuldgevoel :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Ozze

Nondejuu, nie gezien, was toen meer de polonaise aan het doen tijdens Peter Pan Speedrocket  8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

Herr Tod

Was echt lachen! De sfeer verbaasde me eigenlijk wel, overal zie je van de stereotype 'HD bikers' met leren vest, tattoo's en een bierbuik... allemaal super gasten, 's avonds kregen we zelfs bier in de handen gewuwd van vreemden :lol: Kan ook zijn dat ik al zo bezopen was dat ik ze niet herkende :roll: Ik ga zaterdag morgen waarschijnlijk met Whombom en zn broer en zondagmiddag rijden we weer terug naar huis. Ik ga met de ultieme foute chopper van me als die dan gereed is 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Youp

opeloos benzine verslaafd...

Herr Tod

Helaas zal ik morgen niet gaan :( Degene met wie ik, onder andere, zou gaan is nog bezig aan zijn motor. Ikzelf heb middagdienst, ben dan om 1 uur thuis en mezelf kennende ga ik pas om 3 uur slapen. Morgenvroeg om 8 uur weer er uit op mijn 2e motor te gaan halen. Komt allemaal niet zo goed uit.

Tot volgens jaar of zo :? :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Ozze

En weer terug van het Kleppenjagerstreffen,  super geslaagd  :lol: Lekker tussen de tenten door de zandbak gecrost, s'nachs om een uur of 2-3 , zat wel in bakkie van een zijspan, over de heuvelkes heen, 3x uit moeten stappen om da brommerke uit het zand te moeten trekken, en na 4 rondjes toch maar gestopt, mijn muil zat vol met zand  8) Was weer veel te beleven daaro, de eene burn-out na de andere, in het zand, in een tunnel, of op de weg, heb het nie gezien maar 1 brommer is in de fik gevlogen met een burn-out, maar het resultaat heb ik dan wel weer op foto  8) Brommerpiloten op hun muil zien gaan op het circuit, en nie met crossmotors maar van allerhande wegmotoren, zowel oud als nieuw  :lol: Natuurlijk een blote billen show van de heren, en een tieten show van de vrouwen en enkele heren  :lol: Leuke bands, vooral die zo'n Ierse en/of Schotse folk muziek speelden  :P Maffe ratbikes, 1 had zelfs een kanon achter zijn rattig zijspan, bleek een sinaasappelwerper te zijn en is daar gewoon mee over de weg naar da treffen gereden :lol: En op treffen, sinaasappels schieten, ging nog behoorlijk hard  :lol:



Verder teveel om op te noemen, maar gelukkig hebben we de foto's nog, effe klikkerdeklikken op de foto  8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

HD4ever

Citaat van: "Herr Tod"Was echt lachen! De sfeer verbaasde me eigenlijk wel, overal zie je van de stereotype 'HD bikers' met leren vest, tattoo's en een bierbuik... allemaal super gasten

Goh, en ik maar denken dat ik de enige was die er zo uitziet  :rofl:

@Ozze, leuke pics ! :thumbsup:

gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"arme uitgefikte gixxer  :cry:

wat moet je daar anders mee dan erop BBQ-en??? :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."