Hoofdmenu

Nickname

Gestart door DeWitte, 20 september, 2006, 10:28:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Vraag me soms wel eens af hoe iemand bij zijn "nickname" komt :roll:  bij sommigen is het overduidelijk en bij anderen verwonder ik me over hun keuze :?

Kick-Off  :shock:   DWARS: ben nogal "recalcitrant" van aard :mrgreen:(vlgs the Dominator recalci-dinges  :lol: )

nou jij?  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

Uhm jeh Lucky 13, nickname die k heb sinds k me op n andere site voor iets aanmelde, had toen toevallig een vest van dat merkje aan....Sindsdien altijd aangehouden as nickname, geen verdere betekenis eigeluk.....Denk ik :twisted:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Kick-Off  :shock:   DWARS: ben nogal "recalcitrant" van aard :mrgreen:(vlgs the Dominator recalci-dinges  :lol: )

recalci-wadde???? :rofl:

sja THE dominator..... was eerste vrije keuze na aanschaf dominator en aangezien dwars al "gebruikt" was.... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

oldman

de mijne lijkt me wel duideluik, ben niet meer de jongste.
even en laten leven.

crazy j

mijne komt vanuit groep waar k mee omgaan iedereen heeft n bijnaam en daardoor s crazy j uitgekomen  8)
living the life the way it comes

Herr Tod

Herr Tod... ik wilde een beetje geinige naam die altijd vrij is als ik me ergens wil registreren. De eigenlijke oorsprong gaat nog een jaar of 8 terug maar dat is zo ingewikkeld, laten we het er op houden dat die me opeens inviel :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Mijne heb ik al eens toegelicht, komt dus eigenlijk van mijn tweede auto en dat is een Audi Quattro.
Aangezien mijn brommert 4 cilinders en ook 4 uitlaten heeft vind ik ook hier QuattroFrits van toepassing. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: "Dwars"Vraag me soms wel eens af hoe iemand bij zijn "nickname" komt :roll:  bij sommigen is het overduidelijk en bij anderen verwonder ik me over hun keuze :?

Kick-Off  :shock:   DWARS: ben nogal "recalcitrant" van aard :mrgreen:(vlgs the Dominator recalci-dinges  :lol: )

nou jij?  :wink:


Hmmmm, laat me eens nadenken. Hoe zou ik aan de naam komen  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Ook mijn nick is overduidelijk..ik rij op een FZ750..mijn voornaam is Ron...zodoende FZ_Ron.

Tis mijn eerste brommert dus ik hou deze naam gewoon aan .ook al rij ik in de toekomst wat anders.

Deze naam gebruik ik overal op elke site en forum die maar motor gerelateerd is.

ben benieuwd naar de rest.. :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Tja, Road Racing Hayabusa, Road Racing, komt door mijn bezetenheid in het wegracen, dat al meer dan 50 jaar, en Hayabusa, is mijn motor, waar ik supercontent mee ben, en zal hopenlijk nog heel lang zo blijven.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Citaat van: "HD4ever"Hmmmm, laat me eens nadenken. Hoe zou ik aan de naam komen  :rofl:


:shock: HD staat voor Heup Displacie,  4 staat voor de geestelijke leeftijd van je fietske en Ever staat voor een everzwijn. :roll:

:oops: Of zit ik nu verkeerd. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

die zit frits  :twisted:  frits 1 hd 0
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: "crazy j"die zit frits  :twisted:  frits 1 hd 0


:shock: zijn ze aan het voetballen dan :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "HD4ever"Hmmmm, laat me eens nadenken. Hoe zou ik aan de naam komen  :rofl:


:shock: HD staat voor Heup Displacie,  4 staat voor de geestelijke leeftijd van je fietske en Ever staat voor een everzwijn. :roll:

:oops: Of zit ik nu verkeerd. :wink:

Fritske lult een beetje uit z'n nekske !!  

'HD' staat voor meer dan 100 jaar motoren bouwen en een middelvinger opsteken naar iedereen die zegt dat het anders moet.
'4' staat voor het aantal Harley modellen dat ik wel in mijn garage wil hebben.
'ever' is van 'Ever seen a more beautiful motorcycle?

gr. HD4ever  :lol:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

:oops: Sorry hoor, ik dacht echt dat ik het goed had. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.