whiskey/whisky ?

Gestart door Motzippaldy, 21 september, 2006, 22:37:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Ik heb een volle fles Teacher's gezien vanavond maar nu kijk ik naar een lege fles  :shock:  :?
Proud on the South  

WhomBom

een lege fles, of zie je er inmiddels 2?  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "Motzippaldy"Ik heb een volle fles Teacher's gezien vanavond maar nu kijk ik naar een lege fles  :shock:  :?

Boahaah in de aanbieding bij Gall & Gall he. ;)  Heb 'm nog half vol, maar heb ook een 'the arran' , glenfiddich en een glenlivet ernaast staan. Moeilijk kiezen soms.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik heb een volle fles Teacher's gezien vanavond maar nu kijk ik naar een lege fles  :shock:  :?

Boahaah in de aanbieding bij Gall & Gall he. ;)  Heb 'm nog half vol, maar heb ook een 'the arran' , glenfiddish en een glenlivet ernaast staan. Moeilijk kiezen soms.

stelletje probleemdrinkers :mrgreen: (raad eens wie pas om half2 vanmorgen uit de kroeg kwam gerollen  :oops: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik heb een volle fles Teacher's gezien vanavond maar nu kijk ik naar een lege fles  :shock:  :?

Boahaah in de aanbieding bij Gall & Gall he. ;)  Heb 'm nog half vol, maar heb ook een 'the arran' , glenfiddish en een glenlivet ernaast staan. Moeilijk kiezen soms.

niet zooo moeilijk toch, glenlivet natuurlijk  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

wrom wordt hier @ MFL zoveel afgezopen?? :? Wellicht om telkens te vieren dat we weer veilig thuis zijn aangeland na weer een "tourritje" ?? :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik heb een volle fles Teacher's gezien vanavond maar nu kijk ik naar een lege fles  :shock:  :?

Boahaah in de aanbieding bij Gall & Gall he. ;)  Heb 'm nog half vol, maar heb ook een 'the arran' , glenfiddish en een glenlivet ernaast staan. Moeilijk kiezen soms.

niet zooo moeilijk toch, glenlivet natuurlijk  :wink:

Riiight, mijn favoriet van bovenstaande , maar die gaat zo snel leeg dan. Dus dan af en toe maar tandjes op elkaar en een teachers nemen  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Hmmmm een goede fles whisky moet ik me ook nog eens halen. Maar eerst mn krat Erdinger en Brand leeg krijgen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Ik grijp altijd mis na de eerste  :x

Joepie1958

Cola met zonder tic svp
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Motzippaldy"Ik heb een volle fles Teacher's gezien vanavond maar nu kijk ik naar een lege fles  :shock:  :?


:roll: Lege flessen vind je overal en die volle fles heb je zeker in de winkel gezien, maar kon je niet betalen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Als ik 2 glazen op heb dan zie ik  :oops:  :mrgreen:

karz

Citaat van: "Herr Tod"Hmmmm een goede fles whisky moet ik me ook nog eens halen. Maar eerst mn krat Erdinger en Brand leeg krijgen :lol:

Erdinger  :yes6rs:
Brand :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Herr Tod"Hmmmm een goede fles whisky moet ik me ook nog eens halen. Maar eerst mn krat Erdinger en Brand leeg krijgen :lol:

Erdinger  :yes6rs:
Brand :yes6rs:

Brand  :shutup: is Heineken  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

doe mij maar gulpener
toevallig afgelopen woensdag met school rondleiding gehad bij de gulpener
:D  :D  :D  :lol:  :lol:
living the life the way it comes