Desmo's Helmet Design Studio

Gestart door Busaberke, 21 september, 2006, 21:02:31

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

8) wie me nou nog niet herkend is blind :lol: SUPER botsmuts Desmo, dankeschön  :worship-cool:

en voor die 100,- pleuro materiaalkosten hoef je het echt niet te laten  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

crazy j

jow desmo
t gaat gewoon om 1 helm.
zal zorgen dat ik een foto ervan krijg kun je kijken of je er wat mee kunt.
8)
living the life the way it comes

Desmo-devil

Ik heb  besloten om eerst eens mijn eigen shark carbon op te gaan kuisen, want die ziet er ook niet meer uit.
Daarna is Suzuki Girl aan de beurt.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

kj dan. wij hebben toch alle tijd
dus dr komt een 2e ducatie helm bij jou te liggen desmo  8)  8)
of maak je wat anders ervan dan ducatie
:twisted:  :twisted:

Desmo-devil

Citaat van: "crazy j"kj dan. wij hebben toch alle tijd
dus dr komt een 2e ducatie helm bij jou te liggen desmo  8)  8)
of maak je wat anders ervan dan ducatie
:twisted:  :twisted:

Een Ducati helm ligt teveel voor de hand, ik wil er wel iets creatievers van maken. Toen ik met de helm van Dwars bezig was , had ik de strepen toevallig afgeplakt met rode striping tape  en dat zag er superstoer uit op een matzwarte helm dus ik denk dat het die kant opgaat.
En misschien iets met mijn Nickname.

Desmo-devil

Zo ziet een helm eruit waar blijkbaar verkeerde stickers opgezeten hebben. Na het schuren bleek dat op de plaats van de stickers de lak helemaal was opgelost door de lijm. De lak viel er bijna af op die plaatsen. :shock:

crazy j

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
niet normaal

Hakinnen

ff kort..

desmo..

denk je dat je een senna replica kunt maken..?

alez...denk je ervan?

Ik had er ooit één..was weer es dom en eigenwijs en nu heb ik er geen meer..hahaha..zou er wel graag weer één willen al is het maar voor op de kast te zetten..

anyway..
die kleur geel inclusief de blauwe en groene "band" en de "nacional" stickers..de marlboro sticker zal ook zo'n probleem niet zijn..
hoeft verder geen merk auto of zo op..puur dat geel / goen / blauw en het "nacional" logo..

weet niet of het kan en of je er uberhaupt zin in hebt..zou het je aanspreken komt het niet op een dag en uiteraard tegen vergoeding materiaal en arbeid..

:wink:

Desmo-devil

Ziet er niet zo ingewikkeld uit.  Moet in principe kunnen.
Ik laat je weten wanneer ik tijd heb.

B-Witch

Volgens Mr.Kawa is het vrij normaal dat lijm lak oplost, is niets om bang van te worden.
Maar om op safe te spelen, mijn Suzuki-Girl helmje is van Polycarbonaat gemaakt, dus geen spuit werk mogelijk, mss een stickertje achter erop en that's it.
Wil nog 1 Seizoen ermee doen en dan een nieuwe aanschaffen, tegen die tijd mag Desmo die dan wel bewerken (heeft ie ook al weer wat meer ervaring op jullie helmen) :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Ik wordt er niet bang van, de schaal is verder in orde.
Ik bedoelde alleen te zeggen kijk uit met stickers plakken .
Je zal maar een nieuwe helm hebben en er wat opplakken en de lak valt er af. Dat is gewoon zonde.

Desmo-devil

eerste piccies van de basis

Experiment met alluminium.

en dan wil ik er zo'n zilver  of misschien wel rood spiegel vizier op hebben.

crazy j