Treffen bij Trier aankomend weekend (22 t/m 24 sept)

Gestart door Zwerver, 21 september, 2006, 16:23:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwerver

Aankomend weekend gaan we met een paar man naar het internationale treffen van de TMC, een erg gezellig kampeerweeekend met zo'n 150 - 200 deelnenemers, kampvuur en voldoende eten en drinken terplekke verkrijgbaar voor schappelijke Duitse prijzen.
Vertrek zelf morgenmiddag tegen 13:00 vanuit Oud Valkenburg, mocht er iemand meewillen, laat maar even horen.

Treffenterrein:



Kampeerveld:



Links:
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Ozze

Da ziet der wel goe uit  :D Helaas moet ik het wa in de buurt houden, maar wie weet volgend jaar  8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

The Dominator

Citaat van: "Zwerver"Aankomend weekend gaan we met een paar man naar het internationale treffen van de TMC, een erg gezellig kampeerweeekend met zo'n 150 - 200 deelnenemers, kampvuur en voldoende eten en drinken terplekke verkrijgbaar voor schappelijke Duitse prijzen.
Vertrek zelf morgenmiddag tegen 13:00 vanuit Oud Valkenburg, mocht er iemand meewillen, laat maar even horen.

Treffenterrein:

damn ziet er gezellig uit vooral wetende dat t van t weekend nog superweer wordt (en ik in de buurt van Trier nog wel wat kennissen heb waar ik nog even langs wil gaan) ga toch eens kijken of ik niet mn tentje nog effe uit de mottenballen kan halen en achterop de dominator (of de intruder) binden........ misschien dat ik zaterdag dan nog aan kom rollen....... :mrgreen:

PS laat me nog es je GSMnummer per PB weten als je wil, laat ik wel weten of en wanneer ik aankom.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

is dat zondag ook nog? kom ik mss eens kijken op de terugweg :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

PB verstuurd...


@Dwars,
zondag zullen er nog wel wat slachtoffers van teveel drank (of te weinig tijd voor de aangeboden hoeveelheid) op het terrein zijn, maar de meesten zullen in d eloop van d eochtend opppakken en huiswaarts gaan...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

The Dominator

Citaat van: "Zwerver"PB verstuurd...


humzzzz geen mogen ontvangen, ben es benieuwd naar wie je t dan verstuurd hebt  :?
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

richting Trier wordt zondag ook minder weer (buien) denk dat ik ri sauerland koetsch :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Zwerver"Aankomend weekend gaan we met een paar man naar het internationale treffen van de TMC, een erg gezellig kampeerweeekend met zo'n 150 - 200 deelnenemers, kampvuur en voldoende eten en drinken terplekke verkrijgbaar voor schappelijke Duitse prijzen.
Vertrek zelf morgenmiddag tegen 13:00 vanuit Oud Valkenburg, mocht er iemand meewillen, laat maar even horen.

Treffenterrein:


alleeh was een gezellige bijeenkomst :mrgreen:  volgend jaar maar es wat vroeger op de kalender zetten...........

alleen dat mokkel wat die 500 serie lootjes had verkocht aan TMC viel beetje door de mand  :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl