Kawasaki 1400 GTR (super toer klasse??)

Gestart door DeWitte, 24 september, 2006, 18:50:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte





met het blok uit de ZZR :shock:  8) super toer klasse??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


Desmo-devil

Waarom maken ze toch altijd van die lelijke uitlaten ??

crazy j

yup vind de uitlaat t leleijkste van de moter
living the life the way it comes

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"Waarom maken ze toch altijd van die lelijke uitlaten ??



Dat moet je jouw buren vragen en andere EU medeburgers  :banghead4rv:
Proud on the South  

WhomBom

Citaat van: "crazy j"yup vind de uitlaat t leleijkste van de moter

en dat wil wat zeggen  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

Als ik heel snel met m'n ogen knipper dan zie een fjr 1300  :shutup:

B-Witch

Citaat van: "BoxerQ"Als ik heel snel met m'n ogen knipper dan zie een fjr 1300  :shutup:

moest ik ook gelijk aan denken, en dat zonder met de ogen te knipperen :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Ik wil 'm wel eens van voren zien!
Of istie daar nog lelijker?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Die fabrikanten weten toch dat die uitlaten als eerste worden vervangen door aftermarket spul. Dus daar besteden ze geen tijd en geld aan  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

HD4ever

Mijn gedachten over deze motor:
De GTR gaat het volgens mij tegen een FJR 1300 of een Pan European toch heel moeilijk krijgen.
Ik geloof wel dat de Kawa leuk geprijsd is, dus de prijs zou eventueel, voor sommige mensen,  een argument kunnen zijn voor aanschaf.  :scratch:

Ik denk echter niet dat veel toerrijders zitten te wachten op een toerbuffel met een hoogtoerig teruggetuned sportblok. Ze hebben denk ik liever iets minder PK's, minder toeren en iets meer koppel?
Ben benieuwd naar de eerste vergelijkingstest met een FJR 1300, want dat is toch bij uitstek de directe concurrent van de GTR.

grtz HD4ever.  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: Busaberke op 25 september, 2006, 21:53:36
Ik wil 'm wel eens van voren zien!
Of istie daar nog lelijker?  :?

nope, nog stoerder van voren imo. Wat een bakbeest  :cool: :shock:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citeermet dit filmke http://www.kawasaki.be/nl/1400gtr/default.asp?Sub=654044A# wint kawa Autovision Festival

300 inzenders op media festival. Kawasaki heeft een zilveren prijs gewonnen op het prestigieuze Autovision festival. Autovision is een internationaal festival voor media producties in de automobielsector. Kawasaki won de prijs in de afdeling motorfiets, categorie Productpresentatie. Een categorie waar 300 inzenders uit Amerika en Europa meedingen voor de prijs. Karim Mostafi, Persman van Kawasaki, zegt: "We zijn zeer verheugd dat onze inspanningen worden erkend door deskundigen en consumenten. We zullen zeker in de toekomst proberen het nog beter te doen".

Bron: Kawasaki

oppe filmke stuurt die ketel zelfs up-temp nie verkeerd  :yes6rs: Denk wel dat de sjauffeur in kwestie wel al 'ns een keer gebrommert had :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away