nieuw boefje 650 zwaarlijvig??

Gestart door DeWitte, 25 september, 2006, 20:01:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Nw Bandit 650. Watergekoeld en liefst 14kg zwaarder ( injectie, radiator) :shock:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

De eerste blijft de beste :yes6rs: :shutup: Het wordt wel tijd dat ze het Bandit lettertype gaan veranderen op die nieuwe dingen, dat is (op de remklauwen en de voetsteunen?) na het enige dat nog Bandit is :? De Bandit is veranderd in een huisman :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Citaat van: "Dwars"Nw Bandit 650. Watergekoeld en liefst 14kg zwaarder ( injectie, radiator) :shock:


uitlaat  :shock:  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Dwars"Nw Bandit 650. Watergekoeld en liefst 14kg zwaarder ( injectie, radiator) :shock:


uitlaat  :shock:  :shock:

zit met een klem vast en niet met tie-raps :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

net zoals bij mij  :nana9oi:  maar bij mij heeft een of andere onverlaat wel de demper ingekort, anders zou het extra gewicht worden :mrgreen: hadden ze dat bij Suzuki ook maar gedaan  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

De bandit blijft wel herkenbaar als Bandit, geen grote veranderingen zodat hij er totaal anders uit komt te zien, of het nu een 1997 of 2007 bandit tegenkomt, je kan van een kilometer afstand al zien dat het een Bandit is.

Maar ik hoef um niet :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"De bandit blijft wel herkenbaar als Bandit, geen grote veranderingen zodat hij er totaal anders uit komt te zien, of het nu een 1997 of 2007 bandit tegenkomt, je kan van een kilometer afstand al zien dat het een Bandit is.

Maar ik hoef um niet :lol:

:stupid:

idd het design mag wel eens een rigoreuze opfrisser krijgen
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "suzuki-girl"De bandit blijft wel herkenbaar als Bandit, geen grote veranderingen zodat hij er totaal anders uit komt te zien, of het nu een 1997 of 2007 bandit tegenkomt, je kan van een kilometer afstand al zien dat het een Bandit is.

Maar ik hoef um niet :lol:

:stupid:

idd het design mag wel eens een rigoreuze opfrisser krijgen


Hebben ze mss wel gedaan, maar het resultaat werd te mooi, en zo is de GSR mss wel geboren :lol:  :lol:

:mrgreen:


Naar ik meen is de eerste Bandit motorisch ook een afgeleide geweest van de toenmalige gsx r, zelfde blok gebruikt net als bij de GSR...maar dat weet ik niet zeker, mss iemand hier :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"De eerste blijft de beste De Bandit is veranderd in een huisman :roll:


:stupid:
Proud on the South  

Herr Tod

Citaat van: "suzuki-girl"De bandit blijft wel herkenbaar als Bandit, geen grote veranderingen zodat hij er totaal anders uit komt te zien, of het nu een 1997 of 2007 bandit tegenkomt, je kan van een kilometer afstand al zien dat het een Bandit is.

Maar ik hoef um niet :lol:

Echt niet, een 'oude' herken je wel snel aan de typische Bandit spiegels. Als die langs komt herken je hem meteen aan het typische frame, de typische zijdeksels en het typische kontje. Dat is nu allemaal weg. Het typische frame is.. ik kan mn ogen niet geloven.... vervangen door fucking plastic?! :shock: Het blok lijkt niet eens meer op wat het eerst was, ze hadden op zijn minst nog wat ribbels op de cilinders kunnen maken. Het kontje is spits?? Waar komt DAT nou weer vandaan? Noem die nieuwe dingen dan 'Smokey' en niet Bandit :evil: Zoals ik zei, het is alleen nog maar de sticker en de rest is allemaal weg.

Citaat van: "suzuki-girl"Naar ik meen is de eerste Bandit motorisch ook een afgeleide geweest van de toenmalige gsx r, zelfde blok gebruikt net als bij de GSR...maar dat weet ik niet zeker, mss iemand hier :?:

De eerste was de 400 ;) De eerste bekendere Bandit was de 600N in 1995, gebaseerd op het 'award winning, timeless and ingenious design' van de... 400 natuurlijk, maar met het blok van de GSXR 600. In 1996 kwam de 1200, met het blok van de GSXR 1100. Toen in 2000 en 2001 het nieuwere model kwam viel het nog enigzins mee. Vanaf 2005 is de Bandit dood en in 2007 dansen ze nog op het graf.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

In mijn ogen is dit enige echte Bandido   8)

Proud on the South  

Mounty

er zit nog enig gelijkenis in....toch?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"....toch?

:shock: Ja toch   of    Nee toch ? :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"....toch?

:shock: Ja toch   of    Nee toch ? :wink:

pffff..ja toch ? lol (laughing out loud) (hardop lachen)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"er zit nog enig gelijkenis in....toch?

zet een strakke negerin naast een bigmama, ook enige gelijkenis maar toch niet t zelfde!!  :twisted:

geef mij ook maar de oude 600, die heeft tenminste nog de "echte" bandit looks! (ja ook sjeelski kijkt weer naar bandits maar dan wel de 1200......)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl