Hoofdmenu

Grote beurt R1150RS

Gestart door boxer68, 05 oktober, 2006, 19:32:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boxer68

:cry:  :( Gisteren mijn R1150RS afgehaald bij Motorhuis Hasselt. Moest binnen voor een grote beurt (40.000 km).
Alle oliën en filters werden vervangen. Kleppen geregeld. Remmen ontlucht. Achterste remblokken vervangen en nemercylinder vervangen. Kostprijs: 748,81 euro!
Moest even slikken toen die rekening kreeg voorgeschoteld. Van een koude douche gesproken.
Vraagje. Zijn dit normale prijzen....
Liefst geen reacties van "Ge rijdt met ne BMW dus... of "Kwaliteit kost geld ed...

De groeten
Boxer 68

Joepie1958

Citeernemercylinder vervangen
Kun je dit vertalen? :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: "Joepie1958"
Citeernemercylinder vervangen
Kun je dit vertalen? :oops:
(hoofd)koppelingscylinder
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Citaat van: "boxer68" :cry:  :( Gisteren mijn R1150RS afgehaald bij Motorhuis Hasselt. Moest binnen voor een grote beurt (40.000 km).
Alle oliën en filters werden vervangen. Kleppen geregeld. Remmen ontlucht. Achterste remblokken vervangen en nemercylinder vervangen. Kostprijs: 748,81 euro!
Moest even slikken toen die rekening kreeg voorgeschoteld. Van een koude douche gesproken.
Vraagje. Zijn dit normale prijzen....
Liefst geen reacties van "Ge rijdt met ne BMW dus... of "Kwaliteit kost geld ed...

De groeten
Boxer 68

toch denk ik dat je daarmee voor een deel "de lading dekt"..

breng eens een duc voor een grote beurt naar een duc dealer...

zelfde verhaal..

748 eurokes is veel geld..zeker..wil je erop bezuinigen zul je zaken als remblokken e.d gewoon zelf moeten doen..



overigens...ik heb vorige week ongeveer hetzelfde bedrag over mogen maken naar mijn boekhouder...ook ff slikken..maar tegenwoordig werkt niemand meer voor niks.

slechts domme "veringsdudes' nog voor 25 ex per uur..

B-Witch

Leuk dat je er ook bent Boxer 68 8)
Uiteraard willen we wel graag alles van je weten, hoe oud je bent, waar je woont, wat je maten zijn, je huwelijkse staat ed...
:wink: (we zijn niet nieuwsgierig, willen gewoon graag alles weten)

dus stel je even voor, is wel zo netjes

http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27&sid=808259b01259a5b5dd2c9cbadbe8de91
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Hmm dat beloofd wat  :roll: .  

Ik denk toch dat ik zoveel mogelijk zelf probeer te doen. Vind het toch wel erg veel geld voor de klusjes die ze gedaan hebben.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Hmm dat beloofd wat  :roll: .  

Ik denk toch dat ik zoveel mogelijk zelf probeer te doen. Vind het toch wel erg veel geld voor de klusjes die ze gedaan hebben.


denk dat je het meeste zelf kunt idd..

zeker bij de beemer..normale degelijke techniek immers..

wellicht dat je voor kleppengedoe een vakman nodig hebt? zou ik wel uitbesteden..

de rest bij jouw beemer...fijn zelf..en als je ooit hulp of gereedschap nodig hebt weet je me te vinden he

DeWitte

aan de Beemer zelf werken is in principe idd niet moeilijk (zelfs Schmetzke kan ut :mrgreen: ) en zo kun je de werkuren beperken?  Ik zelf doe het onderhoud meestal uitbesteden, geen tijd, geen zin of beiden en als je dan niet de off dealer bezoekt maar een bovaggarage die flink ervaring heeft met boXers kun je ook gunstiger uitvallen met de factuur. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Je kan veel zelf, maar mocht je toch een beroep moeten doen op een monteur: Ga dan naar Notten in Brunssum. Een vakman die niet duur is! Daar heb ik ook altijd mijn BMW's in onderhoud gehad.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

The Dominator

Citaat van: "May Day"Je kan veel zelf, maar mocht je toch een beroep moeten doen op een monteur: Ga dan naar Notten in Brunssum. Een vakman die niet duur is! Daar heb ik ook altijd mijn BMW's in onderhoud gehad.

zal ik??

twijfel nog......

waaaaaaaah  :twisted: :twisted: :twisted:


ben jij dan ook al 50+ geweest ???? :rofl:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

May Day

Nee, dat dan weer niet.

Maaruh: heb jij wel nog seks of ga je ook een BMW kopen?


dus toen ik die BMW's had, had ik geen seks? Klopt ook weer niet, maar ja.....
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober