meet the Schwarzwald Juni 2007??

Gestart door DeWitte, 06 oktober, 2006, 20:18:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

nav. dit topic http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=1126

Meld ff hier als je in principe een kamertje wil voor 1 weekendje in de Schwarzwald. (prijzen en datum volgen)  :wink:

quote onderstaande ffkes en zet je eigen naam er dan bij :wink:
-Dwars en Mw Dwars
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Natuurlijk!!!!!!!! een weekendje weg....altijd gezellig 8)



Citeer-Dwars en Mw Dwars

Mr. Kawa en Suzuki-Girl :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "veurgangers"

Dwars en Mw Dwars

Mr. Kawa en Suzuki-Girl :wink:

Herr Sjeelski

Citeeralternatief: voor zaterdag en zondag 26 x de schwarzwaldhochstrasse op en af raggen

I'm in!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

als de datum en de prijzen oke zijn...dan ga ik mee...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "veurgangers"

Dwars en Mw Dwars

Mr. Kawa en Suzuki-Girl :wink:

Herr Sjeelski

FZ_Ron



Kom op he Ron, is nog tijd genoeg om vrij te vragen aan Baas en Baas :wink:


:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "veurgangers"

Dwars en Mw Dwars

Mr. Kawa en Suzuki-Girl :wink:

Herr Sjeelski

FZ_Ron



Kom op he Ron, is nog tijd genoeg om vrij te vragen aan Baas en Baas :wink:


:mrgreen:

das wel geregeld..maar als het in het werkweekend valt van Sonja..helaas.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Een aanrader voor de Schwarzwaldgangers, is zeker het bezoeken van het motormuseum in Marxzell, echt je weet niet wat je allemaal ziet daar,
entree prijs is drie Euro, geopend dagelijks van 14.00-17.00 uur
www.fahrzeugmuseum-marxzell.de
Een hoteltip
Hotel Gut Lauterbad
Freudenstadt.
www.gut-lauterbad.de
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

ik begrijp dat de animo niet errug hoog is. Idd voor een weekendje is 800km autoweg niet ieders teug, volledig mee eens. is toch verloren tijd die je ook leuker op de motor kan doorbrengen nietwaar?

Wellicht denken aan een alternatief dat wel met een mooie (en kortere) route aan te rijden is? Denk aan bijv. Sauerland (op anderhalf uur), Mosel of Luxemburg. :idea:

reageer estebleef :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Wie heeft het over 800 km autoweg anyway, is toch ook goed te doen bijv 200 km autoweg, de rest binnendoor, valt dan best wel mee :!:
Op een gewone doordeweekse Zondagmiddag, rij je toch ook makkelijk een km of 200 toch???
Als je dan op Vrijdag beetje op tijd vertrekt, dan heb je toch tijd zat om op je gemak naar het Schwarzwald te rijden. :wink:
Dus ik zie dat niet echt als een probleem :!:




maar oke, Sauerland is ook een optie :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Hmm, het zwarte woud leek me wel leuk.  Had alleen nog niet gereageerd omdat , well.. een jaar vooruit plannen  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

in de praktijk is 200 km autoweg minstens 2 uur als je flink het gas erop houdt? dan nog eens 250 km binnendoor tot in de Schwarzwald: dus nog eens minstens 5 uurtjes incl pauzes en tankbeurten  :yes6rs: zit je toch op "stolze" 7uurtjes continue op de vrijdag en de zondag te brommeren.

Denk dat ik wellicht ietwat te enthousiast ben geweest in dit voorstel in 1e instantie :oops: maar als ik denk aan mijn duo, die ook graag mee wil, dat voor ons voor een weekendje het Sauerland een mooi en te behappen alternatief is..

toch??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Sauerland is 160 km hier vandaan zoiets? Misschien kan ik het alvast een beetje verkennen als ik mijn Bandit blok daar ga ophalen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Ik heb de vrijheid genomen om eens te kijken wat er voor accomodaties zijn in het Sauerland...
toen kwam ik deze tegen:

http://www.landgasthof-reinert.de/

op ongeveer 200 km van huis :wink:

2 overnachtingen, ontbijt, 2xwarme maaltijd, en de eigenaar gaat mee als we dat willen als tourguide :!:
en dat in een doppelzimmer voor het luttele bedrag van 95 euro per persoon. (eenpersoonskamer 111 euro)

Lijkt dat erop of niet 8)

Maare datum :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Offe...een tent, of zeg ik nu iets vies ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "karz"Offe...een tent, of zeg ik nu iets vies ?

Voor mij geen tent, ik haat kamperen :?
Ik wil gewoon s avonds een fatsoenlijk bed hebben.
en alleen maar hoeven aan te schuiven om te ontbijten/ dineren
en voor de prijs kan je het echt niet laten, denk dat als je kampeert en gaat uiteten, dat je dan net zoveel kwijt bent. (tenminste als je wat beter eet dan alleen een MC Drek ofzo) :!:







Ik weet het ik ben een verwend nest  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.