meet the Schwarzwald Juni 2007??

Gestart door DeWitte, 06 oktober, 2006, 20:18:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

wat mij betreft Sauerland :wink: overleg op 13 januari??? :mrgreen: bij een potje bier :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Ik heb de vrijheid genomen om eens te kijken wat er voor accomodaties zijn in het Sauerland...
toen kwam ik deze tegen:

http://www.landgasthof-reinert.de/

op ongeveer 200 km van huis :wink:

2 overnachtingen, ontbijt, 2xwarme maaltijd, en de eigenaar gaat mee als we dat willen als tourguide :!:
en dat in een doppelzimmer voor het luttele bedrag van 95 euro per persoon. (eenpersoonskamer 111 euro)

Lijkt dat erop of niet 8)

Maare datum :?:

lijkt me idd een Top-locatie :wink: en de prijs is ook prima  :yes6rs: als we nu Suzuki-Girl bij deze torpederen als reisleidster :idea:  mag zij alles regelen en wij hoeven maar aan te schuiven ???:mrgreen:

Ik ben voor, wie nog meer  :?: :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik wil het best regelen, das geen probleem. :wink:

maar eerst een datum prikken!!!




op voorwaarde van een wijntje op het terras :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"1e weekend van Juni toch??? :?

prima :!:  :!:  :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Heb de dienstlijst van 2007 tot en met juni binnen....eerste weekend van juni dienst dus dan geen swartzwalt of Sauerland voor mij tenzij ik iets geruild krijg....en das best moeilijk soms... :?

dus een datum prikken zou fijn zijn..kan ik eventueel al iets gaan regelen..De 13e januarie is een prima tijd om deze datum te prikken.

c u den :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Maar Ron, het is nog een half jaar,
Kan je dan geen vrij nemen, verlof, vakantieuren inleveren???

heb net mijn verlofplanning doorgegeven, incl 1ste weekend juni :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Maar Ron, het is nog een half jaar,
Kan je dan geen vrij nemen, verlof, vakantieuren inleveren???

heb net mijn verlofplanning doorgegeven, incl 1ste weekend juni :?

Ik heb vandaag de papierenlijst gehad en dus heb ik de tweede weekend pas storingsdienst.....dus dat is al geregeld.

Nu nog de kids kwijt komen....bossen genoeg dus zal geen probleem zijn..haha, nee hoor schoonma heeft al aanbod gedaan om erop te passen die dagen.

dus..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"Maar Ron, het is nog een half jaar,
Kan je dan geen vrij nemen, verlof, vakantieuren inleveren???

heb net mijn verlofplanning doorgegeven, incl 1ste weekend juni :?

Ik heb vandaag de papierenlijst gehad en dus heb ik de tweede weekend pas storingsdienst.....dus dat is al geregeld.

Nu nog de kids kwijt komen....bossen genoeg dus zal geen probleem zijn..haha, nee hoor schoonma heeft al aanbod gedaan om erop te passen die dagen.

dus..


verrekte handig die oma's af en toe. 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Thrillseeker

Hoi allemaal ,

Kijk dat klinkt goed.
Dat lijkt me wel leuk.
Een weekend weg zal wel lukken.
Met hoeveel man willen jullie gaan??
Wat voor soort rijders zijn jullie?

groetjes Ralf
oi allemaal.
Ik ben ralf en net 34.
Heb al 15 jaar mijn rijbewijs,en heb al van alles gereden.Heb op dit moment  een honda cbr 600F4 amerikaans model,en dat bevalt ook prima.Misschien zijn er nog mensen hier te vinden voor eens te gaan touren.Groetjes

B-Witch

Hoe zit het hier, wie wil er nu eigenlijk mee?
Zal toch gereserveerd moeten worden op tijd, en hoe groter de groep hoe eerder je dat moet doen ivm het aantal kamers dat ze beschikbaar hebben :wink:
Dus mss een "inschrijfstopdatum" eind Februari :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ik kan niet wachten... eind mei wordt al een feest met Deep Purple en Pinkpop en het weekend daarna veagen op kapot aaf :lol: :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Omdat in dit Topic al genoeg gezeverd is, en om duidelijk te krijgen wie nou mee wil;

http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?t=1800

Meld je hier aan en alles komt in orde.

Van mij mag dit topic dicht :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.