Hoofdmenu

BMW G450GS

Gestart door DeWitte, 07 oktober, 2006, 18:03:44

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

een "halve" 800 met ietwat meer boring: de HP1 dus met 450 cc. Bron Oliepeil

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

willen ze aankloppen bij de 450cc crossers?  :lol:
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

Citaat van: "Youp"willen ze aankloppen bij de 450cc crossers?  :lol:

zijn grote broer de HP2, staat te boek als "king-size" enduro. Onder deze noemer zal ook de 450 vallen.

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Dwars"

zijn grote broer de HP2, staat te boek als "king-size" enduro. Onder deze noemer zal ook de 450 vallen.

de HP2 had toch een 2 in lijn :?:

ik zie op de foto een boxerblok  :?

DeWitte

Citaat van: "Youp"de HP2 had toch een 2 in lijn :?:

ik zie op de foto een boxerblok  :?

ech wel een boXer  :wink: HP2 (High Performance)

bron bmw-motorrad
CiteerMet 105 pk en een rijklaar gewicht van 175 kg is de HP2 Enduro het meest compromisloze offroad boxer seriemodel dat ooit gebouwd werd. Zijn extreem robuuste ontwerp is het basiskenmerk voor een perfect gebruik op alle terreinen. De HP2 is indrukwekkend krachtig en beschikt over geweldige rijeigenschappen.

Totaal nieuw is de volledig instelbare ophanging. Vooraan bestaat die uit een telescoopvork met wegafhankelijke demping (WAD). Achteraan werd gebruik gemaakt van de BMW Motorrad luchtvering, een systeem dat uitsluitend op lucht werkt en een uitstekende tractie biedt. De luchtvering weegt bijna 2 kg minder dan een klassieke schokdemper, wat een bijkomend voordeel oplevert voor dit 'Air Damping System' van BMW

Schmetzke

Nee, ze willen KTM achterna  :thatsgay:

En KTM wil BMW achterna :thatsgay:

Youp

Citaat van: "Schmetzke"

achja ik vind de HP2 anders wel een stoer alternatief voor een 990 adventure :yes6rs:

Schmetzke

Citaat van: "Youp"

achja ik vind de HP2 anders wel een stoer alternatief voor een 990 adventure :yes6rs:

Je vergelijkt hem met de verkeerde. KTM's antwoord op de HP2 is toch echt de "SuperEnduro".

En als ik moest kiezen, werd het zéker een 990 Adventure  :!:

Youp

Citaat van: "Youp"

Je vergelijkt hem met de verkeerde. KTM's antwoord op de HP2 is toch echt de "SuperEnduro".

En als ik moest kiezen, werd het zéker een 990 Adventure  :!:

ah ja de superenduro kende ik nog niet, erg gaaf machien :yes6rs:

Steefke™

voor mij hoeft het ook niet z'n BMW is me veel te betrouwbaar, dan heb ik niks meer te sleutelen
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "steefke"voor mij hoeft het ook niet z'n BMW is me veel te betrouwbaar, dan heb ik niks meer te sleutelen

gaat net zo goed kapot hoor :? helaas....

Zwerver

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

WhomBom

ouwhoer hey... het supermoto gebeuren wordt nu toch wel echt een mode-trendje  :?  als zelfs bmw er ene gaat maken  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"ouwhoer hey... het supermoto gebeuren wordt nu toch wel echt een mode-trendje  :?  als zelfs bmw er ene gaat maken  :?

ouwhoer hey ruig he :)}  :rofl:  :)}
Smells like rubber

Schmetzke

Allemaal wanna-be's  :(