Hoofdmenu

BMW K1200SR2

Gestart door DeWitte, 09 oktober, 2006, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

nieuw voor 2007 BMW K1200 S R 2



bron Oliepeil
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

ik persoonlijk vind m echt niet uitzien
kan meschien door de kleur zijn .  :shock:  :shock:
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: "crazy j"ik persoonlijk vind m echt niet uitzien
kan meschien door de kleur zijn .  :shock:  :shock:

:shock: Precies mijn mening, maar deze in zilver of zoiets lijkt mij veel mooier. :roll:

:roll: Zou mij dan misschien kunnen bevallen. :roll:

Spec's :?:  :?:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke


QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke":cry:

:twisted: Ja Schmetzke, smaken verschillen nu eenmaal :twisted:

En wees maar blij, anders reden we allemaal sm en moest jij wat anders zoeken omdat het dan niet leuk meer is. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Op een of andere manier lukt het BMW nooit een mooie fiets te maken.
Bij deze hebben ze imo de plank alweer volledig misgeslagen.
Vraag me af wat dat voor een mensen zijn daar op de design afdeling.

@Nippon

noem 't raar maar ik moet hier aan denken  :!:






:laughing49so:

Hakinnen

Zat er naar te kijken en dacht:'..hoe zou ie er in het zwart uitzien?"

albeter denk ik..

als ie nu zwart zou zijn met een andere kuip..?

vindt deze kleur lelijk en ik vindt de kuip zelfs bijzonder lelijk ..

voor de rest ..tsja..zal best wel weer kwaliteitje zijn alleen dat design he..ik moet de eerste beemer die ik echt mooi vindt nog zien maar das persoonlijk natuurlijk..ze maken dromen van auto's en nachtmerries van motoren qua design imo

:wink:

Steefke™

heb ik hem te lang in de zon laten staan



:rofl:  :rofl:   :rofl:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"ik moet de eerste beemer die ik echt mooi vindt nog zien maar das persoonlijk natuurlijk..ze maken dromen van auto's en nachtmerries van motoren qua design imo

Persoonlijk vind ik um wel meevallen echter: even ingaan op hetgeen door waarde Hakinnen geschreven wordt:

denk dat het toch sterk van (jouw) iemands voorkeur afhankelijk is: zo zal jij om de een of andere reden, never nooit een BeemerMoto mooi vinden of sterker nog kopen :wink: en noem eens een Dwarsstraat  :lol:  ikke never nooit een Suzuki :!:

een motorfiets is voornamelijk alleen maar emotie: je koopt een moto die bij je past qua uitstraling en ontwerp (en bij je beurs; wat dat is ook soms een hele sterke emotie) echter ff over Beemer (blijft toch mijn merk :mrgreen:)

de meeste 2 wielige Beemers gaan als warme broodjes over de toonbank: dus de grootste gemene deler van deze kopers is dat ze hartstikke gek zijn, kein geschmack haben en/of geld teveel :? of zou het zomaar ietwat genuanceerder kunnen liggen?

na??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Tsja, het is moeilijk bij BMW , de meeste oudere ongekuipte 2 kleps boxermodellen vind ik wel mooi. Van de nieuwere alleen de 11xx GS en RS , en die 1200 GS vind ik ook wel mooi.  Verder alleen nog de K100RS en K1100RS.

De rest, zeker die rare choppermodellen van ze heb ik wat moeite mee. Ook met hun kleurenkeuze voor die modellen. De R1xxxR modellen ben ik nog niet helemaal uit  :lol: , maar dat heeft ook met die kleurenpaletten te maken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"
Bij deze hebben ze imo de plank alweer volledig misgeslagen.
Vraag me af wat dat voor een mensen zijn daar op de design afdeling.




:stupid:
Proud on the South  

Youp

Citaat van: "Desmo-devil"Op een of andere manier lukt het BMW nooit een mooie fiets te maken.
Bij deze hebben ze imo de plank alweer volledig misgeslagen.
Vraag me af wat dat voor een mensen zijn daar op de design afdeling.

dat zeggen ze ook veel over BMW automobielen... mensen met een bepaalde smaak vallen er op en de auto's zijn bepaald niet 13 in een dozijn.. en de verkoopcijfers liegen er evengoed niet om...

durf anders te zijn dan de rest :D

ik vind de motor btw ook niet echt je-van-het...
opeloos benzine verslaafd...

QuattroFrits

Citaat van: "Youp"ik vind de motor btw ook niet echt je-van-het...

:shock: Ik vind de hele btw geldklopperij :twisted:  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

:stupid:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.