Hoofdmenu

BMW K1200SR2

Gestart door DeWitte, 09 oktober, 2006, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"ik moet de eerste beemer die ik echt mooi vindt nog zien maar das persoonlijk natuurlijk..ze maken dromen van auto's en nachtmerries van motoren qua design imo

Persoonlijk vind ik um wel meevallen echter: even ingaan op hetgeen door waarde Hakinnen geschreven wordt:

denk dat het toch sterk van (jouw) iemands voorkeur afhankelijk is: zo zal jij om de een of andere reden, never nooit een BeemerMoto mooi vinden of sterker nog kopen :wink: en noem eens een Dwarsstraat  :lol:  ikke never nooit een Suzuki :!:

een motorfiets is voornamelijk alleen maar emotie: je koopt een moto die bij je past qua uitstraling en ontwerp (en bij je beurs; wat dat is ook soms een hele sterke emotie) echter ff over Beemer (blijft toch mijn merk :mrgreen:)

de meeste 2 wielige Beemers gaan als warme broodjes over de toonbank: dus de grootste gemene deler van deze kopers is dat ze hartstikke gek zijn, kein geschmack haben en/of geld teveel :? of zou het zomaar ietwat genuanceerder kunnen liggen?

na??

Yep..mee eens..persoonlijk..

dat ik nooit een BMW zou kopen is wat veel gezegd..kan me best voorstellen dat als er ooit één komt die ik mooi vindt dat ik die best zou willen hebben..zo zomaar kunnen..ik zou bijvoorbeeld best zo'n boxercup replica in mijn schuurtje willen hebben..das zo ongeveer de enige bmw die bij mij de "gevoelige snaar" raakt..
die 1200 4pitter in naked uitvoering vindt ik ook wel tof..maar kopen ? nope..

Gaat idd om emotie ,..een motor moet iets in je losmaken of raken of weet ik veel..dat heb ik niet bij beemers..vindt ze te steriel, koud , emotieloos en het staat me op de één of andere manier gewoon niet aan..
Het uiterlijk, het geluid..nope.."raakt me niet"..ik vindt het maar rare dingen met dat vreemde veersysteem, die iele remmekes, die dingen die ze voor uitlaten laten doorgaan..de cardans..
tsja..weet t..vooroordelen...kan er ook niks aan doen.  

Nu heb ik , dat zal inmiddels bekend zijn nogal een eigengereide smaak qua motoren dus het zal aan ongetwijfeld aan mij liggen..

kan ook al  lang niet meer warmlopen voor GSX-R's, R1's en dergelijke..zet me hier een gloednieuwe 07 R1 neer en ik wordt er niet koud of warm van..als het niet hoeft rij ik er zelfs waarschijnlijk niet mee..ja ..een stukske om ff te proberen en that's it denk ik..

Ik ben waarschijnlijk of zwaar "afgestompt" na al dat motorgedoe en kan er eenvoudigweg niet meer voor warmlopen of ik heb gewoon een rare smaak en een "emotie" die niet makkelijk te raken is..alhoewel ik laatst ff "geraakt" werd door die Guzzi Griso...niet eens door die Paul Smart Duc...had ik me een week op verheugd..toen ik er 100 km mee gereden had was "het over"

Het hoeft niet perse altijd rood en italiaans te zijn,...maar het moet wel net "dat gevoelige snaartje" raken...

die guzzi caferacert van dat fotoke dat je laatst ergens neerzette..da vink nu wel weer tof...doet me veel meer dan dan de 2007 beemer 1200.


snapie..ligt aan mij dus..







:wink:

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"ik moet de eerste beemer die ik echt mooi vindt nog zien maar das persoonlijk natuurlijk..ze maken dromen van auto's en nachtmerries van motoren qua design imo

Persoonlijk vind ik um wel meevallen echter: even ingaan op hetgeen door waarde Hakinnen geschreven wordt:

denk dat het toch sterk van (jouw) iemands voorkeur afhankelijk is: zo zal jij om de een of andere reden, never nooit een BeemerMoto mooi vinden of sterker nog kopen :wink: en noem eens een Dwarsstraat  :lol:  ikke never nooit een Suzuki :!:

een motorfiets is voornamelijk alleen maar emotie: je koopt een moto die bij je past qua uitstraling en ontwerp (en bij je beurs; wat dat is ook soms een hele sterke emotie) echter ff over Beemer (blijft toch mijn merk :mrgreen:)

de meeste 2 wielige Beemers gaan als warme broodjes over de toonbank: dus de grootste gemene deler van deze kopers is dat ze hartstikke gek zijn, kein geschmack haben en/of geld teveel :? of zou het zomaar ietwat genuanceerder kunnen liggen?

na??

Ik denk dat de meeste Beemer rijders toch voor kwaliteit kiezen, boven design, Ik persoonlijk zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn.  Ze zijn niet goedkoop missen echte uitstraling en zijn ook niet echt gezegend met veel PK,s. Het zijn wel kilometer vreters en dat is imo de belangrijkste reden om een BMW te kopen.

Youp

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"ik vind de motor btw ook niet echt je-van-het...

:shock: Ik vind de hele btw geldklopperij :twisted:  :wink:

eens :yes6rs:
opeloos benzine verslaafd...

Hakinnen

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"ik vind de motor btw ook niet echt je-van-het...

:shock: Ik vind de hele btw geldklopperij :twisted:  :wink:

eens :yes6rs:

niet mee eens...als ik terug krijg..

kan de btw op brandstof aftrekken dus dat is dan wel weer lekker..scheelt toch 19cent op iedere euro brandstof voor het buske he

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"ik moet de eerste beemer die ik echt mooi vindt nog zien maar das persoonlijk natuurlijk..ze maken dromen van auto's en nachtmerries van motoren qua design imo

Persoonlijk vind ik um wel meevallen echter: even ingaan op hetgeen door waarde Hakinnen geschreven wordt:

denk dat het toch sterk van (jouw) iemands voorkeur afhankelijk is: zo zal jij om de een of andere reden, never nooit een BeemerMoto mooi vinden of sterker nog kopen :wink: en noem eens een Dwarsstraat  :lol:  ikke never nooit een Suzuki :!:

een motorfiets is voornamelijk alleen maar emotie: je koopt een moto die bij je past qua uitstraling en ontwerp (en bij je beurs; wat dat is ook soms een hele sterke emotie) echter ff over Beemer (blijft toch mijn merk :mrgreen:)

de meeste 2 wielige Beemers gaan als warme broodjes over de toonbank: dus de grootste gemene deler van deze kopers is dat ze hartstikke gek zijn, kein geschmack haben en/of geld teveel :? of zou het zomaar ietwat genuanceerder kunnen liggen?

na??

Ik denk dat de meeste Beemer rijders toch voor kwaliteit kiezen, boven design, Ik persoonlijk zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn.  Ze zijn niet goedkoop missen echte uitstraling en zijn ook niet echt gezegend met veel PK,s. Het zijn wel kilometer vreters en dat is imo de belangrijkste reden om een BMW te kopen.

ze missen voor jou uitstraling en design  :yes6rs: zo zie je dat het dus persoonlijke smaak betreft. Andersom ik zou nog niet dood naast een *** gevonden willen worden: zijn voor mij plastieke prullen met een uitstraling van nix. :lol:

Beemer, en dan voornamelijk met de boXers, die lekker eigenwijs al decennia vasthouden aan dit concept plus cardan; straalt imo wel degelijk een bepaalde schoonheid/stoerheid (zeker bij de GS serie) uit :wink: je moet het wel willen zien :wink:

maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben, anders hadden we hier niets om over te lullen en zaten we allemaal op 1 vrouw /man :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Een ding mag gezegt worden innoverend zijn ze bij BMW wel maar het is niet echt mijn smaak mijn voorkeur gaat het meest uit naar naked of sm. Aan de kleur licht het ook niet ik ken iemand met een naked fireblade in deze kleur afgewerkt met carbon dat ziet er echt vet uit.
Smells like rubber

Ozze

Citaat van: "karz"Tsja, het is moeilijk bij BMW , de meeste oudere ongekuipte 2 kleps boxermodellen vind ik wel mooi. Van de nieuwere alleen de 11xx GS en RS , en die 1200 GS vind ik ook wel mooi.  Verder alleen nog de K100RS en K1100RS.

De rest, zeker die rare choppermodellen van ze heb ik wat moeite mee. Ook met hun kleurenkeuze voor die modellen. De R1xxxR modellen ben ik nog niet helemaal uit  :lol: , maar dat heeft ook met die kleurenpaletten te maken.
:cry:  :cry: Ik mis in da rijtje de R1150R Rockster..............

Maar gelukkig heeft nie iedereen dezelfde smaak  :lol:

Maar de R1150R en de Rockster uitvoering, zijn in bepaalde kleuren bijzonder mooie motoren, de nieuwe R1200R is dan weer effe nie mijn ding  :shock: Zelfde bij de GS, de 1100 en 1150 mooi, de nieuwe 1200 weer minder. De K1200R kan als enigste van de K serie me wel bekoren. Bij de R serie, RS is ok  :D , maar de RT en de chopper   :?
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

QuattroFrits

Citaat van: "steefke"dat ziet er echt vet uit.

:shock: Dan wordt het tijd dat hij hem eens gaat poetsen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.