biketoberrit/gehandicapte biker

Gestart door De Sjeng, 10 oktober, 2006, 09:01:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Wie gaat er mee komende zaterdag de biketoberrit van de Hill-climbers rijden, dit t.b.v Stefan Haenen die vorig jaar Juni  een zwaar motorongeluk heeft gehad, doordat een automobilist wel heel erg diep in het glaasje had gekeken en hem dus niet gezien had. Sindsdien heeft hij een dwarslaesie.
We verzamelen bij het clubhuis hill-climbers(koffie staat klaar) , waarna we tegen 11.30u stefan thuis ophalen met de zijspan.
Na afloop is er terafsluiting nog een party tot in de late uurtjes.(consumpties 1euro) wel effe eerst de motor naar huis brengen.
see ya

http://www.hillclimbers.nl/
all bikes welkom
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: "maurice"Wie gaat er mee komende zaterdag de biketoberrit van de Hill-climbers rijden, dit t.b.v Stefan Haenen die vorig jaar Juni  een zwaar motorongeluk heeft gehad, doordat een automobilist wel heel erg diep in het glaasje had gekeken en hem dus niet gezien had. Sindsdien heeft hij een dwarslaesie.
We verzamelen bij het clubhuis hill-climbers(koffie staat klaar) , waarna we tegen 11.30u stefan thuis ophalen met de zijspan.
Na afloop is er terafsluiting nog een party tot in de late uurtjes.(consumpties 1euro) wel effe eerst de motor naar huis brengen.
see ya

http://www.hillclimbers.nl/
all bikes welkom

Hoi Maurice,

Ik zal Zaterdag zeker met enkele motorvrienden van de partij zijn op jullie Biketoberrit. Het weer gaat goed zijn, dus ik verwacht een grote opkomst.  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

loopt hier wel vaart met de aanmeldingen!
Het kan toch niet zo zijn dat alleen harley rijders de term "brotherhood" kennen.
God Forgives, I Don't

Steefke™

Citaat van: "maurice"loopt hier wel vaart met de aanmeldingen!
Het kan toch niet zo zijn dat alleen harley rijders de term "brotherhood" kennen.

nee bike is bike maar k heb het zaterdag te druk met klote werkjes die afmoeten.
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: "steefke"
Citaat van: "maurice"loopt hier wel vaart met de aanmeldingen!
Het kan toch niet zo zijn dat alleen harley rijders de term "brotherhood" kennen.

nee bike is bike maar k heb het zaterdag te druk met klote werkjes die afmoeten.

en sisters??? mogen die ook???
Als ik iemand vind om mee te gaan, dan kom ik wss ook wel :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Kan helaas niet mee rijden de hele dag, maar kom wel even kijken om 11 uur. Ik ken Stefan nog van vroeger is een oud dorpgenoot van me.

Bianca


Desmo-devil

Sorry had je bericht niet meer gezien vanmorgen, toen was ik al vertrokken.
Ben vanmorgen in Klimmen geweest met het Monstertje en heb een stuk van de toertocht meegereden. Heel veel oude bekenden gezien en even met Stefan gepraat.
Zag er wel heel erg indrukwekkend uit toen we hem en zijn vrouw gingen ophalen met bijna 100 motoren. Kan me voorstellen dat hij het heel moeilijk had.
Van de ene kant is het natuurlijk geweldig zo'n opkomst, van de andere kant kan ik me voorstellen dat het ook heel dubbel is wetende dat je zelf nooit meer kan rijden. Was in ieder geval perfect georganiseerd door de Hill Climbers. Piccies volgen nog.

Bianca

Geef niet... Heb toch maar besloten om niet te gaan. Meeste mensen zeggen dat ik beter nog gewoon kan rijden en als ik meer ervaring heb met een groep mee :)

Ik heb de groep wel nog zien rijden. Dat was  indd indrukwekkend!!! Echt mooi dat zoiets is georganiseerd voor hem!

Desmo-devil

In deze groep kon iedereen meerijden , de gemiddelde snelheid was 40 km/h. !!! Was blij dat ik met de monster was en niet met de supersport.

Bianca

Ohw :shock: Dan vind ik het wel heel erg jammer dat ik niet ben meegegaan :(

Desmo-devil

Was wel een aanslag geweest op je polsen met deze snelheid op de ZX.
Hoe meer rijwind ( snelheid) je hebt hoe minder druk je hebt op je polsen.

Bianca

Ochjah zal er toch mee moeten leren leven... Dus had het er wel voor over gehad :D

HD4ever

Citaat van: "maurice"loopt hier wel vaart met de aanmeldingen!
Het kan toch niet zo zijn dat alleen harley rijders de term "brotherhood" kennen.

Yep, Met 2 maten van me was ik vanmiddag uiteraard aanwezig. Ik hoorde zeggen dat er 98 motoren waren geteld bij vertrek en dat er later nog enkele aansloten, dus de opkomst was perfect.
Ik zag zelfs een Duc, BMW's met zijspan en eentje met 2 gereedschapskisten langszij  :D  Nog een enkele Virago en enkele Shadows gezien. De meeste bikes waren 'trilplaten', dus de sound tijdens de rit was weer perfect.
De organisatie was zoals we gewend zijn bij de Hills Climbers zoals altijd perfect. Broodjes, koffie en soep gingen er weer goed in.  :D

Jammer dat er zo weinig brommerkes aanwezig waren die ik in dit forum wel eens voorbij zie komen  :twisted: Een gemiste kans.

Hier alvast enkele pic's die ik gemaakt heb!























gr. HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Herr Tod

Citaat van: "HD4ever"

Die links op de foto heb ik nog ingehaald met de GSX :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: