Press : BMW op Intermot 2006

Gestart door DeWitte, 10 oktober, 2006, 18:56:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

bron BMW Club Vlaanderen :wink:

CiteerMet een geheel nieuwe eencilinder-serie, uitbreiding van de K-modelserie en een vernieuwd Integraal ABS toont BMW Motorrad op de INTERMOT 2006 in Keulen het grootste en meest veelzijdige motorenprogramma uit de geschiedenis van het merk BMW.

Met de nieuwe eencilinder modellen speelt BMW Motorrad in op de wensen van nieuwe doelgroepen. Vanuit dezelfde technische basis zijn drie, qua karakter volledig verschillende machines ontwikkeld: de hard-enduro G 650 Xchallenge, de streetmoto G 650 Xmoto en de scrambler G 650 Xcountry. Met hoogwaardige uitstraling, een markant verschijningsbeeld en buitengewoon sportieve prestaties vullen deze krachtige eencilinders aantrekkelijke niches in de markt. Door hun geringe gewicht - nog geen 160 kg - zullen de rij-eigenschappen de liefhebbers van dynamisch rijplezier zeker aanspreken.

Met de nieuwe K 1200 R Sport presenteert BMW Motorrad de vierde variant van haar krachtigste modelserie. Zoals de type-aanduiding al doet vermoeden, is de nieuwe uitvoering gebaseerd op de BMW K 1200 R. Belangrijkste kenmerk van de nieuwe K 1200 R Sport is een met het frame verbonden, halve kuip met de koplamp van de R 1200 S. De nieuwe K 1200 R Sport is ontwikkeld voor ambitieuze motorrijders, die houden van sportieve machines met vooruitstrevende, goed zichtbare techniek en een breed scala aan gebruiksmogelijkheden.

De vierde generatie Integraal ABS wordt door BMW Motorrad op de INTERMOT 2006 aan het grote publiek voorgesteld. Dit is voortaan een koppelbaar systeem, dat toekomstige uitbreiding met andere regelsystemen voor rijdynamiek mogelijk maakt.

De nieuwe modellen worden beschikbaar bij de start van het seizoen 2007.

G650 XChallenge














G650 Xmoto










G650 Xcountry















K1200R Sport













Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

reuze benieuwd naar de Specs van al deze modellen :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"reuze benieuwd naar de Specs van al deze modellen :P

Ik niet, zwaarder en minder pk's dan anderen  , wedden  :yes6rs:   .  Voor specs moet je niet bij BMW zijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"reuze benieuwd naar de Specs van al deze modellen :P

Ik niet, zwaarder en minder pk's dan anderen  , wedden  :yes6rs:

tis wat je er mee wil, toch?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"reuze benieuwd naar de Specs van al deze modellen :P

Ik niet, zwaarder en minder pk's dan anderen  , wedden  :yes6rs:

tis wat je er mee wil, toch?? :wink:

Precies, daarom ben ik niet reuze benieuwd naar de specs van al deze modellen :wink:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

De G650Xmoto is als ik het goed zie, voozien van ( ja lach maar Schmetzke :wink: ) ABS. Niet onbelangrijk voor potentiele kopers :wink:

hier een action-piccie

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

lijkt die zo klein, of is die berijder zo groot :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

53 pk bij 144 kg lees ik net :wink: te weinig pk's? te veel kg's?? idd zwaarder dan Schmetzke's Husky (maar dat is een wedstrijdbike met kenteken) maar toch 20 kg lichter dan Yamaha's Xt660X  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"53 pk bij 144 kg lees ik net :wink: te weinig pk's? te veel kg's?? idd zwaarder dan Schmetzke's Husky (maar dat is een wedstrijdbike met kenteken) maar toch 20 kg lichter dan Yamaha's Xt660X  8)

En ruim 7 pk te weinig.  :roll:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Dwars"53 pk bij 144 kg lees ik net :wink: te weinig pk's? te veel kg's?? idd zwaarder dan Schmetzke's Husky (maar dat is een wedstrijdbike met kenteken) maar toch 20 kg lichter dan Yamaha's Xt660X  8)

dat kan mijn 400 ook nog beter...
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Dwars"53 pk bij 144 kg lees ik net :wink: te weinig pk's? te veel kg's?? idd zwaarder dan Schmetzke's Husky (maar dat is een wedstrijdbike met kenteken) maar toch 20 kg lichter dan Yamaha's Xt660X  8)

dat kan mijn 400 ook nog beter...

wat ?? pk's ?? geloof je toch zelf niet :roll: gewicht wellicht  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Dwars"53 pk bij 144 kg lees ik net :wink: te weinig pk's? te veel kg's?? idd zwaarder dan Schmetzke's Husky (maar dat is een wedstrijdbike met kenteken) maar toch 20 kg lichter dan Yamaha's Xt660X  8)

dat kan mijn 400 ook nog beter...

wat ?? pk's ?? geloof je toch zelf niet :roll: gewicht wellicht  :wink:

het totaalplaatje gewicht icm vermogen... overigens een standaard E uitvoering heeft 50pk aan de kruk... ik heb een snellere uitlaat en snellere nokkenassen dan een E... you do the math
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

volgens Suzuki.nl heeft een DRZ standaard

CiteerMAXIMUM VERMOGEN 29,4 kW (40 pk)/7.600 t.p.m. of 25 kW (34 pk)/ nnb t.p.m.

jouw telraam kaput?? :wink:

edit:  en een drooggewicht van 133kg :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Dwars"volgens Suzuki.nl heeft een DRZ standaard

CiteerMAXIMUM VERMOGEN 29,4 kW (40 pk)/7.600 t.p.m. of 25 kW (34 pk)/ nnb t.p.m.

jouw telraam kaput?? :wink:

dat is een DRZ400S of DRZ400SM ik heb het over een DRZ400E ;)

http://www.dr-z400.nl/verschillen.htm

-edit-

drooggewicht omlaag gebracht door het verliezen van diverse onderdelen waar je niks mee doet, het monteren van een compleet titanium uitlaat en een kunstof tank van een E uitvoering, de E uitvoering zit droog ook aan 118kg
opeloos benzine verslaafd...